Výběrové řízení na obsazení pracovního místa vedoucího oddělení pronájmů a prodejů odboru investic a správy majetku


Město Krnov
Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov
vedoucí úřadu
v y h l a š u j e

v souladu s ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších právních předpisů vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa vedoucího oddělení pronájmů a prodejů odboru investic a správy majetku MěÚ v Krnově. Místem výkonu práce je Krnov. Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou. Nástup od června 2024.

I. ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a dosáhla:
  • věku 18 let,
  • je způsobilá k právním úkonům,
  • je bezúhonná (§ 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.),
  • ovládá jednací jazyk,
  • má negativní lustrační osvědčení (včetně čestného prohlášení dle lustračního zákona č. 451/1991 Sb. v platném znění). Nemusí dokládat uchazeč narozený po 1. 12. 1971.
  • a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.

II. KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY:
  • ukončené vysokoškolské vzdělání nejlépe stavebního zaměření nebo v oboru veřejná správa,
  • znalost zákonů potřebných k výkonu činnosti zejména zákonů uvedených v popisu pracovního místa, který je uveden v textu inzerátu jako hypertextový odkaz,
  • praxe ve veřejné správě a samosprávě výhodou,
  • výhodou praxe v řízení lidí.

Osobnostní a profesní předpoklady:
  • manažerské schopnosti a dovednosti,
  • silná osobnost, přirozená autorita,
  • schopnost koncepční práce a veřejného projevu,
  • umění jednat s lidmi – komunikativní a vyjednávací schopnosti,
  • schopnost samostatného výkonu práce a rozhodování,
  • řidičský průkaz skupiny „B“.

Nabízíme:
  • odborné vzdělávání u akreditovaných společností,
  • podporu osobního rozvoje, 5 týdnů dovolené,
  • pružnou pracovní dobu,
  • zajímavé zaměstnanecké benefity (např. stravenky, příspěvek na dovolenou nebo penzijní připojištění, 3 dny indispozičního volna).

III. DALŠÍ INFORMACE:
Přihlášku do výběrového řízení nalezne uchazeč na stránkách města www.krnov.cz jako hypertextový odkaz přímo v textu inzerátu, nebo si je může vyzvednout u personalistky MěÚ v Krnově. V přihlášce do VŘ jsou uvedeny i povinné přílohy, které je uchazeč povinen vyplnit, podepsat a doručit na adresu MěÚ v Krnově.

Do výběrového řízení se nelze přihlásit elektronicky z důvodu nutnosti doložení zákonem předepsaných a úředně ověřených dokladů. Vyhlašovatel výběrového řízení si vymiňuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a zrušit výběrové řízení v jeho průběhu a bez uvedení důvodu.

PLATOVÉ ZAŘAZENÍ A PODMÍNKY:
Platové zařazení je v souladu s nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě – 11. platová třída.
Platové podmínky jsou v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, ve znění pozdějších právních předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších právních předpisů.

Přihlášky zasílejte do 30. 4. 2024 do 12.00 hod. na Městský úřad Krnov, k rukám personalistky, Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov. Obálku označte „Výběrové řízení ved. odd. OISM – NEOTVÍRAT“. Na obálce neuvádějte svou zpáteční adresu!
Bližší informace podá Ing. Klára Hazuchová, VOISM MěÚ Krnov, tel. 554 697 234, nebo Bc. Dagmar Jatzková, DiS., personalistka, tel. 554 697 207.

Po ukončení výběrového řízení budou dokumenty s osobními údaji a výpis z RT zaslány zpět uchazečům doporučenou zásilkou.
Vyvěšeno na úřední desce MěÚ a internetových stránkách města: www.krnov.cz od 11. 4. 2024 do 30. 4. 2024 .

Poskytnutí osobních údajů uchazeče je v souladu s požadavkem zákona číslo 312/2002 Sb.,
o úřednících ÚSC. Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou použité a zpracovávané jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání. Dokumenty předložené uchazečem budou uložené u personalistky úřadu a předložené k přečtení pouze členům výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu. Po ukončení výběrového řízení budou všechny dokumenty vrácené zpět uchazeči doporučenou zásilkou do vlastních rukou. V případě, že se nám zásilka vrátí jako nedoručená, tak budou všechny dokumenty uchazeče skartovány.

V Krnově dne 10. 4. 2024

Ing. Pavel Osadník v. r.
tajemník MěÚ v Krnově
Zodpovídá: webmaster
Vytvořeno / změněno: 11.4.2024 / 11.4.2024

Zařazenočt 11.04.2024 09:04:00
ZdrojKrnov
Originálkrnov.cz/vismo/dokumenty2.asp?id_org=7455&id=47612


Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby

Hypotéky, Stavební spoření

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzdy, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Obchodní rejstřík

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Ochranné známky

Finanční katalog

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Monitoring ekonomiky

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat

Používání cookies

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o. V