Výběrové řízení na obsazení pracovního místa referenta přestupkové agendy oddělení přestupků


Město Krnov
Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov
vedoucí úřadu
v y h l a š u j e

v souladu s ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších právních předpisů, výběrové řízení na obsazení pracovního místa referenta přestupkové agendy oddělení přestupků správního odboru MěÚ Krnov. Místem výkonu práce je Krnov. Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou.

I. ZÁKONNÉPŘEDPOKLADY:

Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a dosáhla:

  • věku 18 let,
  • je způsobilá k právním úkonům,
  • je bezúhonná (§ 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.),
  • ovládá jednací jazyk.

II. KVALIFIKAČNÍPOŽADAVKY:

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborná škola zakončená absolutoriem nejlépe v oboru právo a právní věda, bezpečnostně právní obor, veřejná správa,
  • výhodou pracovní zkušenost ve veřejné správě,
  • výhodou absolvovaná zkouška zvláštní odborné způsobilosti při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích a správních řízeních souvisejících,
  • znalost právních předpisů souvisejících s výkonem agendy přestupků, viz popis pracovního místa.

Osobnostní a profesní předpoklady:

  • umění jednat s lidmi, komunikativní schopnosti,
  • příjemné a klidné vystupování,
  • organizační schopnosti a schopnost samostatného rozhodování,
  • spolehlivost, ochota a trpělivost,
  • odolnost vůči psychické zátěži,
  • ochota k sebevzdělávání.


Nabízíme:

  • odborné vzdělávání u akreditovaných společností, podporu osobního rozvoje,
  • pružnou pracovní dobu, příspěvek na stravné, dovolenou,
  • 3 dny indispozičního volna a jiné benefity.


III. DALŠÍINFORMACE:

Přihláškudo výběrového řízení a popis pracovního místa nalezne uchazeč na stránkách města www.krnov.czjako hypertextové odkazy přímo v textu inzerátu, nebo si je může vyzvednout u personalistky MěÚ v Krnově.

V přihlášce do VŘ jsou uvedeny i povinné přílohy, které je uchazeč povinen vyplnit a doručit na adresu MěÚ v Krnově. Do výběrového řízení se nelze přihlásit elektronicky z důvodu nutnosti doložení zákonem předepsaných a podepsaných dokladů. Vyhlašovatel výběrového řízení si vymiňuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a zrušit výběrové řízení v jeho průběhu a bez uvedení důvodu.

PLATOVÉ ZAŘAZENÍ A PODMÍNKY:

Platové zařazení je v souladu s nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě – 10.platová třída.

Platové podmínky jsou v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, ve znění pozdějších právních předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších právních předpisů.

Přihlášky zasílejte do 31. 8. 2023 do 12.00 hod. na Městský úřad Krnov, k rukám personalistky, Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov. Obálku označte „Výběrové řízení na odb. SP – NEOTVÍRAT“. Na obálce neuvádějte svou zpáteční adresu!

Bližší informace podá Bc. Petr Žukovský, DiS., vedoucí správního odboru MěÚ v Krnově, tel.554 697 324, nebo Bc. Dagmar Jatzková, DiS., personalistka, tel. 554 697207.

Po ukončení výběrového řízení budou dokumenty s osobními údaji a výpis z RT zaslány zpět uchazečům doporučenou zásilkou.

Vyvěšeno na úřední desce MěÚ a internetových stránkách města: www.krnov.czod 25. 7. 2023 do 31. 8. 2023. Zasláno i na Úřad práce v Krnově.

Poskytnutí osobních údajů uchazeče je v souladu s požadavkem zákona číslo 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC. Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou použité a zpracovávané jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání. Dokumenty předložené uchazečem budou uložené u personalistky úřadu a předložené k přečtení pouze členům výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu. Po ukončení výběrového řízení budou všechny dokumenty vrácené zpět uchazeči doporučenou zásilkou do vlastních rukou. V případě, že se nám zásilka vrátí jako nedoručená, tak budou všechny dokumenty uchazeče skartovány.

V Krnově dne 24. 7. 2023

Ing. Pavel Osadník v. r.

tajemník

Zodpovídá: webmaster
Vytvořeno / změněno: 25.7.2023 / 25.7.2023

Zařazenočt 17.08.2023 09:08:00
ZdrojKrnov
Originálkrnov.cz/vismo/dokumenty2.asp?id_org=7455&id=44805

Související témata



Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby

Hypotéky, Stavební spoření

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzdy, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Obchodní rejstřík

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Ochranné známky

Finanční katalog

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Monitoring ekonomiky

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat

Používání cookies

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o. V