(Kurzy.cz)
Prodej LUV se za 10M zvýšil téměř o 50%
Nejprodávanější značkou na českém trhu byl ve zmíněném období Ford 3326 prodanými vozy a meziročním zlepšením o 32%. Druhé místo obsadil Volkswagen s 3288 prodanými vozy a navýšením o 85,2%, pomyslný bronz patří Peugeotu s prodejem 2304 vozů a růstem o 72,2%. Další v pořadí se umístily Renault, Citroën a Mercedes-Benz.
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz