Reklama na Internetu - Internetová reklama na Kurzy.cz, Yauto.cz, Meteobox.cz, Studium.cz a Bydlet.cz
Oslovte svou reklamou na Kurzy.cz více než 3 miliony uživatelů za měsíc!
Proč reklama na Kurzy.cz?
Kurzy.cz patří společně s Bydlet.cz, Yauto.cz, Meteobox.cz a Studium.cz do skupiny českých nezávislých webů, která zahájila svoji činnost již na přelomu tisíciletí březnu roku 2000.
Z malého média jsme se za 20 let činnosti vypracovali a měsíční návštěvnost serveru Kurzy.cz dosáhla v roce 2022 dle měření Netmonitor 3.2 milionu unikátních uživatelů a dlouhodobě se pohybuje nad 2.5 milionu návštěvníků měsíčně. Server je tak nejnavštěvovanějším ekonomickým, finančním a investičním serverem na českém internetu.
Kurzy.cz zároveň patří do skupiny 50 nejvíce navštěvovaných českých webů.
Návštěvnost serveru kurzy.cz a ekonomických médií


Lukrativní cílová skupina předurčuje možnost efektivního zacílení reklamních sdělení. Díky svému zaměření je server navštěvován lidmi s vyššími příjmy a s aktivním přístupem ke správě peněz.
Jak objednat reklamu na kurzy.cz?
Oslovte nás telefonicky nebo mailem, všechny nabídky připravujeme přímo na míru.
account manager
Radek Stolář - 734 364 149
account manager
Roman Šlosr - 774 903 524
business director - 241 485 232
Pavla Hřebíčková
Jaké čtenáře reklamou na Kurzy.cz oslovíte?
Kurzy.cz - Investice
První část našeho serveru je věnována těm, kteří hledají profesionálnější informace, ať už pro svou osobní potřebu nebo pro svou práci. Čtenáři zde najdou obsáhle zpracován český, ale i zahraniční kapitálový, forexový, kryptoměnový a komoditní trh, makro, datové analýzy a online zpravodajství.
Velká část návštěvnosti této sekce je přímý přístup. Tyto naše uživatele tedy většinou nepotkáte ani na vyhledávačích, jdou rovnou k informacím. Tuto cílovou skupinu navíc z velké části nenajdete na Facebooku či Instagramu, jelikož na takovou zbytečnost nemají čas. Kurzy.cz/Investice je tak přes den jediné soustředěné místo, kde můžete tento typ uživatelů oslovit online.
Kurzy.cz - Osobní finance
Druhá část serveru je věnována především těm, kteří chtějí běžné finanční informace. Rychle a snadno se dozvědět např. kde a jak se dají směnit valuty, jak si zřídit stavební spoření, hypotéku či si zajistit povinné ručení, jaký objednat tarif na telefon, jak uspořit na elektřině, plynu.
V sekci Kurzy.cz/Osobní finance oslovíte reklamou čtenáře, kteří zrovna teď řeší nějakou konkrétní finanční otázku svého života.
Kurzy.cz - Podnikání
Třetí část je věnována informacím po podnikatele a drobné živnostníky. Najdete zde uživatele, kteří se zabývají daněmi, zákony, nemovitostmi, lustrováním obchodních partnerů nebo ochranou duševního vlastnictví.
Účinnost reklamy
Co nabízíme?
- zacílení na přesně specifikovanou cílovou skupinu - není nutné vynaložit velké objemy na kampaň, tj. efektivnější plánování, klient na stránkách tráví delší dobu, je tedy lépe reklamou ovlivněn
- sledování reklamní kampaně online v našem reklamním systému
- návrh kampaně přímo na míru konkrétního klienta a jeho potřeb
.
Příbuzné stránky
- Anketa - Reklama na internetu - Vadí vám reklama na internetu ?
- Reklama na internetu slaví o Vánocích největší úspěch z celého roku
- Reklama na internetu poroste o čtvrtinu
- Globální výdaje na reklamu letos mírně vzrostou a internet bude i nadále nejrychleji rostoucím médiem
- Internet za rok 2007 hlásí 2 mld. do reklamy
- SPIR hlídá etiku reklamy na internetu
- Zprávy Internet a telefony - Internet a telefony, datové služby
- Anketa - Reklama na webu. - Jak jste spokojeni s mírou reklamy na serveru Kurzy.cz?
- Rada pro reklamu: Babišova reklama s Jágrem je eticky v pořádku
- Pracovník/Ce V Reklamě - Výroba Reklamy, nejvyšší mzda - Volná místa
- Češi a reklama 2007: Proměny postojů české veřejnosti k reklamě