OPOJISTENI.CZ (OPOJISTENI.CZ)
Pojištění  |  18.01.2024 18:53:55

Kdo se stal ředitelem brandu, marketingu a komunikace v UNIQA? Jakub Drobec

Značku UNIQA rozvíjí od ledna tohoto roku nový ředitel Jakub Drobec, který má za sebou více jak dvacetileté mezinárodní zkušenosti z řízení marketingu. Získával je postupně ve společnostech jako Generali Germany, Google EMEA a Amazon Germany. Podílel se také na významných Big Tech a internacionálních projektech v oboru pojišťovnictví. Po deseti letech se rozhodl vrátit se domů a podpořit rozvoj české a slovenské UNIQA, kde je zodpovědný za brand, marketing a komunikaci.

Značka UNIQA je dlouhodobě postavená na důvěře, silném mezinárodním zázemí a na jistotě kvality. V úsilí přinášet svým klientům lepší život se společnost snaží důsledněji reflektovat potřeby a zájmy dnešních klientů. Důkazem je například silná podpora tématu duševního zdraví nebo krytí proti kybernetickým útokům.

Kultura UNIQA mi byla od prvního momentu blízká, protože není o velkých deklaracích, ale spíše o aktivní transformaci nejen vlastní firmy, ale i celého finančního trhu. Krásným příkladem je složení našeho představenstva, kde máme tři ženy, čtyři muže a celkově čtyři národnosti. Tento mix obchodních zkušeností a pohledů poskytuje důležitou diverzitu názorů, kterou jsem zatím na pojistném trhu neviděl a která posouvá celou společnost vpřed,“ komentuje svůj nástup Jakub Drobec.

UNIQA je nyní po fúzi se společnostmi AXA (2021) silnou česko-slovenskou skupinou. Vedle pojištění poskytuje zákazníkům už komplexní finanční služby, včetně spoření na penzi a investic.

„Už dnes pracujeme na tom, aby značka UNIQA byla natolik silná, že klient nebude mít potřebu řešit své finanční záležitosti jinde. Vím, že značku nelze rozvíjet jen přes média a kampaně. Proto od prvního dne pracuji s celým týmem na silné integraci s kolegy z tvorby produktu, z distribuce a z řízení klientské zkušenosti napříč všemi brand touchpoints,“ vysvětluje nový ředitel pro značku, marketing a komunikaci UNIQA Jakub Drobec.

Jakub Drobec realizoval své marketingové a komunikační vize po celém světě – od kódování webových stránek pro zahraniční společnosti v 90. letech až po natáčení reklam v JAR s hollywoodským režisérem. Jak sám říká, „žádný projekt pro mě není příliš malý nebo příliš velký“. Od roku 2007 pracoval exkluzivně pro firmy z žebříčku Fortune Grobal 500 v oblasti finančních služeb a velkých technologií.

Během svého působení v pojišťovně Generali (2013-2019) vedl marketingové týmy a týmy přímého prodeje ve třech zemích (Slovensko, Turecko, Německo) a transformoval tyto organizace na štíhlé zákaznicky orientované entity s mimořádnou efektivitou s maximalizací dopadu na výsledek podnikání. Za zmínku stojí jeho strategická změna pozice a sloučení osmi různých společností ve skupině Generali Německo. To vyústilo do nejrychleji rostoucí značky v kategorii německých pojišťoven s nejvyšší efektivitou mediálních investic.

Od roku 2018 přesunul své zaměření na mediální a strategické poradenství v centrále Google EMEA a poté v německém Amazonu, kde vytvářel mediální a kreativní strategii pro špičkové zákazníky, jakými jsou například Mastercard, Allianz, McDonalds, VW Group a další. Cílem bylo zefektivnění jejich marketingových aktivit a maximalizace strategických růstových ambicí.

„Je fascinující porovnávat zkušenosti ze zemí, jako jsou Česko, Slovensko, Irsko, Turecko nebo Německo. Co je ale můj úplně klíčový poznatek: i přesto, že každý z těch trhů je kulturně úplně odlišný, zákazníci všude očekávají od finančních služeb v zásadě to samé,“ uzavírá Jakub Drobec a dodává: „Je úžasné být zase nazpět doma! Nikdy jsem neztratil kontakt se Slovenskem ani s Českem, ale je skvělé tu zase být a mít možnost podpořit rozvoj našich domácích ekonomik.“

oPojištění.cz
informace ze světa pojištění a risk managementu

Zpravodajský portál, který poskytuje komplexní zpravodajství ze světa pojištění a risk managementu. Denně přináší aktuální zprávy o vývoji pojistného trhu, odborné analýzy, informace o nabízených pojistných produktech a rozhovory s významnými osobnostmi pojišťovnictví.

Více informací na: www.opojisteni.cz

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář

Poslední zprávy z rubriky Pojištění:

Čt 11:50  Rakouské ženy žijí déle ve špatném zdravotním stavu OPOJISTENI.CZ (OPOJISTENI.CZ)
St 17:00  Jak vypadá rakouský vozový park? OPOJISTENI.CZ (OPOJISTENI.CZ)






Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688