Díky automatizaci dosáhl e-shop Grizly.cz meziročního nárůstu tržeb z e-mailingu o 40 %
Oříškové království Dominika Píchala patří v současné době k jedné z nejrychleji rostoucích firem v Česku. Společnost Grizly.cz ročně prodá ořechy za skoro půl miliardy korun. Nepotřebuje k tomu kamenné prodejny, stačí e-shop a povedená marketingová strategie. Do té už třetím rokem patří také e-mailingové kampaně, které v roce 2021 tvořily 15 % obratu.
Z toho jedna třetina tržeb z e-mailingu e-shopu Grizly.cz v loňském roce pocházela z automatických kampaní. Došlo tak k meziročnímu nárůstu tržeb z e-mailingu o neuvěřitelných 40 %. E-mailing spravuje od roku 2019 na platformě Ecomail.cz za pomoci agentury Promogen specializující se na e-mail marketing.
„Na Ecomailu si ceníme přehledného prostředí v češtině, ve kterém si vše včetně automatizací můžeme jednoduše obsluhovat sami. A pokud potřebujeme něco dohledat, sáhneme po nápovědě, která je výborně zpracovaná. U sofistikovanějších kampaní dobře funguje spolupráce s agenturou Promogen,” vysvětluje Dominik Píchal, zakladatel společnosti Grizly.cz, který se řadí k jednomu z největších středoevropských e-shopů s ořechy, sušeným ovocem a semínky.
Vzhledem k vysoké návratnosti a nízkým nákladům je e-mail marketing podle spousty marketingových manažerů a ředitelů stále nejefektivnější formou digitální komunikace. „Dlouhodobě se nám potvrzuje, že pokud máte správně nastavený e-mailing, dokážete lépe vydělávat, získávat nové zákazníky i budovat povědomí o vaší značce,” dodává Jakub Stupka, zakladatel platformy Ecomail.
Budoucnost úspěšného e-mailingu se však v poslední době skrývá především v automatizaci, personalizaci, segmentaci i testování, a to vše jen na základě dat a chování uživatele. Výhodou automatických e-mailingových kampaní je jejich vysoká rentabilita a významně vyšší míra odezvy než u kampaní klasických. To se projevilo i u oříškového giganta, který jich v roce 2021 vyzkoušel hned několik.
Mezi ty nejefektivnější patřila sleva na první nákup, v rámci které Grizly.cz posbíral více než 14 tisíc kontaktů s 20% konverzním poměrem. Vyplatilo se jim zároveň nastavit odesílání e-mailů s produkty, které si uživatel na webu prohlédl, ale nenakoupil. Díky tomu došlo k nárůstu počtu objednávek o více než tisícovku. Také přání k narozeninám posílila konverzní poměr o celých 18 %.
Zatímco tak ještě v roce 2019 společnost Grizly.cz balila oříšky a mandle na kuchyňské váze, dnes denně odbaví přes dva a půl tisíce objednávek, což dělá skoro třicet tun zboží. Firma nyní zaměstnává 130 lidí a momentálně se snaží expandovat do Polska i Maďarska.
Poslední zprávy z rubriky Podnikání:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Rekordní rok pro Shopsys: téměř 100 milionů v tržbách, 11 v zisku a nový CEO
- Z dětského pokoje k velké výrobní hale. Oříškový Grizly je z Olomouce
- USDCHF dosáhl parity
- Medián mezd v roce 2021 dosáhl 35,2 tisíce korun a meziročně vzrostl o téměř 6 procent - Nová publikace ČSÚ poskytuje detailní pohled na výdělky zaměstnanců v roce 2021
- Koronavirus aktuálně - denní nárůst nakažených COVID-19
- T-Mobile v1Q22: Vyšší nárůst přenesených dat i tržeb a pomoc Ukrajině
- Tom Cruise dosáhl o víkendu s premiérou Top Gun svého nového milníku. Dosud žádný jiný jeho film nevstoupil do kin s takovým úspěchem
- Sázky na pokles na Wall Street dosáhly nového maxima. Shortaři již nyní mohou slavit
- MPO chystá "Úsporný" tarif pro energie, na který dosáhnou všichni spotřebitelé
- Snap po snížení prognózy tržeb padá o 30 procent. Táhne s sebou dolů celý sektor
- Inflace v Rusku dosáhla 20letého maxima
- Analýza: Největší nárůst firemních bankrotů loni zaznamenala Ukrajina
Benzín a nafta 24.06.2022
Natural 95 47.89 Kč![]() ![]() | Nafta 48.15 Kč![]() ![]() |
Prezentace
08.06.2022 Přední brokerská společnost XTB překročila...
24.05.2022 Analytické fórum 2022 již 31. 5. živě na YouTube!
23.05.2022 Podnikání podpoříte půjčkou s výhodnou úrokovou...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading s.r.o.
Jozo Perić, CapitalPanda
Švýcarsko se vyhýbá problémům: za nízkou inflaci vděčí silnému franku
Ondřej Likeš, LYNX
Inflace v roce 2022: Co je inflace a jak ochránit své investice?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Lucia Žárská, ProfitLevel
Štěpán Křeček, BHS
Jaroslav Tupý, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
Tomáš Kolomazník, Begin Capital Markets
Úrokový diferenciál koruna-euro největší za 20 let: české firmy ztrácejí o korunu zájem
Pim Brands, Ronda Invest
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Žlutý kov vs. Bitcoin - Obrací se po krátkém “kryptoboomu” karta opět ve prospěch zlata?
Tiskové zprávy
Úsporný tarif pomůže jen krátkodobě. Problémem je.
Příjmy z mezinárodního cestovního ruchu rostou
Ambasador XTB Jiří Procházka je novým šampionem...
Vedle dukátů se na Aukru v květnu dražily i...
Okénko pro podnikatele
Vít Endler, finGOOD
Libor Vaníček, Lidya
Lidya se spojila se Shoptetem, reagují na prudký rozvoj e-commerce
Juraj Cienik, Trivi
Účetní společnost Trivi radí, jaké změny přinese pro podnikatele rok 2021