Lidé (Lidé)
Lidé  |  08.03.2022 13:14:04

Sestěhováno, integrace může začít: Nově vzniklá Mind2Flo poprvé ve společných prostorách. Klíčovou pozici skupinové HR ředitelky obsazuje Mirka Lukáčová

Konzultační skupina Mind2Flo, za níž stojí Jan Galgonek, Karel Komárek a Jakub Havrlant, integruje firmy z jednotlivých divizí. Od března využívají společné zázemí v kancelářích na pražské Bořislavce, které v první fázi spojí obchodní, strategický a mediální tým. Na pozici Human Relations Director do skupiny nově nastupuje zkušená manažerka Miroslava Lukáčová, která bude v Mind2Flo zodpovědná za komplexní HR strategii podporující plánovaný rychlý růst skupiny. Postupné propojení týmů má za cíl zachovat jejich charakter a současně naplno vytěžit potenciál spojení.

Cílem nově vzniklé skupiny Mind2Flo je nabídnout všechny klíčové marketingové a technologické služby uceleně pod jednou střechou a konkurovat tak největším hráčům na trhu. Skupinu tvoří mediální a technologická divize čítající dohromady více než 150 specialistů na média, data, marketing a technologie. Postupná integrace tak umožní zachovat unikátní charakter jednotlivých týmů a současně vytěžit byznysový potenciál společného end-to-end delivery služeb. V první etapě se v nových prostorech propojí obchodní, strategický a mediální tým včetně HR a IT oddělení a financí. Pražské kanceláře by v budoucnu měly sloužit také jako vstupní brána k dalším trhům v rámci plánované regionální expanze.

Miroslava Lukáčová Nová šéfka HR a další postupný nábor
Spojení obou divizí a postupná integrace firem s sebou nese i potřebu silného HR týmu. Na pozici Human Relations Director proto do Mind2Flo nastupuje Miroslava Lukáčová, která bude mít na starost kompletní HR strategii a budování týmu s ohledem na plánovaný růst skupiny. Lukáčová přináší 12leté zkušenosti z vedoucích HR pozic ve společnostech Jan Becher Pernod Richard nebo Rossmann. Její prioritou bude budování firemní kultury, recruitment a motivace zaměstnanců a nastavení HR procesů. „Šéfa HR vnímám jako naprosto klíčovou roli, která se má aktivně podílet na stavění i následném naplňování celkové firemní strategie. Mirka je pro tuto roli ideální, protože svůj mimořádný cit a vhled do psychologie člověka dokáže velmi rychle propojit s kontextem celé skupiny a jejích potřeb,“ dodává Lenka Auerová, která z pozice Group COO odpovídá za proces integrace i naplňování dlouhodobé strategie skupiny.

Kromě Miroslavy Lukáčové skupina Mind2Flo už stihla přilákat desítku seniorních manažerů a manažerek, kteří rozšíří vedení nově vzniklé skupiny. Jednotlivá jména bude skupina oznamovat v následujících týdnech. Hiring však pokračuje i nadále, Auerová se svým týmem chce do konce roku obsadit desítky nově vznikajících pozic především v oblastech mediálních kompetencí, dat a řízení zákaznické zkušenosti. Nábor je zaměřený také na vytvoření mezinárodního týmu, který bude pracovat na projektech evropských hráčů. Při výběru nových členů týmu mají zkušenosti s odborností stejnou váhu jako osobnost a povaha nových posil, protože silnou firemní kulturu vnímá skupina Mind2Flo jako strategickou záležitost.

Nové pražské prostory na ploše více než 1 000 m2 spojují designový interiér a možnost využití virtuálních studií a zasedacích místností přizpůsobených hybridní a vzdálené práci, která je v rámci skupiny klíčová. „Práci z domu vnímáme jako naprosto běžnou a přirozenou součást pracovního procesu a fungování teamů, a proto jsou naše nové kanceláře vybaveny profesionální technikou umožňující zapojení odkudkoliv. Klademe důraz na vytvoření klíčového místa, kde lidé společně tvoří, staví firmu, ladí mindset a vytváří firemní kulturu. Místa, kde lidé chtějí trávit čas spolu – bez ohledu na to, zda se nachází v kanceláři fyzicky, nebo zrovna pracují z domova.“ dodává Miroslava Lukáčová, HR Director Mind2Flo.


Agentura Mindsquared je mediální agentura se silným důrazem na strategické plánování, klientský servis a využití dat v marketingu. Tým agentury kombinuje rozsáhlé zkušenosti ze startupového světa a z globálních mediálních agentur. Mezi klíčové klienty patří značky ze skupiny KKCG.

Agentura Flo je konzultační agentura se zaměřením na zákaznickou zkušenost. K tomu využívá koncept business of experience, který si klade za cíl protnout zákaznickou zkušenost jako klíčový princip všemi firemními procesy. Flo nabízí služby v oblasti management consultingu, marketingové automatizace, e-commerce, dat a brandingu. Mezi její klienty patří Avon, Komerční banka, Mall.cz, Groupe SEB, UPB nebo Czech News Center.

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář





Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688