Tisková zpráva (Tisková zpráva)
Podnikání  |  10.06.2022 11:25:18

Díky automatizaci dosáhl e-shop Grizly.cz meziročního nárůstu tržeb z e-mailingu o 40 %


Oříškové království Dominika Píchala patří v současné době k jedné z nejrychleji rostoucích firem v Česku. Společnost Grizly.cz ročně prodá ořechy za skoro půl miliardy korun. Nepotřebuje k tomu kamenné prodejny, stačí e-shop a povedená marketingová strategie. Do té už třetím rokem patří také e-mailingové kampaně, které v roce 2021 tvořily 15 % obratu.

 

Z toho jedna třetina tržeb z e-mailingu e-shopu Grizly.cz v loňském roce pocházela z automatických kampaní. Došlo tak k meziročnímu nárůstu tržeb z e-mailingu o neuvěřitelných 40 %. E-mailing spravuje od roku 2019 na platformě Ecomail.cz za pomoci agentury Promogen specializující se na e-mail marketing.

Na Ecomailu si ceníme přehledného prostředí v češtině, ve kterém si vše včetně automatizací můžeme jednoduše obsluhovat sami. A pokud potřebujeme něco dohledat, sáhneme po nápovědě, která je výborně zpracovaná. U sofistikovanějších kampaní dobře funguje spolupráce s agenturou Promogen,” vysvětluje Dominik Píchal, zakladatel společnosti Grizly.cz, který se řadí k jednomu z největších středoevropských e-shopů s ořechy, sušeným ovocem a semínky.

Vzhledem k vysoké návratnosti a nízkým nákladům je e-mail marketing podle spousty marketingových manažerů a ředitelů stále nejefektivnější formou digitální komunikace.  „Dlouhodobě se nám potvrzuje, že pokud máte správně nastavený e-mailing, dokážete lépe vydělávat, získávat nové zákazníky i budovat povědomí o vaší značce,” dodává Jakub Stupka, zakladatel platformy Ecomail.

Budoucnost úspěšného e-mailingu se však v poslední době skrývá především v automatizaci, personalizaci, segmentaci i testování, a to vše jen na základě dat a chování uživatele. Výhodou automatických e-mailingových kampaní je jejich vysoká rentabilita a významně vyšší míra odezvy než u kampaní klasických. To se projevilo i u oříškového giganta, který jich v roce 2021 vyzkoušel hned několik.

Mezi ty nejefektivnější patřila sleva na první nákup, v rámci které Grizly.cz posbíral více než 14 tisíc kontaktů s 20% konverzním poměrem. Vyplatilo se jim zároveň nastavit odesílání e-mailů s produkty, které si uživatel na webu prohlédl, ale nenakoupil. Díky tomu došlo k nárůstu počtu objednávek o více než tisícovku. Také přání k narozeninám posílila konverzní poměr o celých 18 %.  

Zatímco tak ještě v roce 2019 společnost Grizly.cz balila oříšky a mandle na kuchyňské váze, dnes denně odbaví přes dva a půl tisíce objednávek, což dělá skoro třicet tun zboží. Firma nyní zaměstnává 130 lidí a momentálně se snaží expandovat do Polska i Maďarska.



K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář






?
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Ochranné známky

Finanční katalog

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Monitoring ekonomiky

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688