Tisková zpráva (Tisková zpráva)
Cestování  |  24.01.2024 12:21:37

Slevomat v roce 2023 utržil rekordní 3,4 miliardy korun. Chceme lidem plnit kalendáře, říká CEO zážitkového portálu

cestování ilustrační

Tržby portálu na zážitky Slevomat.cz v loňském roce dosáhly 3,4 miliardy korun a meziročně vzrostly skoro o pětinu. Největší zájem byl o cestování, dlouhodobě oblíbenými mezi Čechy zůstávají i masáže nebo degustační menu. Úspěšný rok měl i Nadační fond Slevomatu, kterému se podařilo vybrat 5,7 milionu korun na pomoc seniorům.

„Úspěch připisujeme rozsáhlým investicím do brandové komunikace i kvalitní nabídce od mnoha partnerů,“ říká CEO Slevomatu Ladislav Veselý.  Společnost utržila v roce 2O23 přes 3,4 miliardy korun, což je nejlepší výsledek od jejího založení. Meziroční nárůst tržeb činil 18,3 %, hrubý zisk pak vzrostl o 17 % na 701 milionů korun. EBITDA, tedy zisk před úroky, odpisy a daněmi, dosáhla milníku 214 milionů korun.

Největší poptávka byla po cestování, které tvořilo více jak 60 % prodaných voucherů. Nejžádanějším zahraničním destinacím stejně jako v předchozím roce kralovalo Polsko a Pobaltí, které se v posledních letech mezi Čechy těší velké oblibě. „Tyto dvě destinace překonaly i stálice jako Chorvatsko, Rakousko či Slovensko. Právě Polsko bude také jednou z nejatraktivnějších destinací v roce 2024 ,” prozrazuje Veselý. Dlouhodobě vyhledávanými zážitky jsou wellness pobyty nebo vícechodová degustační menu, z volnočasových aktivit pak stále vedou masáže. Vyšší zájem byl podle Slevomatu i o aktivity pro mladé svobodné lidi a rodiny s dětmi, například únikové hry a zábavné parky.

V reakci na rekordní míru inflace byly ve spotřebním chování Čechů loni vidět určité změny. Místo delších zahraničních dovolených lidé stále častěji volí lokální nabídky a krátkodobé pobyty. „Po pandemii začali Češi dlouhé dovolené plánovat více dopředu. Naopak pro prodloužené víkendy se lidé rozhodují i spontánně,” dodává Veselý.

Slevomat finančně roste navzdory nepříznivým ekonomickým podmínkám pro e-commerce sektor. „Naším posláním je poskytovat Čechům ty nejlepší nabídky za výhodné ceny. Chceme lidi inspirovat a plnit jim kalendáře zážitky. Na to máme skvělé partnery, kterým jsme i díky tomu, že jim vodíme zákazníky, oporou v této nelehké ekonomické situaci,” uzavírá Ladislav Veselý. V rámci Nadačního fondu Slevomatu Češi celkem letos přispěli na pomoc seniorům částku 5,7 milionů korun.

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář







?
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688