Vítězství prostřednictvím klientů ve finančních institucích Střední a Východní Evropy
Již potřetí organizovala společnost FESSEL-GfK Rakousko Konferenci finančního výzkumu a marketingu s hlavním zaměřením na Střední a Východní Evropu. Letošní setkání se uskutečnilo 14. listopadu v sídle FESSEL-GfK Rakousko. Organizátoři: “Poté, co se nám podařilo uspořádat dvě velice dobře přijaté konference o finančních trzích ve Střední a Východní Evropě v letech 2002 a 2003, měli jsme před sebou náročný cíl, připravit 3. Konferenci finančního výzkumu a marketingu jako ještě úspěšnější a užitečnější událost pro naše zákazníky a kolegy z různých trhů.” S ohledem na více než 80 účastníků ze 16 zemí a ocenění zajímavých přednášek, organizační výbor již stanovil termín pro uspořádání 4. ročníku Konference. Ten se bude konat 10. listopadu 2005 opět ve FESSEL-GfK ve Vídni. Průzkum finančního trhu, stejně jako průzkum trhu obecně, poskytuje zásadní odpovědi na otázky v klíčových etapách procesu marketingu. S důrazem na filosofii GfK sdílet informace a best practices tak mohli odborníci na finanční průzkum a marketing prezentovat příklady výzkumných studií, implementovaných procesů a zajímavé výsledky například kontinuálních průzkumů, které zásadně napomáhají ke zlepšování kvality poskytovaných služeb v sektoru. V řadě přednášek, představených vedoucími pracovníky GfK a hostujícími řečníky ze strany klientů, se GfK snažila o sdílení zkušeností a odborných znalostí a obohatila společným pohledem strany výzkumu i jeho uživatelů. Na konferenci se tak bylo možné dozvědět o vybraných řešeních výzkumu a především jeho efektů při aplikaci výsledků v praxi. Téma přednášek: Welcome Address Measuring customer satisfaction and customer loyalty in CEE GfK-Mood barometer Saving and Investment¨ Customer Relationship Management for an international insurance Customer satisfaction – Making the Giant dance to the customers´ tunes Getting to know the insurance clients in Slovenia Corporate Banking in Hungary - measuring and understanding of special clients
CD se všemi příspěvky (v angličtině) si lze objednat elektronickou poštou (alexander.zeh@gfk.at). Všechny příspěvky si je možné bezplatně stáhnout na webové stránce FESSEL-GfK: www.gfk.at Síť finančního výzkumu GfK nyní zahrnuje 13 zemí ve Střední a Východní Evropě. Zvláště v období rozšiřování EU o země Střední a Východní Evropy využívá FESSEL-GfK – již od začátku 90. let - příležitosti k organizování a řízení Výzkumu finančního trhu v této oblasti. V rámci sítě společností GfK byla členům poskytována účinná výzkumná řešení k finančnímu řízení.
GfK Group GfK Group má více než 120 poboček a dceřiných společností působících v 57 zemích světa. Zaměstnává více než 5 200 pracovníků. V roce 2003 dosáhla obratu 595,3 milionů EUR. Aktivity skupiny GfK jsou rozděleny do pěti obchodních segmentů: Consumer Tracking, HealthCare, Retail & Technology, Media a Custom Research. Více viz: www.gfk.com
Stručný popis podnikatelských segmentů GfK Group:
|
|||||||||||
On-line Shop |
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz