Vdovské a vdovecké důchody - důchodová reforma 2023 - změna se týká lidí, kteří pobírají vdovský důchod už během aktivní pracovní kariéry - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Okomentovat na facebooku


Výpis příspěvků 1 až 50 (56)
 
přečíst (4) 29.06.23 12:06  Marie  (265766)

Vdovský důchod u ID 3. stupne

Ano , budete pobírat vdovský důchod i po 65. roce věku, kdy se invalidní důchod třetího stupně překlápí ve starobní, tak stále.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (62) 19.06.23 09:31  Kateřina  (263838)

Každá samozivitelka...

Zajímalo by mne, kolik rozvedenych žen, co žijí s dětmi jsou opravdu samozivitelka...znám dost rozvedených mužů, či partnerů obecně, co se o děti starají, platí víc, než by " museli", k tomu zaplatí kroužky, vezmou děti k moři či na hory...A teď k tomu ženy, co začnou žít s jiným mužem...Tak kolik jich je doopravdy, těch samozivitelek? Těch mi je líto, ale víc je těch " jako"
Dosavadní doporučení: přečíst (62)
Vaše doporučení:
přečíst (17) 19.06.23 10:13  Tomasso  (243566)

Každá samozivitelka...

A tím chcete říct co? Že ta většina zodpovědných mužů znamená, že stát nemá pomáhat té menšině samoživitelek a radši to narvat do plných košíků důchodců? Nemluvě o tom, že samoživitelka neznamená rozvedená. Jsou tu taky vdovy a vdovci s dětmi.
Dosavadní doporučení: přečíst (17)
Vaše doporučení:
přečíst (11) 22.06.23 07:19  miriam  (264059)

Každá samozivitelka...

Jsou samozivitelky, které opravdu potřebuji pomoc. Na druhé straně znám "samozivitelky", které spí do 10 hodin, pak jdou pro davky, věnují se chovem psu a terorizuji okolí lidem, kteří celý život poctivě pracovali a nevysavali stát. Na tohle by si měl stát posvitit.
Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (119) 11.06.23 17:02  Johana Marie  (263196)

Nejsem vdova

Také nejsem vdova,moje tchýně také není vdova.Vychovala jsem děti sama a nechápu proč partneři, kteří ovdobí mají přiznán vdovský důchod. Já jsem si nevybrala pozici rozvedené samozivitelky.Cely život jsem na vše byla sama. Dva v manželství mají dvojnásobné příjmy,přeju jim to. Ale proč vdovský důchod.Kazdy se musí postarat sám o sebe. Něco jiného jsou sirotčí důchody, když nezletilé nebo studující dítě přijde o finanční podporu jednoho z rodičů.Ja bych vdovské důchody zrušila. Je to takový přežitý příspěvek státu pro určitou skupinu lidí.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (119)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 22.06.23 20:49  Hana  (264151)

Nejsem vdova

Stát ani ostatní vdané ženy nemohou za váš špatný výběr partnera.
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (7) 19.06.23 15:02  jana  (263847)

Nejsem vdova

Moc děkuji za příspěvek nejsem vdova.Taky jsem rozvedená ne vlastní vinou a musím se postarat o všechno.Souhlasím s názorem nepobírat vdovský důchod nás nikdo nezohledňuje,už jenom když se dožijí dva důchodci vysokého věku spou mají i tak dosti peněz aby ten co zůstane pak sám měl z čeho žít.Měla by se vláda zamyslet a raději ty vdovské peníze přerozdělit všem důchodcům.Děkuji kdo mě dá za pravdu. A nakonec už vůbec valorizovat.
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
přečíst (52) 22.06.23 07:30  miriam  (264059)

Nejsem vdova

Jsem vdova a mám vdovsky důchod 2000 Kč. Není na místě mne to závidět, nežijí si nad poměry, abych vyšla s penězi, v zimě v byte netopim. Celý život jsem pracovala, od státu jsem nic nepozadovala. Váš komentář svědčí o tom, že peníze jsou u vás na 1.miste. Šetřit by se mělo u jiných skupin, např. u tzv.samozivitelek, které doji stát, mohou si dovolit luxus v podobě psu a nechají si vozit obědy.
Dosavadní doporučení: přečíst (52)
Vaše doporučení:
přečíst (10) 22.06.23 09:29  jana  (263847)

Nejsem vdova

P.miriam není to tak,že peníze mám na prvním místě.Když vezmu Váš život jak jste žila je můj hodně podobný, skromý a možná i horší proto jsem se rozvedla.Tady paní psala ,že když jsme se rozvedly tak jsme si vybraly špatného může.Je to špatná myšlenka,kdyby byl takový zamlada tak si ho nevezmu.Můj komentář byl,že nás stát rozvedené ne vlastní vinou nezohledňuje proto, když ne my dávky tak nikdo.Vdova by se měla pak postarat tak jak rozvedená. Přiznejme si,že mladí žijí spolu s dětmi a matka si jde žádat o dávky,že je samoživitelka.Všem peníze přeji ,ale stát je neumí dávat.Mějte se pěkně.
Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:
přečíst (47) 16.06.23 12:25  vera  (263505)

Nejsem vdova

Už to, že jste se rozvedla a stala se z vás samoživitelka, už to jste si vybrala sama. Rozvedla jste se proto, že jste si navzájem nerozuměli, nebo protože jste špatně volila partnera a otce děti. Možná jste ani nevolila, ale brali jste se, protože dítě bylo na cestě. Každopádne každý je strůjcem svého osudu. Tak si nestezujte, jistě to nemáte lehké, ale kdo v této době to lehké má. To je úděl samoživitelek, které nepřemýšlí nad další budoucnosti a kvůli každé hlouposti se rozvádí.Vdovský důchod náleží právem ovdovelemu manželovi, protože se o svého manzela-lku navzájem starali . Já žila s manželem 48 let a jsem přesvědčená, že mi vdovský duchod právem náleží.
Dosavadní doporučení: přečíst (47)
Vaše doporučení:
přečíst (20) 11.06.23 23:30  Milena  (263209)

Nejsem vdova

Nebudu nikdy vdova ,jsem rozvedená . Vdovecké důchody bych zrušila.Je to zbytečný.
Dosavadní doporučení: přečíst (20)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (10) 22.06.23 10:40  Dana  (264094)

Nejsem vdova

Celý život jsem pracovala, dosloužila jsem manželovym rodičům, vychovala pět dětí, dosloužila manželovi....nemohla jsem vždy pracovat na plny úvazek, proto ani důchod nemám velkým. Že svého bych jen nevyžila, tak za to, že jsem se starala a nemám mít vdovský důchod?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (65) 11.06.23 09:09  Lenka  (263154)

Vdovský důchod

Dobrý den, jsem vdova, ID3.st. Pobírání invalidní a vdovský důchod. Jak to bude dál, až přejdu do klasického důchodu? Budu dál pobírat i vdovský důchod, nebo už ne? Díky za odpověď.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (65)
Vaše doporučení:

přečíst (34) 10.06.23 19:53  janek  (263113)

Nejsem vdovec...

Jen nechapu to neustale brečeni kolem vdovských a vdoveckych důchodu ze nekdo nekomu odesel a ted na to vse placeni bude dotycny sam. Jsem v duch.veku ano duchod pobiram jsem par let rozvedeny a co mi kdo da... take jsem na vse sam. Vdovske a vdovecke duchody jsou jen podraz na ostatni duchodce kteri jsou singl z jinych duvodu..... preberte si to jak chcete ale je to pravda.
Dosavadní doporučení: přečíst (34)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 22.06.23 21:15  Hana  (264152)

Nejsem vdovec...

Žádný podraz. Je to odměna za to, že žili v řádném svazku a starali se jeden o druhého. Za to, že jste rozvedený si můžete sam, tak proč by měli být trestáni ostatní.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (31) 08.06.23 11:56  jana  (262901)

Vdovsky duchod

Asi proto, že jsme spolu prožili celý život. Vy máte nárok na výživné na rozvedenou manželku
Dosavadní doporučení: přečíst (31)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (31) 05.06.23 02:49  Jitka  (262519)

jitka.cirova

Nevím, proč by měli brát vdovský důchody. Mají snad svůj. Pokud celý život pracovali, tak dnešní důchod mají jako ostatní pracující lidé, kteří šli do normálního důchodu. Pokud byl někdo celý život povaleč, nemůže očekávat slušný důchod. Vím, o čem mluvím. Já osobně jsem to v životě neměla jednoduché. Také jsem vychovávala dceru a dnes je vysokoškolsky vzdelana i když jsem s ní byla sama. Mějte se.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (31)
Vaše doporučení:

přečíst (104) 04.06.23 12:37  světlana  (262486)

... odpověď...

...důvod?...rozvedený partner z jedné i z druhé strany bude brát starobní důchod sám za sebe, za své odpracované roky...no a vdovský důchod, je vlastně část starobního důchodu, který by měl zesnulý...tyto peníze byly odvedeny do sociálního systému, tudíž jejich část dostává přeživší manžel...stačí takto, nebo chcete to nakreslit?
Dosavadní doporučení: přečíst (104)
Vaše doporučení:

přečíst (22) 04.06.23 10:40  Dorota Máchalová  (262481)

Důchody

Tak ta paní nebo slečna,která zde hovoří o tom,že vdově zůstane majetek,ale co z něj znova zaplatí,musí být vyrovnání dědictví pro děti a nepřeji jí,aby se jí tak stalo.Kdo tomu nerozumí,ať raději mlčí.
Dosavadní doporučení: přečíst (22)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (66) 04.06.23 07:48  jana  (262471)

Dotaz

Proč jsou vdovy, vdovci zvýhodnění, když jim zůstává veškerý majetek. Uznávám když mají děti, nebo zdravotní důvody. Ale když partner mě celý život obíral a ještě tím pádem měl na výborného právníka a ten mu poradil jak získat co nejvíce.Jelikož nedosahuji na průměrný důchod, ale nemám nárok na žádné dávky. Hodil by se něco jako vdovský důchod. Ale bohužel 🤔🙄😒
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (66)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 22.06.23 07:41  miriam  (264059)

Dotaz

Jsem vdova, která zdědila 20 tisíc korun a bydlení ve státním byte. Vdovsky důchod 2 tisíce korun mne nemusíte závidět, protože musím šetřit a v zimě v byte netopim. Celý život jsem pracovala a živila se poctivě. Závist me situace není na miste. Nikdy bych se nesnizila k tomu, abych šla zebrat o davky
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (13) 04.06.23 12:32  světlana  (262486)

...odpověď. .

...existuje výživné pro rozvedenou manželku ...co chcete víc?...aby vám stát platil za vás výběr partnera?...
Dosavadní doporučení: přečíst (13)
Vaše doporučení:

přečíst (26) 03.06.23 12:56  Endi  (262429)

Zlodejna

No stále říkají,že nejsou peníze Do ...,proč nezavedou milionářskou daň???? Tam by jim to neuškodilo a lidé,kteří mají přes 150000Kc,tak by taky nezchudli!!!Tez velka podpora UK??????.Na to peníze jsou?????
Dosavadní doporučení: přečíst (26)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (23) 03.06.23 14:49  Tomasso  (243566)

Zlodejna

Chceš říct, že plné košíky našich důchodců jsou státní prioritou č.1, daleko před zahraniční politikou a bezpečností státu? No, potěš koště!
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (23)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (22) 28.05.23 17:41  Jindřich  (262079)

Ach tak.

Neumím si představit situaci, kdy tehdejší opozice kritizovala vládu, že pomoc je nedostatečná. Skoro každému by tenkrát dali více.A nyní? Nyní kritizují Babiše za vysoký deficit, který by byl ještě o dost vyšší, než byl. Ostatně neschopnost krotit inflaci by mohla vidět značná část národa.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (22)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (92) 28.05.23 16:18  O.Popek  (256342)

Co na to !

Nevím co si myslet o lidech kteří tyji z platu a náhrad skoro za vše a vymyslí kde ušetřit na druhých a nejhnusnější že šetří na těch co pracovali více jak 40 mají pravdu neplatili na ně ale ti co pracují nyní je svými daněmi je platí!! Ještě hnusnější a nelidské já obrat děti sirotky. Když zbyde jeden z rodiny a druhý pracuje bez sirotčiho duchodu by s tou levnotou všeho stejně i s důslednou pomocí těžko vycházeli! Skutečně vláda senát a politici někteří žijí někde jinde a nebo na ČR a její lid nemyslí spíš zkouší kolik lidé jste s jejich úsilím vydrží! Jen k duchodum o těch něco vím. Většina států EU dává na důchody daleko víc z rozpočtu v průměru 12 a více % ty bohatší i pres 15% ale u nas se třesou u 8% a říkají že důchody stačí! A pan náčelník vlády visila signály že Eurostat má od nás nesprávná - nepřesná čísla.To mi připadá jako před Sametem s říkalo že ČSÚ vydává přesný přehled nepřesných čísel!!
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (92)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 03.06.23 11:01  eva  (262411)

Co na to !

Pletete si vdovský se sirotčí..
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (33) 28.05.23 09:40  Michal  (262066)

Odpověď

Nechápu proč tady lidi píšou že syrotci by taky nemeli brat tento prijem je dítěte nikoliv pracujícího dospelaka pokud někdo detem závidí příjem po zesnulém rodiči tak není člověk ale obyčejná zrůda dítě sy těžko vybírá že jednoho dne se rodič už nevrátí.😡
Dosavadní doporučení: přečíst (33)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 13.06.23 06:20  Jitka  (262519)

Odpověď

Michale ty hrubky. Sirotek, si. Polepší se.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 13.06.23 06:15  Slunce  (263288)

Odpověď

Michale, ty hrubky. Sirotek, si. To je hrůza. Polepší se.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (19) 28.05.23 07:09  rest  (262058)

Blb zůstává celiživotně blbem nevystřízliví pouze se uzavře do sebe.

Tak to bylo a zůstane.
Dosavadní doporučení: přečíst (19)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (74) 28.05.23 03:38  jana  (262055)

Vdovský důchod

Nechápu, proč taková věc u nás je. Když se lidi rozvedou, taky nedostávají od nikoho peníze a je to "stejná" Situace, že je člověk bez partnera. Sirotčí dobře, to je něco jiného. Znám pár takových lidí, kterým každý měsíc cinkne vdovský důchod a do toho plně pracují. Proč?? Ale bude se tady sahat na peníze normálních lidí aby stát měl 🤦‍♀️
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (74)
Vaše doporučení:
přečíst (10) 08.06.23 07:54  Margareta  (262027)

Vdovský důchod

Sahá se na peníze normálním lidem?A vdovci a vdovy jsou podle vás jaký lidé?A těm se na peníze nesahá? Neumíte si ani představit jaká to je bolest přijít o celoživotního partnera, žádné peníze tuhle ztrátu nenahradí.Tak nezáviďte jim těch pár korun, někteří nemají těch 20000kč.jak se všude píše!😡
Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:
přečíst (25) 28.05.23 08:12  Helena Boušová  (262062)

Vdovský důchod

Psala byste něco jiného kdyby se to týkalo vás mě smrt sebrala manžela nevybrala jsem si to raději bych pár usmrknutych korun vyměnila za nej
Dosavadní doporučení: přečíst (25)
Vaše doporučení:
přečíst (20) 28.05.23 08:10  Helena  (262061)

Vdovský důchod

Psala byste něco jiného kdyby se to týkalo vás mě smrt sebrala manžela nevybrala jsem si to
Dosavadní doporučení: přečíst (20)
Vaše doporučení:

přečíst (28) 27.05.23 13:11  Anna  (262040)

Za vlády Fialy se vše s.... zlatí komunisti

Zlatí komunisti,bude hůř za nynější vlády, hlavně, že posíláme peníze na Ukrajinu, nevím proč, když všichni jsou tady a zadarmo.To je už neudržitelný Fuj.
Dosavadní doporučení: přečíst (28)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (11) 05.06.23 03:14  Jitka  (262519)

Za vlády Fialy se vše s.... zlatí komunisti

Paní A. zlatí komousi byla největší špína pod sluncem. Jak můžete na ně s takovou láskou vzpomínat? Vy máte asi duševní poruchu, nebo si děláte legraci. Doporučuji ledové obklady na hlavu, nebo pobyt v psych. léčebne.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 05.06.23 03:13  Jitka  (262519)

jitka.cirova

Paní A. zlatí komousi byla největší špína pod sluncem. Jak můžete na ně s takovou láskou vzpomínat? Vy máte asi duševní poruchu, nebo si děláte legraci. Doporučuji ledové obklady na hlavu, nebo pobyt v psych. léčebne.
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (38) 27.05.23 16:52  Tomasso  (260748)

Za vlády Fialy se vše s.... zlatí komunisti

Že tě huba nebolí, ty vyžírko! Až bude 2,5 milionu důchodců žít z toho, na co má nárok 0,3 milionu ukrajinských uprchlíků, většinou matek s dětmi na krku, pak bude státní rozpočet v bohatém přebytku.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (38)
Vaše doporučení:

přečíst (27) 27.05.23 13:02  Renda  (262039)

Provládní kecy

Ne, to snad autor nemyslí vážně,nebo nesleduje realitu vládního slepence, který o řádné hospodaření nezavadil ani vidlemi. Stovky miliard věnované zbrojnímu průmyslu jsou jednou z příčin kolapsu státního rozpočtu. A také podlézání velkým řetězcům a výrobcům, o prodeji energií nemluvě.Mám pocit, že čtu Rudé právo, nebo spíše Modré právo, případně Modré bezpráví.
Dosavadní doporučení: přečíst (27)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (47) 18.05.23 12:11  pav.  pav.molikzavinacgmail.com  (261631)

Přichází u voličů vládních partají k vystřízlivění z protibabišovského opojení.

Postupně zjišťují tito voliči, že protibabišovská hysterie již nestačí k řešení kolosálních problémů, které nadělala vláda Fialy.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (47)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (229) 26.05.23 09:39  Tomasso  (243566)

Přichází u voličů vládních partají k vystřízlivění z protibabišovského opojení.

Vláda Petra Fialy je tu sotva rok a půl. Vezmu-li v potaz, že první výsledky práce vlády se dostavují minimálně s ročním zpožděním, pak je evidentní, že mluvíte-li o kolosálních problémech, nemohla je stihnout vytvořit tato vláda, alébrž vlády předchozí. Potýkáme se s následky totálně vytunelovaného státního rozpočtu, kdy marketéři hnutí ANO zjistili, že lze použít stovky miliard z veřejných peněz k akvizici mas levicových voličských skupin a snažili se zalíbit nejenom důchodcům, ale v podstatě všem - zaměstnancům, státním zaměstnancům, živnostníkům, firmám... A tak se cukrovalo miliardami o stošest. Nyní jen nastal čas skončit mejdan, utáhnout opasky a začít splácet.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (229)
Vaše doporučení:
přečíst (25) 29.05.23 14:14  Martik2020 Jméno 'Martik2020' používá stále stejný uživatel  (227372)

Přichází u voličů vládních partají k vystřízlivění z protibabišovského opojení.

ožralej Tomasso opět perli a co Fialová vláda splaci proč není rozpočet vyvrovnaný co tomu bnrani proč bude letos největší sekyra v dějinácha přišti rok to nebude v ničem lepši :-))) Nebude to tim, že je Klement Fiala úplně mimo a s ním celá vlada bolševkiku, mafianů a tunelařů...a na podzim už nebude premier neb jeho situace bude neudržitelná....
Dosavadní doporučení: přečíst (25)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (6) 29.05.23 18:39  paul  (262130)

Přichází u voličů vládních partají k vystřízlivění z protibabišovského opojení.

To bude tím že Šilerová předala dluh 400 miliard.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (7) 28.05.23 05:38  ALADIN  (262056)

Přichází u voličů vládních partají k vystřízlivění z protibabišovského opojení.

Jo aha a proč tedy vláda hned na startu při děravém rozpočtu zrušila EET, čímž navíc deklaruje podporu šedé ekonomiky?
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (12) 26.05.23 13:34  Josef Václavík.  (262000)

Přichází u voličů vládních partají k vystřízlivění z protibabišovského opojení.

Naprostý souhlas.Výstižně napsáno.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (12)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (35) 26.05.23 12:07  roman  (261995)

Přichází u voličů vládních partají k vystřízlivění z protibabišovského opojení.

Pokud chcete hodnotit výsledky minulých let, měl byste se vrátit před vládu A. Babiše, k vládám pánů Topolánka a Nečase. Ještě přesněji, k panu ministru financí Kalouskovi. Tam to začalo, ten průšvih. Existují ročenky Statistického úřadu s přesnými údaji.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (35)
Vaše doporučení:
přečíst (12) 26.05.23 11:13  Tomáš Marný  nemspoliklinikouzavinacemail.cz  (261991)

Přichází u voličů vládních partají k vystřízlivění z protibabišovského opojení.

-)))))). To musely Kurzy hledat, než tě našly .......
Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (15) 26.05.23 11:37  Tomasso  (261994)

Přichází u voličů vládních partají k vystřízlivění z protibabišovského opojení.

To jo, ale mám pravdu, že jo? :)
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (15)
Vaše doporučení:


Diskuze Vdovské a vdovecké důchody - důchodová reforma 2023 - změna se týká lidí, kteří pobírají vdovský důchod už během aktivní pracovní kariéry, další stránky: 1 | 2 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Vdovské a vdovecké důchody - důchodová reforma 2023 - změna se týká lidí, kteří pobírají vdovský důchod už během aktivní pracovní kariéry

Vdovské a vdovecké důchody - důchodová reforma 2023 - změna se týká lidí, kteří pobírají vdovský důchod už během aktivní pracovní kariéry - zdrojová stránka k tématu diskuze Vdovské a vdovecké důchody - důchodová reforma 2023 - změna se týká lidí, kteří pobírají vdovský důchod už během aktivní pracovní kariéry.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Vdovské a vdovecké důchody - důchodová reforma 2023 - změna se týká lidí, kteří pobírají vdovský důchod už během aktivní pracovní kariéry e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Vdovské a vdovecké důchody - důchodová reforma 2023 - změna se týká lidí, kteří pobírají vdovský důchod už během aktivní pracovní kariéry.

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  635.00  +0.16% 
 ČEZ  854.50  +0.65% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 116.00  +0.22% 
 GEN DIGITAL  491.00  -3.16% 
 GEVORKYAN  252.00  -0.79% 
 KOFOLA CS  272.00  +0.37% 
 KOMERČNÍ BANKA  862.00  +0.06% 
 MONETA MONEY BANK  97.00  -6.19% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 960.00  +1.01% 
 PHOTON ENERGY  44.40  0.00% 
 PILULKA LÉKÁRNY  180.50  -0.55% 
 PRIMOCO UAV SE  900.00  +1.69% 
 VIG  728.00  -2.02% 
Komodity online
 Ropa 88.70 USD 26.04   
 Zlato 2339.74 USD 26.04   
 Stříbro 27.21 USD 26.04   
 Káva 223.33 USD 26.04   
 Cukr 19.43 USD 26.04   
 Bavlna 80.92 USD 26.04   


Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.