Poznávací mise francouzských nákupčích na podporu kongresové a incentivní turistiky do České republiky
Poznávací mise francouzských nákupčích na podporu kongresové a incentivní turistiky do České republiky.
18.12.2023 / 10:56 | Aktualizováno: 18.12.2023 / 12:39
Kongresový a cestovní ruch (MICE) patří mezi segmenty cestovního ruchu, na které pandemie COVID-19 dopadla nejhůře. Nejcitelněji tento dopad pocítila Praha, která je pro zahraniční nákupčí atraktivní díky kapacitě a kvalitě nabízených služeb a která dlouhodobě figuruje v první desítce celosvětového žebříčku měst v počtu uspořádaných kongresů.
Velvyslanectví České republiky v Paříži a zastoupení agentury CzechTourism ve Francii zorganizovaly ve dnech 4. – 7. Prosince 2023 poznávací misi francouzských nákupčích a zástupců cestovních a eventových agentur do Prahy a Středočeského kraje. Akce byla realizována díky finanční podpoře na projekty ekonomické diplomacie PROPED Ministerstva pro místní rozvoj a ve spolupráci s dalšími partnery: Czech Convention Bureau, Prague Convention Bureau a Středočeskou centrálou cestovního ruchu.
Uplynulé dva roky ovlivněné pandemií koronaviru přinesly na pražské a středočeské scéně služební a podnikové turistiky řadu změn a novinek, ať už se jedná o otevření nových či renovací stávajících konferenčních a business prostor, hotelů či restaurací. Účelem mise bylo předvést francouzským nákupčím nabídku konferenčních a kongresových služeb a propojit je přímo se zástupci českého MICE průmyslu.
Během třídenního programu byly francouzským účastníkům prezentovány služby a nabídka konferenčních a coworkingových prostor, hotelů a restaurací, včetně doprovodných služeb. Skupina francouzských nákupčích měla možnost seznámit se s nabídkou nově zřízených hotelů v centru Prahy, The Julius Hotel Prague a Andaz. Během B2B setkání v Hotelu Augustin by Marriott na Malé Straně proběhla přímá obchodní jednání mezi francouzskými nákupčími a českými dodavateli služeb v sektoru MICE. Součástí programu byla návštěva Deelive Design Store v budově Smetana Q, který je největším českým designovým obchodem, nabízejícím originální a osobité výrobky současných českých designérů.
Za hranicemi hlavního města Prahy si mohli účastníci mise vyzkoušet vlastní výrobu parfémů a ruční zdobení vánočních ozdob, jako součást kreativních workshopů na zámku Mcely a zámku Loučeň, nabízených jako doprovodné služby pro teambuildingové firemní pobyty.
Velvyslanectví České republiky v Paříži děkuje agentuře CzechTourism a všem partnerům za spolupráci.
Poslední zprávy z rubriky Ze světa:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz