Odchod do důchodu až v 67 letech? Důchodci, hurá do práce! - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Výpis příspěvků 1 až 37 (37)
 
přečíst (1) 16.02.22 20:30  roman  (241281)

odchod do důchodu

Stručně jasně, pokud všichni odpracují 43 roků nemusí se  chodit 67 do důchodu.Kdo pracuje od 17 fyzicky náročnou práci,jeho tělo to nevydrží,musel by být neskutečně zdravý ,nebo superman.Já končím ,prostě odmítám v 60ti letech pracovat,raději se budu věnovat vnoučatům,než makat další 4 roky a chcípnout v montovně za pasem.Dále vyčůranost si platit důchodový 700000kč ,abych mohl do předčasného důchodu,někomu dávat peníze,aby mě laskavě umožili za moje naspořené prachy odejít dříve?? Pokud chcete do předčasného důchodu je tam  trvalé krácení peněz,jeden větší zloděj než druhej.Proč jsem celý život poctivě platil ?? Kdo našetří 700 000kč při dnešních dělnických platech?? Při dnešních nákladech na rodinu.Mě se zdá ,že určitá skupina lidí  není v realitě.jinak by nemohli schvalovat takový blbosti.Takže celý život pracujete odvádíte daně a najednou v 60ti dojdou síly.Během 3roků budu na mizině,pak mě stát pošle důchod,pokud se dožiju.Lituji toho ,že mě není 17 roků,nedal bych na daních státu ani korunu a na celej důchod bych se ....stejně se dožije jeden z 10 lidí.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 06.09.20 12:47  Nepa  (214367)

Důchody ve světě...

Nechápu, že Jihoafrická republika má tuto věc vyřešenou, a to je třetí země...Zdravotní systém taky. Problém je, že rozhodně ten systém není sociální. Důchodový věk... No, naše děti budou přesouvat rovnou z práce do díry. Jak to bude vypadat.... Práce není, starý člověk... je rád, že ráno vstane. Fakt je to hnus, co našim dětem chystáte. Stydět byste se měli, že za 40 let po revoluci jsme tam kde jsme.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 02.09.19 16:21  Karel Bradac  (204514)

duchod

          Nechapu co resite vek odchodu do duchodu. Je potreba si trochu nasetrit a nedelat ani do 60 ti let, aby si clovek jeste mohl trochu uzit. A ten vek posunuti do duchodu at je klidne 70 let, nikdo vas nenuti delat do 70 ti let a hlavne jde o to, jak rikal Kalousek, ze stejne lidi nad 60 nemaji sanci sehnat praci. Ale stat proste vyjde levneji kdyz jim budou platit ve vyssim veku socilani davky nez duchod. A za par let ty penize jednoduse ve statni kase nebudou s ohledem na demograficky vyvoj.

          Je potreba si urcit priority v zivote a na duchod se pripravit s dlouhobym predstihem a ne cekat a natahovat ruku v duchodu a divit se, ze duchod staci s bidou na zaplaceni bydleni a zaplaceni zakladnich zivotnich potreb. Chcete se mit dobre v duchodu, tak pro to neco delajte sami. 

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 02.09.19 18:29  stas  (192449)

duchod

Máte pravdu Já se chystám za 4 roky do předčasného důchodu. 40 měsíců odmakám, pak na podporu na 11 měsíců a hurá do důchodu! Mimochodem, budu mít vyšší důchod, než dnes výplatu, což je docela paradox! Chce to hlavně hodně šetřit a moc neutrácet a dividendy mi udělají 10.000 Kč měsíční příjem + krácený důchod, který bude pouhých 7.000 Kč. Dnes jsem první den nastoupil po 8 měsících do práce a už mě tam ... Je hrozné dělat mezi lidmi, protože se mezi s sebou handrkují o peníze a sledují, jak kdo dělá. Ten komunistický dril z toho jen číší a lidi jsou na sebe hnusní. Už bych samozřejmě mohl odejít dnes, ale měl bych ten důchod o mnoho nižší a dividendy mi nepokryjí ani náklady na zdravotní pojištění+životní náklady. Za necelé 4 roky by to však bylo v pohodě a já bych aspoň nemusel krmit zdravotní pojišťovnu, takže si mohou zvyšovat minimální mzdu až do alelujá! 

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (5) 02.09.19 15:49  ikaktus  (183445)

Důchod ?

Opravdu je největší problém věková hranice důchodu ?Podle mne je mnohem větší problém vysoký počet nefunkčních rodin. Pokud se do 5 let rozvede více, než 50 % manželství ( máme největší rozvodovost v Evropě), tak jde o obrovský společenský problém.Už před bolševiky se žáci učili staré pravdy, že základní ekonomickou buňkou ve státě je RODINA - normální funkční rodina s příjmy maminky a tatínka. Kupodivu dnes to není téma.Takže samoživitelky a jejich potíže uživit děti (natož si šetřit na důchod), zvyšující se počty dětí ve výchovných ústavech a navazující kriminalita, oslabování rodiny ( v módě jsou nejrůznější “alternativy”, ale rodina začíná být “trapným pojmem”). Někdy mám pocit, že přicházi doba, kdy budou mít homosexuálové větší výhody, než heterosexuálové.Ve školách se zaklínají finanční gramotností a přitom jde většinou jen o bankovní reklamy a nesmyslné výpočty, které s praxí nemají nic společného.Základy finanční gramotnosti jsou a) funkční rodina. b) umění si něco odříci.A pak se můžeme bavit o důchodech a teoreticky extrapolovat nejrůznější důchodové scénáře.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 02.09.19 09:28  Bejvoč Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel  bejvoczavinacseznam.cz  (201373)

Doba života se prodlužuje pak se musí prodloužit

i pracovní část života. Na to stačí jednoduchá logika. Pokud se tak nestane budou menší důchody nebo se bude brát více pracujícím. Menší důchody důchodci nechtějí, pracující také víc dát nechtějí. Takže není co řešit. Pindy kdo co v kolika dokáže nebo nedokáže jsou pindy. Jsou práce kde to jde i kde to nejde. Tak holt na starý kolena bude horník dělat něco jiného.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 02.09.19 10:14  Milan  xmilan1956zavinacseznam.cz  (204500)

Doba života se prodlužuje pak se musí prodloužit

Rád bych slyšel, jak budete pindat, až vám bude 60 let a budete se v práci poměřovat s mladíky 30ti letými...a jak se budou oni tvářit na to, že makají na dědka...fyzické dispozice člověka klesají od 25. roku stále a mají moc málo společného s délkou života....vyučený havíř se elektrikářem nebo jiným, lehčeji pracujícím nestane a jiné těžké práce už také nezvládne...opotřebení kloubů je vyšší než opotřebení svalů a jen těžce udržitelné, takže hrozí, že pracující důchodci budou čerpat peníze z nemocenských dávek. Dejte také prostor pro vyjádření lékařům, kteří se s touto problematikou setkávají denně, aby vysvětlili úskalí těch rádoby řešení důchodového systému.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 02.09.19 12:32  Bejvoč Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel  bejvoczavinacseznam.cz  (201373)

Doba života se prodlužuje pak se musí prodloužit

A jaké máte jiné řešení? Povinně zabíjet v 70? Prostě žije se déle, tak snad někdo pracovat musí. Co když se bude človk dožívat 150 let? Taky bude chodit do důchodu v 60 letech??? Já předpokládám, že na tom budu jako můj otec, který teď oslavil 70 let a stále pracuje. Před 3.lety chtěl s prací seknout, leč sám generální jej jel na chatu přemlouvat, aby ještě vydržel, že náhradu nemá, páč ty dnešní mladí umějí velké ho.... Ono když člověk není lempl a něco se pořádně naučí, tak je o něj zájem je, že ne. Taky raději poletím v letadle pilotovaném důchodcem Sullenbergerem, než těma mladejma jelitama ze smrtwings co letí v tichosti přes půl Evropy na jeden motor.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 02.09.19 15:14  Milan  xmilan1956zavinacseznam.cz  (204500)

Doba života se prodlužuje pak se musí prodloužit

Vážený pane Bejvoč, kdybych vás chtěl namíchnout, nazval bych vás extrémistou...to proto, že vaše příklady jsou sice ukazují na schopnosti lidí pracovat i po 67 letech jejich fyzického věku, ale nemůžete uvádět jako vzory pro globální nastavení věku odchodu do důchodu. Jedna věc je věk vhodný pro odchod do důchodu a druhá je, kolik lidí bude mít šanci tyto podmínky splnit. Ostatně, ono je příjemné mít státné příspěvek, zvaný důchod a moci si ještě k tomu něco vydělat navíc. Jenže to už je spíš individuální záležitost každého z nás a proto se nikdy nikomu nepodaří vyhovět všem, ale je třeba nastavit velmi kompromisní řešení.
Já se také necítím ve svých 63 letech na umření jenom proto, že jsem přežil svého otce (+57) a fyzicky jsem na tom lépe, než-li moji dědové, ale nemohu chtít totéž po ostatních občanech...jenže evoluční vývoj člověka postupuje příliš pomalu proti tomu, jakého se dožívá průměrného věku...já odhaduji, že 1 rok odchodu do důchodu navíc by se mohl zvyšovat každou generaci...tady se spíš hledá způsob, jak vyjít s penězi a nikoho neožebračit, aby nakonec špatně placení důchodci nechodili pro sociální dávky...také si uvědomte, že i dnešní vládní představitelé, poslanci, senátoři a další jim podobné pracující budou jednou při troše štěstí také důchodci a tak určitě by nechtěli nadávat sami na své dnešní rozhodnutí.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 02.09.19 16:37  Bejvoč Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel  bejvoczavinacseznam.cz  (201373)

Doba života se prodlužuje pak se musí prodloužit

Nezlobte se na mně, ale vaše vyjádření obsahuje plno slov, ale žádné řešení. Obraty typu "nemůžeme chtít", "nikoho neožebračit" apod. Ale jaké je řešení? Že naše děti budou odvádět polovinu platu jenom proto, aby my mohli být 25 let v důchodu? Myslíte, že na to přistoupí? Ani náhodou. Ty chytřejší a vzdělaní buď odejdou a nebo příjmy ulejou bokem. A zas to potáhne zbytek, který to ale neutáhne takže bude bankrot. A dopadnem ja Argentina. Tady nikdo nechce spořit si na důchod, nikdo nechce pracovat co nejdéle, každý si chce jen užívat a plaťte ostatní.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (6) 02.09.19 10:01  Orange Academy  (202012)

Doba života se prodlužuje pak se musí prodloužit

Ano, ne všechny profese se budou moci vykonávat až do 67 let, některé nelze vykonávat ani do současné hranice 65 let

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 01.09.19 23:50  Marvin  (201376)

Co měla paní autorka Bc. z češtiny?

Viz "k prolomení limitu důchodového věku projde".

Pokud si někdo bláhově myslí, že jako zaměstnanec může důstojně žít nejen v aktivním věku, ale i v penzi, asi má hlavu jen na nošení čepice. Důležité je diverzifikovat zdroje příjmů již nejméně 15 let před penzí, čímž nebude ohrožen ani propouštěním, ani turbulencemi politiků, kteří rozhodují o výši a podobě penzí.

Když von Bismarck vymyslel státní penze (ne pro všechny), bylo to míněno tak, aby se zmírnil tvrdý sociální dopad po vypadnutí ze systému. Nikdy nehlásal, že penzisté budou žít jako pámbu ve frankrajchu. Jeho postoj by měl smysl i teď. Nadstandard si mají penzisté zajistit sami jako plody svých jiných finančních aktivit, které se naučili během aktivního života. Za finanční aktivity rozhodně nelze považovat uposlechnutí doporučení investičních "proradců" či hledání banky s vyšším úrokem.

 

 

 

 


Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 02.09.19 09:59  Orange Academy  (202012)

Co měla paní autorka Bc. z češtiny?

Dobrý den, myslím, že překlep nesouvisí se znalostí češtiny, ale děkuji za upozornění, už jsem opravila :-)

Jinak s vámi souhlasím, člověk se musí na důchod zajistit sám, pouze na důchod spoléhat nelze. Hezký den

 

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (8) 01.09.19 23:32  PRO  (198047)

špatný hospodář

Stále na důchody jde méně v % příjmů nž ve vyspělých zemích. A upřímně, když člověk vidí, jak se rozhazují peníze na komunální úrovni, které teoreticky poté chybí na národní úrovni a člověk by měl kvůli tomu vypustit duši v práci, tak rezolutně ne. To, že se nerodí dost (v pracujících rodinách) dětí, je důsledkem toho, v jakém tlaku žijeme. Samé dluhy, přesčasy od nevidím do nevidím a stát jen bere u držky a stále nemá dost. Není z čeho šetřit, prostou matematikou si spočítáte, že 70% z vaší práce zkasíruje stát, zbytek potřebujete k přežití (na jídlo, doktora a děti). Odpočet na poplatníka se nevalorizoval 10 let, na děti taky tak. Za ty roky, než se důchodu ta pětina dožije, při současné zdravotní péči a nárocích práce v ČR, se u ministerstva vystřídá tolik lidí, že nebudete vědět, koho vinit a potrestat. 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (8)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (4) 01.09.19 20:01  FMach  fmachzavinacemail.cz  (204482)

Vymýšlí už vymyšlené jinde

a našim to pořád nedochází. Vlastně dochází, kdyby si vzali příklad z Rakouska, tak by nejdříve museli přiznat, že důchodce okrádají měsíčně o 9 tisíc nejméně. Nebo model ze Švédska, kde je hranice na 60 letech a ta je dobrovolná a rok odchodu si každý stanoví sám a ne úřad. Toto považuji za nejlepší, ale vzhledem k bídě důchodců doporučuji hranci  65 let.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 01.09.19 20:39  Orange Academy  (202012)

Vymýšlí už vymyšlené jinde

Ano, určitě bychom se měli inspirovat v zahraničí, kde důchodový systém funguje.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (10) 01.09.19 18:15  Jirkal988  (204480)

Realita je krutá

Šilerová má samozřejmě pravdu a nářky diskutujících jsou sice dojemné, ale problém spíše zhoršují, protože se všichni bojí s nějakou reformou přijít. Aktuální důchodový systém prostě nepřežije. Je mi sice líto lidí z dělnických profesí, ale všichni budou prostě muset makat déle a déle. Všichni lidi mého věku (31) a mladší, které znám vůbec s důchodem nepočítají. Budeme ještě nějakou dobu udržovat systém a zároveň si budeme muset důchod zajistit sami. Moje řešení:Odchod do důchodu posunout co nejdále. Povinné vzdělání v péči o vlastní tělo a zdraví. Za naprostou většinu zdravotních problémů si lidi můžou sami. Někdo je v 50 troska, jiní jsou zas čiperní a produktivní i v 80. Povinné vzdělání ve finanční gramotnosti.Kvalita života se pořád zlepšuje, 60letý člověk dnes a za 50 let na tom budou jinak.Postupný nástup do důchodu formou postupného zkracování úvazků, růstu důchodu a daňového zvýhodnění jejich zaměstnavatelů.Po překročení nějaké hranice bude nutná rekvalifikace na nějaké méně náročné povolání (je jasné, že těžkou dřinu tělo nekonečně nevydrží).Výše důchodu podle počtu dětí, kdo nemá děti ať si našetří sám. Současně podpořit porodnost a kariérní život matek.Nejdříve si ale musí český národ přiznat, že máme problém a bezbolestně ho nevyřešíme. Ano, hromada peněz se rozkradla, to je fakt. Ale neustálým odkazováním na tento fakt se nevyřeší zhola nic.

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (4) 01.09.19 18:49  Orange Academy  (202012)

Realita je krutá

Důchodová reforma musí přijít, už teď je jasné, že pouhé posunutí věkové hranice nestačí, třeba se najde i jiné řešení, ne pro všechny bude ale příjemné...

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (7) 01.09.19 16:08  Valemar  (204479)

Důchod

Mladí pro nedostatek praxe na pracáku a odchod do důchodu v 67? To jako i havíři, zedníci, pokrývači, řidiči kamionů, zdravotní sestry v nemocnici a v domovech důchodců a podobné profese mají vydržet? A co v nepřetržitých provozech, kde lidi nasekají ročně spoustu přesčasů, protože nejsou lidi? To je systém mimo logiku!

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 02.09.19 15:18  Mortal  (201849)

Důchod

Spousta profesí a lidí co nedbají o své zdraví má problém mnohem dříve.

 Věk do důchodu by nebyl takový problém, pokud by bylo dost jednoduché práce se kterou by stačilo nejen vyžít. Případně v té fyzicky náročnější si zabezpečit levné bydlení.

 

Spousta věcí se ještě změní za dalších 30-40 let než půjdou mladí do důchodu.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (10) 01.09.19 16:40  Orange Academy  (202012)

Důchod

Ano, už odchod do penze v 65 letech je bláznovství, zvláště u těžce pracujících lidí :-(

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (10)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (7) 01.09.19 15:57  vera  (204478)

Odchod do ducodu

Napisu muj nazor.Nechapu jak muzete vubec uvazovat o odchodu do ducodu v 67 letech.Jiz dnes jsou cesti lide sikanovani od 50 let radsi se vemou lidi s ukrajiny nez by dobre zaplatili ceske pracujici ani mladi lide si nevazej starsich lidi a delaj jim ze zivota peklo.Nedovedu si predstavit ze by jsem jeste z hulkou stala u linky do 67 let.Nohy mate pri kazdodennim stani jak z ocele a sednout vas nikdo nenecha to neni jak v kancelari.Rano prijdou na 8 hod daj snidani potom kaficko na obede jsou klidne i hodinu a denne delaj z 8 hod max 3 hod.My od pasu a linky mame taky tezkou praci tak si to vy politici bezte skusit a za ty penize co mame my

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 01.09.19 23:34  Václav  (204487)

Čeština!!

Opět my co pracujeme u pásu jsme za blbce. Nezlobte se, nejsem žádný češtinář, ale tohle je síla...

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (11) 01.09.19 15:27  jana  (204476)

Důchod

Snížit počet poslanců a ministrů, snizit jejich platy na průměrnou mzdu, zakázat rozdávání nehorázných sum na premiich a odměnách, a mohla bych pokračovat... A hned bude na důchody, aniž by museli zvedat daně či důchodový věk. Budu ráda, když ještě v 60ti si udržím práci a vydržím to tam. Kdo zaměstná lidí ve věku 60 let? Budou na pracáku, protože nebude pro ně prace, kterou by zvládli jak psychicky tak i fyzicky. Co takhle nás v 65 hned zastřelit?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (14) 01.09.19 14:59  eva  (204475)

Odchod do důchodu

Paní Schillerová ví houby s octem o skutečné práci. V 67 se možná dobelhá do práce někdo, kdo sedí v kanceláři, ale chtěla bych vidět osobu stojící u pásu někde v továrně v tomto věku, když už i kolikrát před padesátkou začínají různé zdravotní problémy. Toto je, dle mého mínění, likvidace obyvatel v ČR v přímém přenosu. V důchodovém fondu bylo našetřeno 330 nebo 333 miliard a vystačilo by to pro každého do jeho sta let, kdyby se takového věku dožil. Ať ti zloději, kteří si peníze z důchodového fondu tzv. "vypůjčili" a už je ani nenapadlo je tam vrátit, vrátí do kolonky "důchodový fond" a bude to bez problémů. Zvyšování daní je zas jen způsob jak nás, obyčejné lidi ještě okrást o poslední groš, který nám zbyl. Ať si poslanci a senátoři uberou ze svých platů ty nestydaté částky a bude po problému. Tak kvalitní práci neodvádějí, aby si zasloužili tak nadstandartní platy. To by si zasloužili jedině, kdyby u nás nebylo tolik lidí na hranicí chudoby, že si ani nemůžou třeba dovolit léčení apod.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (14)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (7) 01.09.19 16:38  Orange Academy  (202012)

Odchod do důchodu

Píšete to dobře, ono i taková práce v kanceláři není ve vysokém věku jen tak. Starší osoby zase hůře vidí a z několika hodinové práce u počítače se zrak zhoršuje o to rychleji.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (6) 01.09.19 13:47  Pavel valeš  vali.bosszavinacseznam.cz  (204473)

Duchod

Me je 43 let a pracuji ve stavebnictvi ,myslite si ze budu v 67letech litat po leseni jako kdyz mi bylo 20? Ministrine financi by se mela lecit a ne tu placat kravoviny.chci vydet ji jak dre do 67 na stavbe.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (6) 01.09.19 14:14  Orange Academy  (202012)

Duchod

To určitě nebudete, horko těžko to zvládnete i v 60 letech. Přece jen ten odstupňováný důchod podle náročnosti profese má určitě smysl.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (5) 01.09.19 13:46  Lucie  (204472)

duchod

no jasne ktery magor to vymyslel chci videt jak v 65letech to bude vypadat v obchodach bankach  hlavne ve fabrikach u linek kde jede vse rychle a starsi lide nestihaji odebirat nekteri nerozumi moderni techvice pocitace mobily a podobne a chci videt jak prijde nova technika a my kteri budeme mit 65let se to budeme ucit vlado bezte makat manualne a ne jen mozkem sedet na zidli a zvednut ruku je mene narocne nez makat ve firme u linky a prosit se že chcete jit na wc nebot od pasu odejit nemuzete jen tak . nekteri lide delaji za pakatel a kdybychom se chteli ozvat tak jen slysite za branou je dostatek lidi a cekaji na vase misto tak kde jsme jako 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (5) 01.09.19 14:13  Orange Academy  (202012)

duchod

U některých profesí je to už teď těžce za hranou zvládnutelnosti :-( 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (5) 01.09.19 23:02  martas  (204484)

duchod

Jo miláčkové, to je KAPITALISMUS ! Vždyť jste si ho celou dobu volili v ODS, ČSSD a teď v ANO. Nakonec i prezident současný i ten minulý se nachají vydržovat mega kapitalstou z PPF... tak co SAKRA ČEKÁTE, VY ZABEDNĚNCI? Vojebou vás všechny, kapitalistovi a politikům nikdy na nikom, kdo nemá pořádný prachy, nezáleželo, nechají vás úmírat ve starobincích na banální choroby ze zanedbání péče a podvýživu. Ale co, dejte si pivo, párek a k obědu vepřovou, na dovolenou do Chorvatska... Pokud se o sebe společně nepostaráte, postará se vám kapitalistický stát akorát tak o kremaci bez obřadu na obecní útratu. Život vám mizerný důchod a exekutoři zkrátí tak, že budete ještě rádi, že už to máte konečně všechno za sebou.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (5) 01.09.19 15:43  stas  (192449)

duchod

Já jsem dlouhá léta pracoval v chemickém provozu jako dělník s chemickými přípravky, z nichž část byla i toxická. V 55 letech jsem musel tuto práci opustit, protože jsem měl vleklé kožní problémy. Můj průměrný měsíční plat dosáhl za rok 2018 pouhých 17.807,- Kč. Zítra nastupuji na kancelářskou práci ve státním sektoru, protože mám i maturitu a ovládám samozřejmě i PC. Trvalo mi dlouhých 8 měsíců, abych našel v tomto pokročilém věku nějaké uplatnění mimo těžkou manuální práci, protože jsem se zády už 5x marodil. Kdo nemá vzdělání, tak toho mi je upřímně líto, protože ve stáří bude kvůli své hlavě k nepoužití, jedině tak sedět někde na vrátnici. Každá práce je potřeba, ať je to hlavou nebo rukama, ale musí se především dělat svědomitě a kvalitně. Mým hobby se stalo investování do akcií, především v USA. Dělám to už dlouhých 12 let a každý den se vzdělávám - soukromě. Bohužel doposud se tento obor na VŠE neučí, protože se tam místo ekonomie vzdělávají na politologii, což s ekonomikou nemá vůbec nic společného. Dnes mám netto YOC 6,8% p.a., což by se některým našim ekonomům mohlo leda o tom jenom tak zdát! Dovoluji si tvrdit, že to je skvělá cesta na zabezpečení se na stáří.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 01.09.19 16:35  Orange Academy  (202012)

duchod

Ano, určitě je dobré se na stáří ještě zajistit nějak jinak, než spoléhat pouze na důchod, to je dobrá cesta. Hezký den

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (6) 01.09.19 18:56  stas  (192449)

duchod

V ČR je 46.000 finančních poradců. Vzhledem k tomu, že jejich rady jsou pro kočku, tak by bylo dobré ty lidi nahnat na práci, na kterou se sem zvou lidi z východní Evropy, Asie a Afriky. To je docela velká palebná síla do průmyslu, obchodů, skladů ... Je načase ty zbytečná místa zrušit spolu se 45.000 státních zaměstnanců, kteří za této vlády přibyli z neznámých důvodů do státního sektoru, kde by se díky IT měla zjednodušovat administrativa, takže by logicky ty místa měly mizet a ne narůstat. Je to roční úspora odhadem 50 miliard korun, další úspora se válí na depozitním účtu ČNB, kde nesmyslně vyplácejí bankám úrok cca. 20 miliard korun ročně za nic, když v ECB je úrok -0,4%, tak je prostě ty prachy vyhnat z účtu nebo zavést reciproční záporný úrok. Peníze se neválejí na chodbě, jak hloupě vypráví finanční negramot Babiš, který od roku 2016 zvýšil zadlužení Agrofertu o 100%(!!! V době konjuktury !!!) a jeho dluh drasticky roste. DEPT/EBITDA se blíží k magické hranici 4, kdy obsluha dluhu bývá zpravidla pro firmu už nebezpečná. EBITDA marže je 7,4%, což není žádný zázrak a firmy s marží pod 10% mají obrovskou konkurenci, takže je dluh může zcela a jistě zahubit.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 01.09.19 13:04  stas  (192449)

Penzijní reforma se ani nemůže konat!

Je potřeba zničit průběžný penzijní systém, který na demografické změny vůbec nereaguje!!! Mělo se to řešit už od převratu v roce 1989, ale mocipáni měli akorát na starosti rozkrást státní majetek, tak se k tomu ani nedostali. Nikomu se do toho samozřejmě nechce, protože by si museli lidi odkládat povinně ročně nejméně 2,5% HDP a vzhledem k tomu, že na českém trhu není žádný finanční instrument, který by porážel inflaci, tak to není ani dost dobře možné! V ČR se krade a je to žumpa na peníze. 

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (5) 01.09.19 13:38  Orange Academy  (202012)

Penzijní reforma se ani nemůže konat!

Dobrý den, ano máte pravdu, důchodová reforma se měla řešit už před mnoha lety :-(

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 01.09.19 15:20  stas  (192449)

Penzijní reforma se ani nemůže konat!

Vzletně se sice tomu říká penzijní reforma, ale de facto jde o nové doložení peněz do systému nad jeho zákonný rámec, aby lidi v důchodu nemuseli žrát trávu, kvůli nepříznivému demografickému vývoji. Pokud by nepřišly dotace z EU, tak by ekonomika ČR stagnovala. Je to až neuvěřitelné, že nedošlo k žádnému posunu z naší strany, a přitom tady většina lidí na EU nadávají jak špačci? Chtělo by to především více rozumu a hlavně soudnosti. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:


Diskuze Odchod do důchodu až v 67 letech? Důchodci, hurá do práce!, další stránky: 1
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Odchod do důchodu až v 67 letech? Důchodci, hurá do práce!

Odchod do důchodu až v 67 letech? Důchodci, hurá do práce! - zdrojová stránka k tématu diskuze Odchod do důchodu až v 67 letech? Důchodci, hurá do práce!.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Odchod do důchodu až v 67 letech? Důchodci, hurá do práce! e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Odchod do důchodu až v 67 letech? Důchodci, hurá do práce!.

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  667.00  -1.91% 
 ČEZ  927.50  +2.26% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 138.50  +0.80% 
 GEN DIGITAL  555.00  +0.91% 
 GEVORKYAN  254.00  -0.78% 
 KOFOLA CS  284.00  +2.53% 
 KOMERČNÍ BANKA  796.50  +0.76% 
 MONETA MONEY BANK  96.90  -1.32% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 960.00  +0.94% 
 PHOTON ENERGY  44.40  +0.45% 
 PILULKA LÉKÁRNY  178.00  +1.14% 
 PRIMOCO UAV SE  830.00  -1.78% 
 VIG  770.00  -0.65% 
Komodity online
 Ropa 82.86 USD 21:06   
 Zlato 2386.08 USD 21:06   
 Stříbro 29.63 USD 21:06   
 Káva 198.85 USD 21:06   
 Cukr 18.65 USD 21:06   
 Bavlna 75.43 USD 21:06   


Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.