Facebook IPO - IPO Akcie Facebook
Facebook - uživatelé
Facebook oficiálně odstartoval svou internetovou existenci v roce 2004, který končil s necelým 1 miliónem aktivních uživatelů. Do konce roku 2005 se jejich počet zvýšil na 5,5 miliónu, do konce roku 2006 pak již na cca 12 miliónů. V roce 2007 přišel raketový růst na více jak 50 miliónů uživatelů. Hranici 100 miliónů překročil Facebook v polovině roku 2008. Ke konci roku 2009 již sociální síť hlásila 350 miliónů aktivních uživatelů, na konci roku 2010 585 miliónů a v prosinci roku 2011 to bylo 845 miliónů. Na konci roku 2012 pak více jak 1,06 miliardy a v říjnu 2014 již 1,317 miliardy aktivních uživatelů.
Počet aktivních uživatelů za měsíc v říjnu 2014 dosahoval úrovně 1,23 miliardy, počet denně aktivních uživatelů stoupl na 829 miliónů (228 mil. v Asii, 206 mil. v Evropě a 152 mil. v USA).
Průměrně jeden uživatel stráví na stránkách 21 minut denně. Absolutně nejaktivnější jsou Kanaďané. Největší podíl uživatel na počet obyvatel má Detroit.
Průměrný počet "přátel" na jednoho uživatele se pohybuje kolem 300.
Facebook pracuje aktuálně s více jak 300 petabyty uživatelských dat.
Počet uložených fotek převyšuje 250 miliard a denně přibývá cca 250 miliónů nových fotek.
Do října 2014 v rámci sociální sítě dosahoval celkový počet "laiků" 1,13 biliónu. Denní průměr se pohybuje na 4,5 miliardy.
Počet uživatelů přistupujících měsíčně z mobilních zařízení na konci 2Q2014 dosáhl počtu 1,07 miliardy, na denní bázi pak 654 milióny.
Pouze přes mobil přistupuje na Facebook cca 30% uživatelů.
Podíl Facebooku na světových výdajích mobilní internetové reklamy dosahoval na začátku září 2014 21,7%.