Na prázdniny do Česka! Projekt na podporu ekonomické diplomacie zvýšil prodej zájezdů do ČR
Na prázdniny do Česka! Projekt na podporu ekonomické diplomacie zvýšil prodej zájezdů do ČR
26.01.2023 / 17:36 | Aktualizováno: 30.01.2023 / 18:36
Prázdninová turistika je jedním z ekonomicky nejdůležitějších segmentů cestovního ruchu, o který je i ze strany českých subjektů dlouhodobý zájem. Mexiko je z pohledu příjezdu zahraničních turistů do České republiky druhým nejvýznamnějším trhem v Latinské Americe. Mexičtí cestovatelé patří zároveň k cestovatelům s nadprůměrnými výdaji v destinaci. Propagační kampaň podpořená projektem ekonomické diplomacie (PROPED) proto rozšířila povědomí o ČR právě v tomto segmentu a prokazatelně zvýšila počet prodaných zájezdů do ČR.
Realizace projektu proběhla v období 11/2022-1/2023 ve spolupráci mezi CzechTourism a místními partnery: Viajes Palacios a Petra Operadora, kteří se na financování propagační kampaně o ČR podíleli z 50 %. Viajes Palacios je prestižní cestovní kancelář zaměřená na bonitní klientelu a je součástí luxusních nákupních center Palacio de Hierro. Touroperátor Petra Operadora organizuje a dále prodává zájezdy prostřednictvím regionálních cestovních kanceláří po celém Mexiku.
Níže uvedené aktivity realizované v rámci PROPED prokazatelně zvýšily počet prodaných zájezdů, měly velký dosah jak v rámci koncových klientů, tak prodejců a navíc podpořily prodej i ve střednědobém horizontu vyškolením 280 prodejců, kteří si odnesli jak aktuální informace o destinaci a regionech, ale také konkrétní nabídky zájezdů do České republiky.
S Viajes Palacios proběhla propagační kampaň v rámci slevového víkendu „Buen Fin“ (obdoba Black Friday), kdy CK nabízela zájezdy do ČR za preferenční ceny za podpory reklamní kampaně. Ta byla realizována formou bannerů na webu viajespalacio.com (150 000 zobrazení), elpalaciodehierro.com (550 000 zobrazení) a vstupní stránce pro „Buen Fin“ (100 000 zobrazení); dále e-mailovou kampaní (dva newslettery) 61 000 klientům Viajes Palacio; kampaní na sociálních sítích Youtube, Instagramu a Facebooku (1 310 000 zobrazení). Zároveň po celou dobu kampaně běžela propagační videa na 37 obrazovkách umístěných ve všech pobočkách Viajes Palacio po celém Mexiku (60 000 shlédnutí) a byla promována i v tištěném katalogu zájezdů.
Aktivity s touroperátorem Petra Operadora byly zaměřeny na osobní propagaci vůči prodejcům zájezdů v regionech. Proběhly osobní prezentace a školení prodejců v Mexico City, Querétaru, Leónu, San Luis Potosí, Estado de México a Cuarnavace. Zúčastnilo se jich celkem 280 regionálních prodejců. Ti byli také motivováni finanční odměnou Petra Operadora za každý prodaný zájezd do ČR. Součástí podpory prodeje bylo také networkingové setkání s vyhlášením nejúspěšnějších prodejců. Během celé kampaně byla ČR propagována jak v tištěném katalogu (15 000 výtisků), tak na webové stránce Petra Operadora s proklikem na web visitczechrepublic.com.
Poslední zprávy z rubriky Cestování:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Okénko finanční rady
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Fixace cen energií: Jak mít jistotu a ušetřit v nejistých časech
Richard Bechník, Swiss Life Select
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Distribuční sazba nebo poplatek za jistič. Co všechno ovlivňuje cenu elektřiny?
Petr Holub, MojeNebankovka
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Financování vašeho vzdělávání: Přehled možností financování rekvalifikačních kurzů
Iva Grácová, Bezvafinance
Marek Pokorný, Portu
?
Okénko pro podnikatele
Jitka Weiss, SNAIL TRAVEL INTERNATIONAL a.s.