Komise zveřejnila historicky první výhled evropského mediálního průmyslu
Komise 18. května zveřejnila poprvé v historii výhled evropského mediálního průmyslu. V tomto výhledu jsou zveřejněny údaje o mediálním trhu, identifikace výzev a základních technologických trendů společných pro mediální průmysl. Tato zpráva se také soustředí na oblast spotřeby médií ve prospěch digitálních hráčů. Jedná se především o video na vyžádání (VoD), mobilní hry nebo imerzivní obsah. Mezi další oblasti, které jsou uvedené v této zprávě patří např. práva duševního vlastnictví (IP), pro mediální společnosti a to, jak může zachování, získání a využívání těchto práv pomoci zvýšit příjmy, investovat nebo zůstat nezávislými. Včasné a zároveň rozumné zavádění inovativních technologií a technik (např. virtuální produkce s umělou inteligencí) je zásadní pro přizpůsobení se, otevření nových trhů a zvýšení konkurenceschopnosti. Strategie zaměřené na publikum by navíc měly sloužit jako základ pro budování úspěšných obchodních modelů.
Poslední zprávy z rubriky Evropská unie:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz