Czech Republic Travel Trade Day (TTD) - akce s celosvětovou účastí, kterou agentura CzechTourism letos organizuje počtvrté - naplňuje dva hlavní cíle: každoročně přispívá k rozvoji obchodních aktivit českých podnikatelů a propaguje bohatou turistickou nabídku ČR v jednotlivých regionech. Pro české podnikatele a subjekty letos CzechTourism získal 78 zástupců cestovních agentur z 23 zemí světa. Koná se od 8. do 9. dubna v hotelu Clarion Congress Hotel.
Během nabitého programu TTD proběhne více než 1600 individuálních jednání. Příležitost prezentovat svou nabídku služeb cestovního ruchu dostane 90 českých subjektů (destinační společnosti, hotely, podnikatelé). Samotné akci předcházejí organizované regionální fam tripy - poznávací zájezdy pro zahraniční nákupčí služeb v cestovním ruchu /tj. touroperátory - zástupce zahraničních agentur nabízejících katalog zájezdů do České republiky/. CzechTourism využívá fam tripů i v rámci svých dalších marketingových aktivit.
"Počet hostů, kteří přespávají v hromadných ubytovacích zařízeních v regionech naší republiky se každoročně zvyšuje a Praze tak regiony každoročně "ukousnou" další část koláče. Jihočeský kraj je pro zahraniční návštěvníky třetím nejoblíbenějším regionem, právě regionální rozptyl návštěvníků je naším cílem. Travel Trade Day je poté odbornou platformou díky které se turistické cíle regionů dostanou přímo do nabídek zahraničních cestovních agentur," vysvětluje ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová.
Dvoudenní mezinárodní akci zorganizovala agentura CzechTourism ve spolupráci s Jihočeskou centrálou cestovního ruchu a za podpory Jihočeského kraje a města České Budějovice. Partnery letošního TTD jsou Fashion Aréna a společnost RegioJet.
"Propagace a podpora regionů patří mezi hlavní cíle agentury CzechTourism. A následný dopad TTD je značný. Dojednaná partnerství mezi českými a zahraničními subjekty se projevují ve statistikách příjezdového cestovního ruchu každý rok. Kromě obchodních setkání nabízíme partnerům také možnost naplánovat vlastní aktivity na zahraničních trzích - s využitím zázemí i know how naší sítě. Ta v současnosti obsluhuje více než 40 zemí světa. A ředitelé našich zahraničních zastoupení se akce samozřejmě účastní," představuje významnou akci ředitel agentury CzechTourism Jan Herget.
"Jedná se o jedinečnou možnost, jak představit zahraničním účastníkům to nejlepší z Jihočeského kraje. Během cest po jižních Čechách navštíví nejen top atraktivity regionu, jako Český Krumlov nebo Hlubokou nad Vltavou, ale absolvují zajímavé programy i na méně známých a navštěvovaných místech, například v Táboře, Jindřichově Hradci, Třeboni, Písku či oblasti Lipenska a Šumavy," doplňuje Jaromír Polášek, ředitel Jihočeské centrály cestovního ruchu.
Kromě účasti zástupců strategicky zásadních blízkých trhů - okolních zemí, se Jihočeský kraj může těšit na historicky nejvíce nákupčích cestovních agentur z USA a Kanady. Akce opětovně přivítá také zástupce Izraele. Již tradičně lze očekávat příjezd nákupčích z Beneluxu, Francie, Itálie, Španělska, Skandinávie, Velké Británie, Litvy, Jižní Koreje, Ruska anebo Latinské Ameriky.
Více informací:
Mgr. Michaela Klofcová
Tiskové oddělení
tel.: 775 930 924
e-mail: klofcova@czechtourism.cz
ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Zařazeno | po 08.04.2019 09:04:00 |
---|---|
Zdroj | protext.cz |
Originál | protext.cz/zprava.php?id=31024 |