Přidávám se, ačkoliv jsem měl trpělivosti dost, můj pohár přetekl.Smlouvu, tedy jestli se to dá za smlouvu považovat, jsem podepsal 21.1.2012.Volal jsem několikrát na úvěrové oddělení, kde mi paní nejdříve řekla, že smlouva byla zaregistrovaná a předána na finanční oddělení, ze kterého mě kontaktují ohledně převodu peněz.Dnes 26.1. mi přišel doporučený dopis, abych zaslal zpět všechny dokumenty, jako jsou výpisy z účtu apod., které jsem osobně dával finančnímu poradci. Dále, abych vyplnil kartu klienta a také jí zaslal.Proto jsem zavolal znova na úvěrové oddělení a paní mi řekla, že musím zaslat všechny dokumenty, jak uvádím výše, jinak mi peníze zaslány nebudou.Výsledek hovoru byl takový, že veškeré dokumenty pošlu znova přes Datovou schránku a jestli do zítra nebudu mít peníze na účtě, tak to budu řešit právní cestou.Toto rozhodně není postup, který byl sjednán ústní i písemnou formou při podepsání smlouvy s obchodním zástupcem. Samé sliby, nic víc.