Index spotřebitelské důvěry v Německu - GfK, GfKv
Index německé spotřebitelské důvěry (německého spotřebitelského klimatu, GfK) měří úroveň spotřebitelské důvěry v ekonomickou aktivitu. Údaje jsou sestaveny z průzkumu asi 2 000 spotřebitelů. Vyšší než očekávaná hodnota by měla být považována za pozitivní pro EURo.
Podívejte se také na IFO - index Neměcké podnikatelské důvěry.
Německá ekonomika, index GfK - zpravodajství a komentáře
Další zprávy k tématu "Index spotřebitelské důvěry v Německu - GfK, GfKv"
Příbuzné stránky
- Akcie ve světě - hodnoty indexů
- Akcie - Akcie online. Pražská burza, Německo, USA. Investice do akcií
- Index PX, Burza Praha - historie, vývoj
- Akcie ve světě - grafy indexů
- Kalkulačka BMI - Body Mass index
- Index spotřebitelské důvěry v Německu - GfK, GfKv
- Index spotřebitelské důvěry v Německu - GfK, GfKv
- Index spotřebitelské důvěry GfK v Německu klesal už druhý měsíc
- Německo - index spotřebitelské důvěry pro červenec podle GfK se dále zhoršil
- Institut GfK oznámí údaje o spotřebitelské důvěře v Německu na srpen
- Spotřebitelská důvěra Německa se mírně zlepšuje, GFK
- GfK: Spotřebitelská důvěra v Německu se proti očekávání zhoršila
?
Okénko pro podnikatele
Antonín Trunec, Software602
Devět z deseti Čechů podepisuje pracovní smlouvu stále ještě na papíře. Pojďme to změnit!
Jakub Šulák, Forscope
Dopad amerických cel na sektor IT: boj o softwarovou nezávislost