Příspěvky nebo odpovědi uživatele boban
Vládou Fialy zaviněná drahá elektřina má zhoubný dominový efekt.
Propaganda nenávisti k Rusku nese ovoce
No tak tímhle se ty bláboly vysvětlují.
No tak tímhle se ty bláboly vysvětlují: https://www.instaforex.eu/cz/our_team
Nevite někdo jestli se dá ten InstaForex z Kurzy.cz nějak odfiltrovat?
Den co den je mi z těch blábolů co chodi z InstaForex na blití.
Než se kvůli nim přestanu na Kurzy.cz dívat, zeptám se: Nevite někdo, jestli se dá ten InstaForex z Kurzy.cz nějak odfiltrovat?
bulvár
Tak tohle je článek hodný bulváru a né seriózního serveru. Sice se snaží působit věrohodně a mává spousty dat, jen opomíná že nemalé procento majitelů elektromobilů si pořizuje FVE. Elektřinu si prostě můžete pořídit různými zdroji. Větší smysl by už mělo psát o tom jak je celý automobilový průmysl a nejen ten, závyslý na produkci čipů v asii.
Pouhý reklamní blábol a ještě překroucený
Proč bych měl zůstat stát někde v lese? Vy jste už někdy takhle nedojela a autem? Ze začátku jsem měl ale stejné obavy jako vy ohledně dojezdu a stále jsem vysel očima na tom ubývajícím čísle na palubovce. Dnes ho už skoro neřeším, protože vím že dojedu všude kam potřebuji. S elektrem prostě vždy vyjíždím z domu s plně nabitou baterií. To spíše udruhého auta které je diesel musím myslet na to, že musím někam jet abych natankoval. (netankuji na každé benzínce, ale jen na značkových). Vše je ale jen o zvyku.
No a pokud bych se měl bát požáru vozidla, tak se v první řadě zbavím spalováku. Ty mají násobně větší pravděpodobnost požáru jak elektromobil. Nedejte se zmást tím zdáním že hoří elektromobily nějak často. To spíše jen o spalovácích se už ani nemluví, protože je to u nich bráno jako normální že sem tam hoří. Věděla jste třeba že statisticky každý den hoří jen v České republice 5 vozidel? Z toho jen asi 8% kvůli nehodě, zato v drtivé většině kvůli technické závadě buďto na elektroinstalaci, nebo jde o netěsnost palivové soustavy.
Pouhý reklamní blábol a ještě překroucený
S tou převodovkou vám plně rozumím. Také bych nikdy nechtěl automatickou převodovku.
Pouhý reklamní blábol a ještě překroucený
To bude ten problém. Vozidlo patřilo zaměstnavateli a každý kdo do něj vlezl, tak se k němu podle toho choval. Obzvláště když je to přece to nechtěné vozidlo které znamená změnu. Nechci ale řešit jak se kdo k vozu choval. Jistě to ale nebylo dobře pokud bylo vozidlo na odpis po dvou letech. I já jsem zažil fungl novou firemní Octavii ve verzi RS, kterou měl zaměstnanec jen převézt asi 1000km k šéfovi. A protože nebyla jeho, tak zajížděl s nohou na podlaze. Výsledek byl motor bez oleje při 2000km a nadále mizící olej.
Že jste elektrikář? No a co? Za svou praxi jsem se setkal se spoustou né moc dobrých elektrikářů. Třeba to ale není váš případ. Pokud ale nemáte zkušenosti s bateriemi pro elektromobily a tak je srovnáváte s bateriemi z bůhví čeho, pak srovnáváte hrušky s jabkama.. Jistě jste nepracoval před x lety s moderními bateriemi. :-D Já netvrdil že baterie bude lepší. Ona degraduje pořád, ale čím dál pomaleji. Viz graf kapacity v závislosti na ujeté vzdálenosti.
www.hybrid.cz/i/auto/zivotnost-kapacita-baterie-el ...
Pouhý reklamní blábol a ještě překroucený
Ne. Já mám elektrické auto a taky spalovacího střepa značky VW. Ten mne vlastně donutil zkusit něco nového. Jsem rád že jsem zvolil elektro. (Upřímně: VW bych už nekoupil ani jako elektromobil a ani jako nic jiného. Tahle značka už u mne ztratila důvěru jak kvalitou, tak servisem) Píšu tedy reálný názor majitele/řidiče.
Pouhý reklamní blábol a ještě překroucený
U nás máme takovou nabíječku zdarma u Olympie Olomouc. Nabíjí 16A a než si udělám nákup, tak mi nabije do auta zhruba 15km. Mám tak cestu do obchodu zdarma a zpět si ji už platím. Beru to jako bonus a jako rozhodovací faktor jestli jít nakupovat k nim, nebo jinam. Zdržovat se tam ale kvůli pár kilowathodinám nebudu.
Pouhý reklamní blábol a ještě překroucený
U nás na Olomoucku není jediná nabíječka u Lidlu :-D
I tak ale dle mého není takováhle nabíječka určená k nějakýmu většími nabíjení a stání v řádu hodin do plného nabití. Spíše je to perfektní marketingový tah a bonus (né nutnost) pro zákazníka který dojíždí za nákupy do města.
Pouhý reklamní blábol a ještě překroucený
Počítám s tím, že elektřina zdraží. Možností jsou solární panely na střeše domu, které stále zlevňují. Na nich mi stát elektřinu danit nebude. Veřejné nabíjecí stanice mne nezajímají, protože 95% nabíjení řeším doma. Prostě není důvod nabíjet jinde. Jedinou vyjímkou jsou dovolené kdy je pak potřeba použít rychlonabíječku. Zde s vyšší cenou souhlasím, protože tohle nemá být hlavním zdrojem nabíjení. Momentální cena za rychlonabíjení je stanovená tak, že je poměr Kč/km nepatrně nižší jak u dieslového auta.
Cena pojistky je zatím nižší z důvodu nízké nehodovosti elektromobilů. Jejich řidiči jezí většinou klidněji. Do budoucna ale věřím ve zdražení. To ale neovlivníme nikdo a budem platit všichni
Cena za servis je pro mne něco neuvěřitelného. Za dva roky jsem u starého vozidla zaplatil za servis jen 2000Kč. V ceně byla garančka po 5 letech a výměna chladící kapaliny. Chladící kapalina se u mého vozidla mění co 5, nebo 7 let. Podle toho která. Co se týče výměny baterie do budoucna, tak i s ní počítám. Pořídím novou a starou chci použít k solární elektrárně na domě. Tím si opět slevním náklady na elektřinu doma. Takže defakto za cenu 200 000 tisíc získám né jednu baterii, ale vlastně dvě. Stará baterie z elektromobilu může ještě v pohodě fungovat dalších 10 let na domě.
Nevidím tu budoucnost tak černě jak píšete a určitě nechci řešit debaty co ostatní. Každý má možnost zvolit do čeho sypat peníze. Jestli investovat do úsporné budoucnosti, nebo žít jen dneškem a zítra nadávat nad vysokými náklady.
Kecy..
Však vás nikdo nenutí kupovat si auto s malým dojezdem. Klidně si počkejte dalších 6 let na dojezd 1000km, který pak využijete jednou za rok. Do té doby plaťte. Automobilky ale nemohou čekat na nějaké až... takhle usnula Nokie a kde je teď.
Pouhý reklamní blábol a ještě překroucený
Šíříte tu bludy. Žádný elektromobil není 2x těžší jak stejně velké spalovací vozidlo. Konkrétně mé je těžší jen o 100kg oproti dieslovému vozu.
Stejně tak tu šíří bludy i jiní. Ryhlost degradace baterie se ve vozidle nezvyšuje s věkem, ale naopak snižuje. Doporučuji si na tohle téma najít nějaký odborný článek.
Akcelerace elektromobilu fakt není menší, ale naopak je právě jedním z wau efektů u těchhle vozidel. Samozřejmě jen tehdy, pokud automobilka úmyslně neomezí výkon motoru. Baterií to ale není.
Velmi diskutovaný dojezd je takový, jaké auto si pořídíte. Většinou o něco menší, než udávají výrobci, ale není to taková hrůza. Hrůza je to jen na dálnici, kde ten propad v dojezdu je už razantní. A také je dojezd menší u řidiče který nemá zkušenosti s elektromobilem. Řídí se prostě trochu jinak a je potřeba se to naučit. Nováčci bývají obvykle nadšení z razantní akcelerace a tak zbytečně na to šlapou, čímž klesá dojezd. Defakto je to pak závodní styl jízdy a ten je i u spalováků odměněn vyšší spotřebou a klidně až poloviční dojezdem. (opravdu není závoděním stabilní jízda 140 mimo město, ale využívání výkonu motoru, a kroutícího momentu na max při akceleraci. Znají všichni co jezdí na závodní okruhy)
Neoddiskutovatelná je výhoda ceny u elektra. Né ta pořizovací, ale ta provozní. Z té jsem nadšen naprosto nejvíce. Pokud si ale pořídíte starší elektro vůz, tak se dá něco ušetřit oproti staršímu spalováku.
Třídění odpadu
Už jsem zvědav, jak budou cigoši třídit odpad, dyž ho hází z okna na ulici.
Jak EU donutí třídit odpad třeba Bangla-déža, tam je přeci bordel, hnus.
propady a propouštění
takové věci se nedobře čtou, člověk pak má pocit, že se blíží krize...
funguje to tu ještě?
Je to smutné, ale je to tak. Nicméně odkaz, co jsi poslal, je pouze na ten jeden poslední příspěvek. Pokud by ses chtěl podívat na skutečně brutální cenzuru, zkus tyto odkazy a uvidíš to ve výpisu titulků nebo dej "vypsat odpovědi". Tam to odnesla celá diskusní vlákna.
www.kurzy.cz/akcie-cr/nazory/A-P-T-2048-PR-1220215 ...
www.kurzy.cz/zpravy/nazory/A-P-T-26992-PR-1231207- ...
www.kurzy.cz/akcie-cr/nazory/A-P-T-2048-PR-1192190 ...
funguje to tu ještě?
Toto fórum je, bohužel, velmi drsně cenzurováno. Stačí si dát vyhledat např. pojem „TopForex“ a snadno zjistíte, že byly smazány desítky příspěvků. V případě TopForexu se jedná o cenzuru placenou. Ještě nedávno zde byla velmi obsažná diskuze na téma „podnikatelské kultury“ tohoto brokera. Vše se změnilo v minulém roce v říjnu, kdy TopForex začal tyto stránky sponzorovat. A tak došlo na to lidové moudro „kdo maže, ten jede“…
Ani mráček
To si zas někdo honil ego - na radaru ani mráček, jasno, skvělá viditelnost, sucho.
Jde vidět že tomu nerozumí
Zavazadlový prostor to ne ubere pokud dám nádrž místo rezervy.
V ČR jsou pouze omezení v podzemních parkovištích. Výkon LPG jde znát podle toho jak Vám to firma nastaví. Jestli na spotřebu nebo aby na výkon.
Komerční banka odkupuje své vlastní. akcie proto neklesá?
Kazdy nakupujici se snazi nakoupit co nejlevnejc ne?
Patecni seance
Ja myslim, ze to je jasne, pres vikend to nikdo nechce drzet. Je to tu kazdy tyden v patek vyprodeje skrz banky. Takze jasny navod jak se navatit :D
prodám zloté
koupím, za kolik? 777041070
Boban
Big manipulator Golden Sachs
Přímý link do archivu
http://209.85.129.132/search?q=cache:LpyFeV95SS0J:finweb.hnonline.sk/c3-38079760-kP0000_d-za-financnymi-bublinami-stoji-najsilnejsia-americka-banka+Za+finan%C4%8Dn%C3%BDmi+bublinami+stoj%C3%AD+najsilnej%C5%A1ia+americk%C3%A1+banka&cd=1&hl=cs&ct=clnk&gl=cz&lr=lang_cs&client=firefox-a
/>
huknuti o 8%
jak vydělávají ROBÍCI cicicici
POZOR DůLEŽITÉ!!!!!!!!!!!!
To platí i při nákupu akcií. Musím dopředu vědět, kdy, jak a proč je budu kupovat. Je nesmysl obchodovat na burze a nevědět, kdy chci dané akcie prodat a proč, když už jsem je koupil.
Všimnětě si:MUSÍTE DOPŘEDU VĚDĚT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Říkají 3 Robíci cicici z 5 Robíků kůkůků
jak vydělávají ROBÍCI cicicici
Akcie je podíl v nějaké společnosti. S tímto podílem se dá obchodovat stejně jako s každým jiným zbožím či službou. Na burze jsem se dávno naučil, že je nutné vědět, jak fungují trhy jako takové, a ne instrumenty na nich. Ty se většinou pohybují nelogicky a zcela nepředvídaně. Myslet si, že po ohlašování nějakých výsledků musí jít akcie nahoru, nebo dolů nebo že když má společnost dobré výsledky, tak její akcie porostou, není zdaleka celý příběh.
Naopak, běžně se stává, že společnost vyhlásí výsledky, které na první pohled splní očekávání analytiků a makléřů a cena akcie jde dolů. Když propad skončí, analytici řeknou: „Jasně, i když společnost splnila očekávání a vyhlásili rekordní zisky, tak trh očekával ještě větší zisky.“
Akcie se pohybují podle toho, jak je lidé kupují nebo prodávají, tedy podle nabídky a poptávky. Nabídku a poptávku ovšem tvoří velké peníze. Burza je tvrdý byznys, ve kterém malé procento lidí vydělává obrovské sumy na úkor davu. Informace, které se objeví na veřejnosti jako žhavá novinka, už velcí hráči dávno vědí a podle toho také zahýbají s trhem předtím, než se informace objeví.
Skutečnost, rozhodují velcí hráči
Myslíte si opak? Proč tedy na burze většina lidí prodělává i přesto, že všichni mají přístup k nejlepším makléřům, analytikům, zprávám, webovým stránkám a informacím? Je vůbec možné hrát tuto hru velkých hráčů a začít s nimi vydělávat, nebo se prostě musíme přiřadit k davu a financovat velkým hráčům jejich luxusní nemovitosti a majetek?
Je to možné, jen není vše tak, jak si většina lidí na začátku myslí a podle toho jedná. O makléřích, analyticích a fondech jsme se bavili minule. Tyto skupiny vám se zisky z akciových trhů většinou příliš nepomohou, protože jejich zájem je někde jinde. Nesmysly typu „akcie jsou na dlouhodobé držení, jinak to je kasino“ mohou působit na neznalé. Mně přijde dost nelogické a psychologicky náročné držet několik let ztrátovou pozici, než možná vydělá. Akcie mohou být na dlouhodobé držení, jen během této dlouhé doby musí vydělávat. Pokud ne, měli byste se jich zbavit a nakoupit jiné, které mají větší předpoklad vydělávat.
Obchod může jít určitý čas proti vám, to ale musí odpovídat vašemu obchodnímu plánu. Musí být určeno, kdy a proč ukončit daný obchod. To platí i při nákupu akcií. Musím dopředu vědět, kdy, jak a proč je budu kupovat. Je nesmysl obchodovat na burze a nevědět, kdy chci dané akcie prodat a proč, když už jsem je koupil.
Dav akcie většinou kupuje a prodává v nesprávné chvíli. Vysvětlíme si to na grafu společnosti IBM. Jsou zde zakresleny 4 vývojové cykly ceny akcie. Těmi procházejí vesměs všechny akcie na vyspělých kapitálových trzích.
Jen jsem to dořekl zde a...
nekdo to pekne zasypal
nekdo to pekne zasypal téma na diskusi
ALLIANZ AG | € 156.84 | +3.40% | 4 224 390 | 151.68 |
DAIMLERCHRYSLER | € 62.66 | -2.94% | 10 227 822 | 64.56 |
DT TELEKOM N | € 13.89 | +0.73% | 14 895 772 | 13.79 |
INFINEON TECH N | € 11.89 | +0.68% | 5 767 600 | 11.81 |
SAP AG | € 41.78 | +1.28% | 5 312 836 | 41.25 |
SIEMENS N | € 92.38 | +4.34% | 6 855 018 | 88.54 |
UNICREDITO IT |
Kdo to psal !?!?!?!
Fiat Marea
Marea rv.1997 je jedním z dobrých fiatů s několika závadami, které se projevují u všech vozu a zcela pravidelně :
1, palivoměr lže a nebo neukazije jak má. Nepodařilo se mi ukazatel dostat dál než do tříčtvrtin i přes natankovanou plnou nádrž ! Pokud je v nádrži asi 20 litrů, tak už svítí kontrolka, nebo občas zhasne a ručička ukáže na první rysku.
2 rychlé opotřebení (po 150tis. km ) přední čepy řízení+tlumiče pérování+ sylentblok závěsu motoru (pravý utržený- vůz v tahu a zatáčce začne plavat)
Dotaz na spolehlivost Fordu Mondea 1 8 16V r.v.1998
To zahraničí to komplet vyčeše až k 600 !!!
Já tomu nevěřím-to není možné
pijack byl tolerantnější k ČEZU
kdyby stále někdo hledal důvody
TA pro KB
Amrika roste,ještě dones Ve Vajnu UP, ATX jde hore,obrátil
dnes -3%
otázka na finanční věci
Pokud vyděláš můžeš si případné ztráty z jiných obchodů z akciemi kompenzovat.Pokud v průběhu roku proděláš nelze si ztrátu od ničeho dalšího odečíst.
Nepamatujete se náhodou
warant C45
totální výprodej
Dotaz
Prodám půlku
a dnes naposledy Kaprovičovi
a dnes naposledy
Koupím 300ks za 125Kč
Názory a diskuze
Burza Prime 16:27 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT CZ GROUP SE | 663.00 | -0.45% |
ČEZ | 949.50 | -0.84% |
ERSTE GROUP BANK A | 1 095.50 | -1.22% |
GEN DIGITAL | 556.00 | +1.65% |
GEVORKYAN | 256.00 | 0.00% |
KOFOLA CS | 297.00 | +0.34% |
KOMERČNÍ BANKA | 770.00 | +0.65% |
MONETA MONEY BANK | 98.50 | +0.10% |
PHILIP MORRIS ČR A | 15 020.00 | +0.67% |
PHOTON ENERGY | 44.20 | +0.91% |
PILULKA LÉKÁRNY | 141.00 | +0.36% |
PRIMOCO UAV SE | 910.00 | +13.04% |
VIG | 729.00 | -0.41% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 10.06.2024 | |
USD americký dolar | 22.901
![]() |
AUD australský dolar | 15.110
![]() |
GBP britská libra | 29.135
![]() |
BGN bulharský lev | 12.596
![]() |
EUR euro | 24.635
![]() |
HUF maďarský forint | 6.254
![]() |
NOK norská koruna | 2.140
![]() |
PLN polský zlotý | 5.697
![]() |
CHF švýcarský frank | 25.571
![]() |
TRY turecká lira | 70.645
![]() |
Komodity online | ||
Ropa | 81.80 USD | 10.06
|
Zlato | 2309.34 USD | 10.06
|
Stříbro | 29.70 USD | 10.06
|
Káva | 222.38 USD | 10.06
|
Cukr | 18.63 USD | 10.06
|
Bavlna | 71.94 USD | 10.06
|