Povedená přestavba supermarketu Coop v Hustopečích získala ocenění v soutěži Visa Czech Top Shop
Moderní koncept nové prodejny Coop v Hustopečích vyhrál v červnovém kole retailové soutěže Visa Czech Top Shop první místo. Ocenění si v září přímo v prodejně převzala Veronika Musilová, obchodní náměstkyně, Jednota, spotřební družstvo v Mikulově
Nová prodejna nahradila původní budovu z roku 1974. Stavba je navržena tak, aby respektovala okolí a místo, na kterém stojí. Svůj účel ovšem plní nejenom designem, ale i funkčností – střecha je osázená zelení, a tak pomáhá zadržovat vodu a ochlazovat své okolí během horkých dnů. Fakt, že se jedná o dřevostavbu, je evidentní především v interiéru, ve kterém jsou přiznané masivní sloupy. Použité dřevo celkově dominuje designu prodejny, zútulňuje ji a zároveň dodává moderní vzhled. „Vedle zajímavého architektonického zpracování a udržitelnosti ocenili naši inspektoři také přehledné vystavení zboží, nízké regály a široké uličky v prodejně. Díky přiznaným dřevěným sloupům a vysokému stropu působí interiér velice moderně a vzdušně,“ doplnila manažerka soutěže Visa Czech Top Shop Markéta Němcová.
Moderní a vzdušný design prodejny je evidentní již při vstupu do prodejny. Co bylo cílem celkové rekonstrukce vysvětluje blíže přímo Veronika Musilová. „Nová prodejna supermarketu Coop nabízí zákazníkům široký sortiment čerstvých i trvanlivých potravin, průmyslového a drogistického zboží, dále také obuv, koženou galanterii a bytový textil. Cílem je poskytnout zákazníkům maximální pohodlí při nakupování v moderním prostředí a splynutí budovy s okolím. Ocenění nás velmi těší, jelikož všechny hodnotící kritéria jsou pro nás klíčová a usilujeme o to aby se u nás zákazník cítil dobře a rád se vracel.“
„Soutěž Visa Czech Top je důležitá především z důvodu možnosti porovnání retailu napříč segmenty, motivace prodejen k inovacím, redesignu nebo třeba změně category managementu. Díky tomu se může retailový trh, který je často velmi konzervativní, vyvíjet a posouvat stále dopředu,“ uzavřel Pavel Kozler, Executive Director společnosti Knowinstore.
Výhrou v červnovém kole si prodejna zajistila postup do velkého finále mezi nejlepších 12 prodejen roku 2023. Gratulujeme k úspěchu!
VISA Czech Top Shop
Soutěž „VISA Czech Top Shop“ je analogií Michelinských hvězd udělovaných restauracím. Inspektoři soutěže inkognito navštěvují a hodnotí každý měsíc zákaznický zážitek nominované prodejny dle osmi kritérií. Z dvanácti vítězů jednotlivých měsíců určí finálová porota závěrečné pořadí nejlepších prodejen roku. Soutěž probíhá již od roku 2020 a jejím titulárním partnerem je společnost Visa, partnery jsou dále MORIS design a SAMSUNG, divize průmyslových displejů. Mediálním partnerem soutěže je Newstream.
Prodejnu může nominovat každý snadno a bezplatně přes mail nominace@mistoprodeje.cz.
Více o soutěži najdete zde: https://www.mistoprodeje.cz/o-soutezi-czech-top-shop/ a na stránkách https://www.czechtopshop.cz/
Poslední zprávy z rubriky Z regionů:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz