"Ve všech městech jsme řešili revitalizaci a modernizaci STOP SHOPů individuálně. Důležité pro nás bylo zvýšení komfortu a zpříjemnění času, který v nich naši zákazníci tráví. Ve svých maloobchodních parcích jsme nově zřídili kavárny s wi-fi připojením a sociálním zařízením, hřiště a bankomaty. Kromě toho jsme podpořili nákupní potřeby novým mixem mezinárodních značek, jako jsou Decathlon, New Yorker nebo CCC. V Třebíči máme SINSAY, CROPP & HOUSE a první KFC Drive," říká Tomáš Stařík, Country Manager Operations společnosti IMMOFINANZ pro Českou republiku. A dodává: "Zapojením zázemí pro volný čas a zábavu jsme poskytli prostor pro zpříjemnění nakupování. Nyní si naši zákazníci mohou domluvit schůzku s přáteli nebo si dát kávu a využít kavárnu a hřiště." V České republice provozuje IMMOFINANZ deset obchodních parků STOP SHOP: v Hranicích, Starém Městě u Uherského Hradiště, Třebíči, Táboře, Příbrami, Rakovníku, Kladně, Ústí nad Orlicí, Znojmě a Žatci. Ty v současné době vykazují téměř stoprocentní obsazenost a po rozšíření STOP SHOPu v Třebíči poskytuje všech deset parků zhruba 75 000 m2 maloobchodních prostor. STOP SHOP Třebíč je se svými téměř 22 000 m2 nejen největší v regionu (najdeme zde značky jako Decathlon, C&A, dm, KIK, Deichmann, PEPCO, Super Zoo, CCC, New Yorker a KFC), ale také největší v portfoliu společnosti IMMOFINANZ.
Správu nemovitostí v portfoliu nákupních parků STOP SHOP společnosti IMMOFINANZ v České republice zajišťuje společnost CBRE.
"České nákupní parky STOP SHOP těží ze strategické polohy. O maloobchodní prostory je velký zájem; de facto hned po odchodu jedné značky se objeví nový prodejce. Například C&A byl nedávno v Kladně nahrazen Decathlonem," říká Tomáš Míček, ředitel Oddělení správy nemovitostí společnosti CBRE. Milan Mašša, manažer poradenských a transakčních služeb pro maloobchod společnosti CBRE, dodává: "Maloobchodní parky vykazují ve srovnání s nákupními centry silnější rozvoj, a tím i větší potenciál pro rozšíření značky. Je to díky nižším nákladům na vytvoření nového nákupního parku nebo na rozšíření stávajícího." STOP SHOP je značka společnosti IMMOFINANZ pro nákupní parky ve střední a východní Evropě. Tito sympatičtí a snadno dosažitelní místní poskytovatelé nákupních služeb se nacházejí ve spádových oblastech s 30 000 až 150 000 obyvateli a nabízejí širokou škálu produktů za výhodné ceny. Díky efektivnímu dopravnímu spojení a rozsáhlému parkování se zaměřují na "chytré nakupující", kteří se orientují na příznivé ceny a oceňují snadnou dostupnost. STOP SHOPy v portfoliu existujících nemovitostí jsou k 30. červnu 2019 plně pronajaty, přičemž míra obsazenosti činí 98,4%.
Portfolio STOP SHOP společnosti IMMOFINANZ v současné době pokrývá již 87 nákupních parků v devíti zemích: Slovensko (16 STOP SHOPů), Rakousko (13), Maďarsko (14), Česká republika (10), Slovinsko (14), Srbsko (10), Polsko (7), Chorvatsko (2) a Rumunsko (1).
O společnosti IMMOFINANZ
IMMOFINANZ je společnost podnikající v oblasti komerčních nemovitostí, jejíž aktivity se zaměřují na segmenty maloobchodních a kancelářských nemovitostí na sedmi klíčových evropských trzích: Rakousko, Německo, Česká republika, Slovensko, Maďarsko, Rumunsko a Polsko. Její primární aktivity zahrnují správu a výstavbu nemovitostí, přičemž značky STOP SHOP (maloobchod), VIVO! (maloobchod) a myhive (kancelářské nemovitosti) představují silný místní prvek a jsou synonymem kvality a excelentních služeb. Realitní portfolio zahrnuje více než 210 nemovitostí v přibližné hodnotě 4,5 miliardy eur. Společnost IMMOFINANZ je kotována na burzách ve Vídni (kde je součástí tzv. leading ATX indexu) a ve Varšavě. Pro více informací prosím navštivte tyto stránky: http://www.immofinanz.com
Kontakt:
Pro komunikaci v České republice:
Martina Jašková, ředitelka PR a vztahů s médii Graffitti Networks Grafix
Tel.: +420777578732, martina@gng.cz
ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Zařazeno | st 18.09.2019 12:09:00 |
---|---|
Zdroj | protext.cz |
Originál | protext.cz/zprava.php?id=32038 |