Příspěvky nebo odpovědi uživatele Dacan Strom









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Dacan Strom. Výpis příspěvků 201 až 250 (1237)


přečíst (4) 05.04.23 08:35  Dacan Strom  (235474)

Re: Díky za OPEC

Přestaň plácat kraviny, blbečku, současná těžba v Sýrii je kolem 15 tisíc barelů denně, není tam skoro žádný funkční ropovod a tahá se to cisternama, to je dobré leda tak pro čmoudy do černých rafinerií, ale ne na naplnění tankeru.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 05.04.23 08:26  Dacan Strom  (235474)

Palivo

Včera od městských lesů 10 kubíků v metrech, štípané, smrk, občas borovice 10500,- s dovozem - ČR/Rak pohraničí.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (2) 05.04.23 06:12  Dacan Strom  (235474)

Re: Díky za OPEC

Švýcarsko není na straně Ukrajiny, ale na straně ruských zbohatlíků a zlodějů, co si tam schovávají prachy, jak náckové za války.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 04.04.23 13:37  Dacan Strom  (235474)

Re: Díky za OPEC

Z Iráku a Lybie dováží USA minimálně, dohromady 4% dovozu ropy a ze Sýrie nedováží ropu vůbec. Drtivá většina dovozu ropy je z Kanady - skoro 70% ostatní jsou jen jednotky procent, 2. největší dodavatel jsou Saudové se 6%. Kdy se ty ruští noci naučí, že se všechno nemusí motat kolem surovin a území, Izrael, Švýcarsko, nebo Taiwan nemají skoro žádné suroviny a území a přesto to jsou významní obchodní partneři a nemalým politickým vlivem, o jakém se Rusku nikdy ani nesnilo.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 04.04.23 10:57  Dacan Strom  (235474)

(Ne)zbytnost ropy

A z čeho se platí pojištění pěti milionů státních pojištěnců (důchodci, děti, socky, ...), blbe? V ČR je zaměstnáno skoro půl milionu Ukrajinců, kteří platí zdravotní pojištění, to je dost miliard na jejich zdravotní péči, i péči o 200 tisíc uprchlíků, které sem vyhnala ruská nenažraná verbež.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 04.04.23 09:46  Dacan Strom  (235474)

Díky za OPEC

Domácí těžaři představují v ekonomice USA pár procent, které nestojí za nějakou výraznější podporu vlády na úkor jiných a mnohem významnějších odvětví, jako je výroba čipů, biotechnologie, elektronika, ...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (7) 04.04.23 06:49  Dacan Strom  (235474)

(Ne)zbytnost ropy

V našich končinách je normální evropská ropa, plyn a hydráty metanu ze Severního moře, nebo evropských břidlic a ne uhlovodíky z ložisek 3 tisíce km daleko.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 04.04.23 06:45  Dacan Strom  (235474)

(Ne)zbytnost ropy

Benzín je pořád benzín, liší se jen daně a když nezaplatíte tu evropskou, tak si zaplatíte třeba u doktora. Sociální výhody holt něco stojí.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (4) 04.04.23 06:38  Dacan Strom  (235474)

Jaký účel to může mít?

To ale není vůbec pěkné od Jižní Koree, Rakouska, Filipín, Austrálie, Nového Zélandu, Thajska, Japonska, Švýcarska, Taiwanu, Singapuru, Malajsie, ...
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 03.04.23 10:57  Dacan Strom  (235474)

4 GWh ulozist za rok...

Pro celou EU je to na pár minut, smysl by dávalo 4 TWh, ale při ceně 500-1000$ kWh baterie je to stejná hovadina, jako akumulace do vodíku/e-plynu s necelou 30% účinností.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (5) 30.03.23 12:00  Dacan Strom  (235474)

Srandovní :

A jaký je tedy finanční rozdíl, pane Chytrý? Když nebude palivo od Amíků/Japonců, může se koupit od Francouzů, Němců, Korejců, Číňanů, ... Hlavní je bezpečnost dodávek, to, že nám Rusáci dodali objednané palivo teď, vůbec neznamená, že by nemohli dělat v budoucnu stejné ofuky, jako nedávno s plynem. Naštěstí se dá skladovat na několik let dopředu, samotná výroba ale taky trvá cca rok.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (5) 30.03.23 11:20  Dacan Strom  (235474)

Srandovní :

A jaký je tedy finanční rozdíl, pane Chytrý? Když nebude palivo od Amíků/Japonců, může se koupit od Francouzů, Němců, Korejců, Číňanů, ... Hlavní je bezpečnost dodávek, to, že nám Rusáci dodali objednané palivo teď, vůbec neznamená, že by nemohli dělat v budoucnu stejné ofuky, jako nedávno s plynem. Naštěstí se dá skladovat na několik let dopředu, samotná výroba ale taky trvá cca rok.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 29.03.23 14:33  Dacan Strom  (235474)

Jasně čistota bílé západní rasy především!

A? Vždyť to jen potvrzuje, co jsem napsal, všechno to jsou země, které podepsaly dlouhodobé kontrakty na dodávku "cenově výhodného" ruského plynu, případně mají společné zbrojní kontrakty, každopádně ty reaktory staví jen kvůli tomu, že podepsali jiné smlouvy. Takhle Amíci, nebo Francouzi své firmy netlačí, i když určité snahy tam taky jsou.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 29.03.23 14:03  Dacan Strom  (235474)

Stejně je to fakt neuvěřitelné:

V čem je jiná hajlující parta pod vlajkou s vlčím hákem jiná, než parta blbů pod českou vlajkou, co huláká "Nic, než národ"? V obou případech se jedná o pár desítek, až stovek blbečků, kteří se najdou v každé společnosti. A když už plácáš kraviny o vymytých hlavách, tak podle AI má většina neonacistů světa ruský pas, pár Banderových pohrobků ke proti tomu nic.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 29.03.23 11:25  Dacan Strom  (235474)

Jasně čistota bílé západní rasy především!

Dnešní ruské reaktory jsou ty samé, jako před dvaceti lety, 10 let pauza EDF, nebo WH nic neznamená, CERN jede dál a výstavba ruských reaktorů je jen výsledek jejich surovinového vydírání - chceš levný plyn? Kup si náš reaktor! Takhle Rusáci staví reaktor v Maďarsku, Turecku, Číně, ... proč by měla Čína kupovat ruský reaktor, když má vlastní, levnější a který postaví 2x rychleji?
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 29.03.23 11:15  Dacan Strom  (235474)

Stejně je to fakt neuvěřitelné:

Jo, mezi blbci jsou vypatlaní exoti typu Peková za odborníky. :D Skoro každý stát má nějaký výzkum, ve kterém je dobrý a spousta jich je v něčem i na špici (u nás nanotechlogie, lasery, optika, ...), ale kvůli tomu ještě nejsme technologickými lídry. Ohledně jádra, jsou ruské reaktory ty samé, jako před dvaceti lety, 10 let pauza EDF, nebo WH nic neznamená, CERN jede dál a výstavba ruských reaktorů je jen výsledek jejich surovinového vydírání - chceš levný plyn? Kup si náš reaktor! Takhle Rusáci staví reaktor v Maďarsku, Turecku, Číně, ... proč by měla Čína kupovat ruský reaktor, když má vlastní, levnější a který postaví 2x rychleji?
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 29.03.23 10:12  Dacan Strom  (235474)

Stejně je to fakt neuvěřitelné:

Ta "miliarda líných/neschopných/okrádajících zaměstnanců Americko-Euro oblasti" pořád vytváří polovinu světového HDP a určuje technologický vývoj ve kterém si udržuje kontrolu nad strategickými technologiemi, např. komunikace, biotechnologie, nanotechnologie, optika, výroba čipů, ...
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 29.03.23 10:04  Dacan Strom  (235474)

Stejně je to fakt neuvěřitelné:

Je to stejná sorta mamlasů, kteří před muzeem pod vlajkou hulákají "Sundejte ten hadr", jako Henleinovci v Sudetech. Není v nich vůbec žádný rozdíl a nemá smysl se s takovou pakáží vůbec bavit.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 29.03.23 06:38  Dacan Strom  (235474)

Rusák končí

Jasně, západní civilizace je v rozkladu už od pádu Kartága, to ale vidí jen tupé stepní ovce.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 29.03.23 06:32  Dacan Strom  (235474)

Stejně je to fakt neuvěřitelné:

Stejně tak neřešili party hospodských mamlasů v kožených šortkách a bílých podkolenkách co za svitu pochodní hulákali po horách, když některé jejich nápady jim nebyly až tak cizí.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 29.03.23 06:25  Dacan Strom  (235474)

Kurzy ESD a EUR ve světle demontáže

Jasně, proč plout na relativně klidných vlnách měn, které se melou v řádu pár procent, když si může užít jízdu na komoditách, s pohyby o desítky procent a nenechat vydělat firmám zajišťující pohyby cen.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 24.03.23 09:40  Dacan Strom  (235474)

Nesouhlasím se zrušenim daně s nemovitosti.

Cigarety, chlast, benzin, mlíko, hřebíky, ... si taky kupuju za zdaněné peníze a stejně po mě stát chce DPH, nebo spotřební daň. Domovní daň představuje cca 1% výdajů obyvatel, chodníky, lavičky, úprava veřejných prostranství, osvětlení komunikace, ... holt taky něco stojí, kdo nechce platit domovní daň, ať se vrátí do lesa a jeskyně (jestli ho majitel nevyžene, protože je taky daní)
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 24.03.23 09:23  Dacan Strom  (235474)

Je to nereálné

Domovní daň platí všichni - jak majitelé, tak nájemníci, který jim ji promítne do nájmu, jako ostatní náklady. Takže ji ve výsledku zaplatí i socka na pracáku s deseti exekucemi.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 24.03.23 09:16  Dacan Strom  (235474)

Není nic špatného na tom

Já jsem od této party čekal právě takové kočkopsy a proto je ani nevolil, odsun Babiše nestačí, zatím nejsou v řízení státu o moc lepší, aspoň že nekradou, jako on. Zjednodušením a zefektivnění státní správy nulové, občan lítá po úřadech, které mu ani nejsou schopny sdělit, co po něm chtějí, přitom většinu by mohly získat z jiných úřadů. Každý si jede to své a místo spolupráce a zavedení jednotné sdílené databáze tu máme mraky vzájemně nekompatibilních systémů, které stojí miliardy ročně na údržbě a aktualizacích. Zkrácení několikaletého úředního kolečka o pár razítek a týdnů pak tahle parta šašků prezentuje, jako obrovský úspěch, ...
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 24.03.23 08:59  Dacan Strom  (235474)

Bourat

Německem bych se kvůli jejich dani z nemovitostí radši moc neoháněl, ... ;)
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (7) 24.03.23 08:29  Dacan Strom  (235474)

Pan Korec je aktivista..

Rozhodně to není nezávislý komentář a je vidět, že kope za svůj tým, stejně, jako když Míl prosazuje místo velkých jaderných bloků malé, když "jeho" ústav v Řeži zrovna takové vyvíjí a bez státní podpory, nebo komerčního spojení a zakázkami ani vývoj nedokončí. Jestli chce vláda navýšit příjmy rozpočtu, nemusí dělit zvýšenou domovní daň, může ji nechat celou obcím a snížit jim podíl už rozdělené DPH, náklady na výběr zůstanou stejné a při dvojnásobné dani by se logicky mělo vybrat ze stejných nemovitostí 2x tolik a náklady na výběr by klesly na požadovaných 5%, případně mohou zrušit pár výjimek, úlev, nebo dotací a výběr tak zjednodušit a zlevnit. Domovní daň se řešila před časem a tehdy se psalo, že současná sazba je jen maximální hranice, kterou obce stejně ani nevybírají, takže by stačilo jen upravit spodní limit (možná je to ale jinak, ...;)). Zvýšení domovní daně o průměrných stovku měsíčně na osobu přežijeme, ve hře je pořád návrh komoušů z KSČM a od Pirátů pro domovní daň 1-2% ceny nemovitosti a to už je úplně jiný level, protože se jedná o desítky tisíc, proto jsou tyto strany pro mne nevolitelné.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 23.03.23 14:21  Dacan Strom  (235474)

V Polsku rekordně zdražují potraviny – v průměru meziročně o pětinu

Spotřební koše jednotlivých zemí jsou kvůli Eurostatu podobné, jinak by nemělo srovnávání inflací jednotlivých zemí smysl, takže potraviny mají v českém koši cca stejnou váhu, jako v tom polském (německém, italském, finském, ...). Představa, že si vláda upraví koš, aby vykázala lepší inflaci, je srandovní, jako celý váš příspěvek.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 09.03.23 13:25  Dacan Strom  (235474)

Řeči se vedou a voda teče...

To si nijak neodporuje, EU si může dovolit podpořit souseda, který je ve válce s jadernou mocností a poslední koloniální říší, aby se přes něj nedostala na její území bez toho, aby se nějak citelně omezovala. Nemusela se zavést válečná daň, nikdo není evakuován, nestaví se kryty, žádná mobilizace, žádný výjimečný stav, žádná válečná výroba, žádné nucené nasazení, ... V médiích, vládách a parlamentech se mezitím řeší všemožné kraviny a turista si ani nemusí všimnout, že tu je nějaká krizová situace.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 09.03.23 12:55  Dacan Strom  (235474)

Řeči se vedou a voda teče...

Světová mezinárodní obchodní výměna je 17 bilionů dolarů, ropa je z toho pár procent a jestli se někdo rozhodne skoncovat s petrodolarem, tak to představuje zlomek promile v celkovém objemu. To nemá na kurs dolaru a jeho vliv žádnou páku, "petrodolar" už neexistuje asi 100 let. Vliv a sílu dolaru ovlivňují centrální banky a jejich nastavení rezerv, ne, nějaké smradlavá břečka ze země.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

přečíst (7) 09.03.23 12:41  Dacan Strom  (235474)

Řeči se vedou a voda teče...

A ne, snad? Za humny létají rakety umírají tisíce lidí a tady se řeší vychlastaný špajz, jestli je černoch černý, nebo jestli auto moc nesmrdí. Proti světu se máme moc dobře a jsme v nehorázné pohodě. Nikdo tu nemusí řešit, co do huby, kde se vyspí, nebo kdo ho ošetří.
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 09.03.23 08:12  Dacan Strom  (235474)

Zlato úrok nenese

Není tam sice úrok, ale zato jeho držitel získá pohyb ceny +/- v desítkách procent, ... a to se vyplatí! (občas) :D
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (4) 08.03.23 14:31  Dacan Strom  (235474)

Řešení

A jak k tomu přijdou ti, kteří povinně celý život přispívali do průběžného systému a když přišli na řadu, tak půlka z těch, co by měla platit na jeho důchod se rozhodne jet na své triko, nebo se na to rovnou vykašle a své stáří nebude řešit ve třiceti?
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 02.03.23 10:17  Dacan Strom  (235474)

Německo a Itálie proti zákazu spalováků

Nemyslím, že by Škodovka byla lowcost, nebo že by Dacia nezvládla auto střední, nebo vyšší třídy. Záleží k čemu je pustí jejich matky a jestli stojí o koncernovou konkurenci. Dotovat dopravu zboží, s minimálním ziskem nemá smysl, to je fakt lepší přesun výroby blíž, nebo dělat něco jiného. Ve světě je běžné, že se auta vyrábí hlavně na kontinentu, kde se i prodávají, převáží se hlavně dražší modely. Každá fabrika musí mít produkci a série, které zajistí rentabilitu, jinak končí a je jedno, jestli je Německá, Albánská, nebo Čínská.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 02.03.23 07:10  Dacan Strom  (235474)

Německo a Itálie proti zákazu spalováků

Doprava z Číny něco stojí a nejlevnější auta se sem vozit nevyplatí. Po jejich evropské likvidaci nesmyslnými emisními limity ale u vozů střední třídy nemá už doprava takový vliv a pokud se nejedná vyloženě o fanoušky značek, tak cena bude hrát velkou roli. Auta z východní Evropy byly před pár lety ve stejné pozici, jako dnešní Čína a taky si na trhu našly svá místa. Ani jako zaměstnanec automotive v tom nevidím problém, fabriky musí víc diverzifikovat svou výrobu a vzniká nový trh autonomních robotů, ty se musí taky nějak pohybovat a přesouvat, takže většina komponent z aut půjde použít i u nich + další nadstavby, co se na ty podvozky nakonec posadí. Taky je otázka, jestli se Číně nevyplatí jejich auta montovat v Evropě, nebo Africe, víc bych se v budoucnu bál spíš toho Afrického vývozu, než Asie.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 02.03.23 06:47  Dacan Strom  (235474)

V tom Bruselu.....

Hlavně je to vidět na tom, co jsme si do toho europarlamentu zvolili na naše zastupování za verbež.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 02.03.23 06:41  Dacan Strom  (235474)

Ále no tááák!

S tou dvojnásobnou kvalitou opatrně, "německá kvalita" je sice mýtus a od rumunské se moc neliší a Čína šla nákupem technologií nahoru, jako dřív Japonsko, ale kvalita buď je, nebo není. Kvalitní i zfušované výrobky umí jak v Číně, tak v Německu, pořád ale něco stojí a záleží na kupujícím, jestli dvojnásobná cena odráží i tu kvalitu.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (6) 24.02.23 14:28  Dacan Strom  (235474)

uvědomuje si to vůbec někdo ?

K inflaci nad 5% není žádný důvod, ceny většiny komodit jsou níž, než před rokem a firmy, které na podzim brečely máslo, jak jsou na tom špatně mají rekordní zisky. Nasadily si ceny, které bůhví proč Češi akceptují, tak ať tedy nebrečí a platí. Když to tak chtějí, ...
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (6)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (10) 24.02.23 14:23  Dacan Strom  (235474)

uvědomuje si to vůbec někdo ?

Valorizace důchodů by vůbec neměly být, důchody a dávky by měly být nastaveny podle toho, kolik se odvede na sociálko. Jestli chce nějaká strana přidat důchodcům, nejdřív musí sebrat těm, co to zaplatí, aby jejich voliči hned viděli, kolik je ten férový důchod a životní standard bude stát.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (10)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.02.23 07:35  Dacan Strom  (235474)

ceny plynu v EU pod úroveň 510 Euro ????

Americký plyn nikdy nebyl dražší, než ruský. Doprava ve formě LNG před válkou stála 10$/MWh (cca stejně, jako tranzitní poplatky z Jamalu do EU) a jediné, co omezovalo vyšší dodávky byly dlouhodobé smlouvy s Rusáky a nedostatečná kapacita LNG terminálů a tankerů.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 22.02.23 11:17  Dacan Strom  (235474)

Odkup akcií s prémií? :D

Vyhnout se soudům a arbitrážím s drobnými akcionáři kvůli upřednostnění investic do zdrojů a technologií před generováním zisku a výplatou dividend?
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 22.02.23 11:12  Dacan Strom  (235474)

Odkup akcií s prémií? :D

Výkup probíhal od 30.4.2007 (1054,-) do 1.5.2008 (1227,-) vykoupilo se skoro 10% akcií, představovalo to cca 1/6 zobchodovaného objemu a na těch cenách se kurs držel ještě skoro půl roku po odkupu do nástupu finanční krize a poklesu celého trhu. 1300-1400 bylo cca 2 měsíce a přes 1400 asi týden, pořád to tedy má hodně daleko do 40% prémie podle EdF.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (9) 21.02.23 14:37  Dacan Strom  (235474)

Odkup akcií s prémií? :D

Před pár lety (za Kalouska?) takhle ČEZ pár procent stáhl/vykoupil a pak je zrušil, čímž stát navýšil svůj podíl.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (9)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (26) 21.02.23 13:48  Dacan Strom  (235474)

Odkup akcií s prémií? :D

Proč pořád někdo operuje odkupem akcií s prémií a srovnává to s odkupem EdF? Jsme v Čechách, žádný odkup nebude, buď ČEZ využije poklesu a stáhne akcie z trhu postupným odkupem na určitých úrovních a následně vytěsní zbytek minorit, nebo ČEZ rozdělí a minority dostanou náhradou akcie vykuchaného ČEZ podle účetní hodnoty. Prémii dostanou maximálně významné minority s pár procenty akcií ČEZ, drobasové ostrouhají a bez větších držitelů to jejich právníci projedou. Jestli se chce stát zbavit minorit, ať ČEZ přestane vyplácet dividendy a hotovost využije na stahování akcií z oběhu, vytěsnění minorit a budování nových zdrojů. Jestli chce stát zajistit energetickou bezpečnost a nezávislost státu, tak se bez těch 30-50 mld bude muset dlouhodobě obejít.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (26)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (21) 20.02.23 11:18  Dacan Strom  (235474)

Rusko se učí od Číny. My se raději vůbec neučíme a to je výsledek.

tvl, nechlastej to ředidlo, to nemůžeš slopat okenu, jako tví kámoši?
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (21)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.02.23 06:30  Dacan Strom  (235474)

Naštěstí jsem včera většinu prodal

Pořád to je cca 25% čistého zisku za 2 měsíce a řekněme si upřímně: "Kdo z nás to má?". ;)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 17.02.23 13:29  Dacan Strom  (235474)

Raško promiň.

To jako že tu teď bude 25 let 17% inflace? Co vás k takovému blábolu vede?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 17.02.23 13:16  Dacan Strom  (235474)

Článek k zamyšlení

To je průměrný roční výnos 7% po dobu 30 let, ... to mi nepřijde až tak mimo. V článku se taky píše, že penzijní spoření není investice, je to spíš bezpečně zašitý polštář, který neuškodí, ale ani nevytrhne. Rozhodně by se mělo na důchod využít co nejvíc produktů a logicky platí, že čím vyšší výnos, tím vyšší i riziko a tak by se nemělo dávat vše na jednu kartu. Asi nikdo nebude spoléhat na to, že mu bude 30 let vycházet páka.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (19) 17.02.23 06:47  Dacan Strom  (235474)

To nechápu

Tak sem Rusáky a Ukrajinu netahej, de bi le.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (19)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 15.02.23 12:47  Dacan Strom  (235474)

S tou nižší pracností to nebude tak horké

Když porovnám zaměstnance "gigafaktory", tak to cca odpovídá zaměstnancům motorárny po podobný počet vozů. Záleží, co všechno si Ford bude dělat sám a co nakoupí od dodavatelů. Celková pracnost auta se spalovacím motorem bude tochu vyšší, než u elektromobilu a menší, jak u hybridu, jen se budou pracovní místa "přelévat" mezi firmami. Ve výsledku pak přibude pár tisíc míst u výrobců elektromotorů a bateriových článků.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 15.02.23 11:12  Dacan Strom  (235474)

Kdo je lovec a kdo kořist?

Chcš důkaz? Zajeď si do Maďarska, když jsou pro tebe zprávy o krachujících podnicích v Maďarsku z důvodu drahého plynu bulvár a pomluvy. Nebudu se tu dohadovat s vylízaným dezolátem, co si není schopen najít podklad pro svoje bláboly a cenu ruského plynu tu věští z ceny ruské ropy. Maďaři platí ceny dle evropské burzy a pro někoho je měli zastropované, ale už na to nemají a tak jsou ve stejný řiti, jako my s tím "předraženým americkým plynem", který většinou ani u USA není a že zpoždění v ceně nemá na celkovou cenu vliv píšu taky.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 10:42 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  679.00  -0.88% 
 ČEZ  860.00  +1.06% 
 ERSTE  1 122.00  +0.63% 
 GEN(NORTON)  475.03  -1.04% 
 GEVORKYAN  258.00  +3.20% 
 KB  776.50  -1.21% 
 KOFOLA  272.00  0.00% 
 MONETA  97.10  +0.21% 
 PHOTON  43.30  -0.69% 
 PILULKA  179.00  +2.29% 
 PM  15 920.00  0.00% 
 PRIMOCO   865.00  +0.58% 
 VIG  737.00  0.00% 
Komodity online
 Ropa 83.64 USD 10:24   
 Zlato 2320.66 USD 10:24   
 Stříbro 27.11 USD 10:24   
 Káva 200.63 USD 10:24   
 Cukr 19.31 USD 10:24   
 Bavlna 78.29 USD 10:24   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.