Daphne prý urychlí media tracking
Daphne automaticky zpracovává data z online výzkumu reklamních kampaní a poskytuje výsledky do dvou až pěti dnů.
“Nástroj, díky němuž lze bezprostředně ověřit, zda je komunikace efektivní a zda přináší kýžené výsledky, a to již v průběhu kampaně, je něčím, po čem odborníci již dlouho volají,“ říká Jaroslav Jíra, ředitel pro obchod a marketing GfK Czech.
Vývojáři Daphne zautomatizovali proces sběru a analýzy dat. Oproti metodikám, které byly k dispozici dosud, už není třeba data několikrát procházet a vyhodnocovat. Nasbíraná data jdou po automatickém vyhodnocení přímo ke klientovi.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz