V Šanghaji byl představen Index průmyslu světové módy pro rok 2018 - Index vitality týdnů módy

Index průmyslu světové módy pro rok 2018 - Index vitality týdnů módy byl ve středu ve východočínské Šanghaji společně představen Čínskou ekonomickou informační službou (CEIS) agentury Xinhua News Agency a společností Orient International (Holding) Co., Ltd.

Dle zprávy indexu se v první desítce týdnů módy roku 2018 umístilyTýden módy v Paříži, Týden módy v New Yorku, Týden módy v Londýně, Týden módy v Miláně, Týden módy v Šanghaji, Týden módy v Číně, Týden módy v Tokiu, Týden módy v Šanghaji, Týden módy v Rusku a Týden módy v Bombaji.

Pořadí Šanghajského týdne módy a Čínského týdne módy, dvou zástupců týdnů módy v Číně, se posunulo o jedno místo vpřed, respektive na páté a šesté místo ve srovnání s předchozími žebříčky, což představuje rychlý rozvoj módního průmyslu v Číně.

Index průmyslu světové módy pro rok 2018 - Index vitality týdnů módy se poprvé objevil v březnu 2018 a jeho cílem je poskytnout světovému módnímu průmyslu čínský příspěvek prostřednictvím kvantitativní analýzy.

Index představuje hodnotící modely z mediálních přenosů, vlivu v podnikatelských kruzích a agregace faktorů. Obsahuje tři primární ukazatele a deset sekundárních ukazatelů, které mohou objektivně a komplexně posoudit hodnotu vitality světových týdnů módy.

Podle slov Cao Wenzhonga, viceprezidenta CEIS, byl index pro rok 2018 doplněn o analýzu vlivu sociálních médií na týdny módy, která dále zkoumala interaktivní dopady trendů globálního týdne módy a věnovala větší pozornost referenční hodnotě účastníků odvětví, jako jsou designéři a majitelé značek, aby byl index vědecky podloženější a vlivnější.

Indexová zpráva z roku 2018 vybrala šest hlavních týdnů módy v Šanghaji, Pekingu, Šen-čenu, Dalianu, Sia-menu a Wuhanu, aby důkladně prozkoumala vliv týdnů módy na spotřebu v Číně. Výsledky ukázaly, že v příslušných oblastech se všechny týdny módy přičinily ke zvýšené spotřebě.

Zpráva uvedla, že rostoucí podíl značek z tuzemska i zahraničí a módní přehlídky způsobily, že se hlavní čínské týdny módy rozvinuly do diverzifikovaných platforem služeb, které pomohly hostitelským městům hrát významnou roli v hodnotových řetězcích odvětví, jako je módní výroba a design.

Zpráva dále uvedla, že propojení mezi módními produkty v kamenných obchodech a online platformami internetových obchodů zároveň otevřelo novou éru spotřeby módy pro spotřebitele.

KONTAKT: Silvia, +86-151-1792-5061


Zařazenopo 15.07.2019 08:07:00
Zdrojprotext.cz
Originálprotext.cz/zprava.php?id=31697
Tiskové zprávy
Oppenheimer jmenuje Senior bankéře divize ve Frankfurtu
Knižní novinka Psychopat v mém mozku
Bořislavka Centrum získalo European Property Awards
FUTTEC získal od EK 1,8 mil. euro na opravy silnic
Nadace The Mary Kay Foundation věnovala 3,1 mil. USD
Více zpráv
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.