(Kurzy.cz)
SPSS CR a SC&C organizují v Praze letní školu marketingového výzkumu
Odborníci na marketingový výzkum se podělí o své zkušenosti, jak efektivně využít data z výzkumu
Praha, 3. srpna 2009 – Společnost SPSS CR, dodavatel řešení a softwaru Predictive Analytics, pořádá ve spolupráci s výzkumnou společností SC&C již třetí ročník letní školy marketingového výzkumu, který se uskuteční ve dnech 24.-28. srpna 2009 v Praze. Týdenní kurz je adresován zájemcům z řad firem a organizací, kteří jsou zodpovědní za marketingový výzkum a jeho analýzu. Marketingoví analytici, brand manažeři a research manažeři budou v rámci letní školy obeznámeni nejen se všeobecnými pravidly a metodami realizace výzkumných projektů, ale také se na příkladech z praxe dozví, jak nastavit konkrétní výzkumné projekty pro efektivní marketingové rozhodování. Letní škola bude také jedinečnou příležitostí pro konzultace vlastních výzkumných projektů účastníků kurzu s odbornými lektory.
Doc. RNDr. Jan Řehák, ředitel a jednatel SPSS CR, který bude v rámci letní školy také přednášet, říká: „Podíváme-li se na oblast marketingového výzkumu, vidím zde jeden zásadní nedostatek: Firmy mají k dispozici buď odborníky na marketing, kteří ale nemají zkušenosti se správnou interpretací dat výzkumného projektu a z vlastní databáze, nebo mají kvalifikované analytiky, ti ale nejsou kompetentními marketéry. V rámci naší letní školy se proto marketérům snažíme zprostředovat potřebné know-how, aby se v dnešním množství dat dokázali lépe orientovat a vytěžit z něj maximum pro své rozhodování.“
Koncept letní školy vznikl na základě dlouholetých zkušeností spoluorganizující společnosti SC&C v oblasti komplexního výzkumu trhu a poradenství. RNDr. Bártová, ředitelka a jednatelka SC&C uvádí: „Výzkum trhu prošel za několik posledních let velmi důležitým vývojem. V současné době ekonomické krize již také hovoříme o ’krizi‘ výzkumu, která spočívá hlavně v odklonu od tradičních technik výzkumu a potřeby rychlejších informací pro ad hoc rozhodování, což s sebou přináší nedůvěru v hodnotu výzkumné informace. Toto téma je pro marketéry velmi aktuální, proto se mu budou naši lektoři během kurzu invenzivě věnovat.“
Kurzy letní školy budou tématicky rozděleny do pěti bloků, které se budou krýt s jednotlivými dny konání letní školy. První blok bude věnován přehledu a pojmům z marketingového výzkumu včetně přehledu kanálů a zdrojů dat, druhý a třetí den se zaměří na kvalitativní a kvantitativní fáze výzkumu včetně představení techniky Focus Group a uvedení nejčastějších chyb při formulovaní otázek, ve čtvrtém bloku se účastníci seznámí s problematikou rozhodování na základě výzkumných dat – budou představeny konkrétní příklady, jak s daty pracovat včetně praktické ukázky práce se softwarem PASW Data Collection pro sběr a vyhodnocování dat – a poslední den budou moci účastníci kurzu představit a konzultovat své vlastní nebo plánované výzkumné projekty.
Pro více informací a přihlášení se do kurzu navštivte: http://www.spss.cz/cv_skola_az.htm.
O společnosti SPSS CR
SPSS CR, spol. s r.o., je výhradním dodavatelem softwaru SPSS a poskytovatelem analytických a statistických služeb v České i Slovenské republice. Společnost je součástí mezinárodní sítě SPSS Inc., která působí ve více než 60 pobočkách na celém světě. Společnost SPSS CR byla založena v roce 1998 a poskytuje široké portfolio programů PASW zaměřených na statistické analýzy, business intelligence, data mining, na analýzy v marketingu, sběr údajů a prezentaci výsledků. Centrum výuky poskytuje školení v oblasti statistiky. Více informací naleznete na www.spss.cz.
O společnosti SC&C
SC&C poskytuje již více než 17 let komplexní výzkumné služby zaměřené na výzkum trhu, veřejného mínění a na sociální výzkum. SC&C je sesterskou společností SPSS CR, která vznikla v roce 1998 a se kterou SC&C poskytuje společné služby a výzkumná i databázová analytická řešení podporující přímé rozhodování. Podrobnější informace na www.scac.cz.
O softwaru PASW
Predictive Analytics Software (PASW) je souborem nástrojů, které vyvíjí SPSS Inc. Používá se v komerčních, státních i akademických organizacích na celém světě. Pomáhá řídit obchodní aktivity a podporuje efektivní rozhodnutí, která snižují marketingové náklady, posilují loajalitu klientů, zvyšují možnosti cross-/up-sellingu nebo přispívají k odhalení podvodných aktivit v chování zákazníků. Používá se také v procesech odhalování podvodů a trestných činů i při prevenci v těchto oblastech.
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz