ŠKODA AUTO je partnerem českého zastoupení na Všeobecné světové výstavě EXPO 2020 v Dubaji
Martin Jahn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast prodeje a marketingu, zdůrazňuje: „Jako partner českého zastoupení na výstavě EXPO 2020 v Dubaji budeme mít příležitost prezentovat naši společnost celosvětovému publiku na mezinárodní scéně. Heslo „Connecting Minds, Creating the Future“ společně se zaměřením výstavy na udržitelnost a mobilitu dokonale koresponduje s firemní strategií NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030. Právě proto prezentujeme vůz ENYAQ iV na Všeobecné světové výstavě EXPO v tomto regionu vůbec poprvé, čímž podtrhujeme svůj jasný závazek vůči elektrifikované budoucnosti individuální mobility.“
Jiří František Potužník, český generální komisař v rámci Všeobecné světové výstavy EXPO, dodává: „Český pavilon na EXPO v Dubaji stojí nejen v zóně Sustainabilty, ale i na principech energetické udržitelnosti. Elektromobil, který za sebou nenechává uhlíkovou stopu ani při výrobě, ani při provozu, pokud využívá zelenou energii, do národní expozice Country for the Future dokonale zapadá. A pro mne osobně je důležité i to, že ENYAQ iV je nejen chytré, ale i krásné auto – pro inovativní technologie a vizionářský design se ostatně světové výstavy začaly konat.“
Společnost ŠKODA poskytne českému generálnímu komisaři při Všeobecné světové výstavě EXPO po dobu konání výstavy vůz ENYAQ SPORTLINE iV. Plně elektrické SUV je prvním modelem české automobilky, který se zákazníkům dodává s uhlíkově neutrální bilancí. Díky tomu se ideálně hodí k hlavnímu tématu světové výstavy, organizované pod heslem „Connecting Minds, Creating the Future“, která se zaměřuje na otázky trvalé udržitelnosti a mobility. Trvalá udržitelnost bude středobodem pavilonu České republiky, kde se návštěvníci dozvědí, jak lze v poušti pomocí solární energie a inovativních technologií extrahovat ze vzduchu vodní páru a jak je možné nakonec vytvořit úrodnou půdu.
Společnost ŠKODA AUTO v rámci své strategie NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030 zintenzivňuje úsilí v oblasti ekologie a výrazně zpřísňuje své ekologické cíle. Automobilka plánuje ve srovnání s rokem 2020 snížit flotilové emise o více než 50 % a do roku 2030 přejde ve všech českých a indických závodech na uhlíkově neutrální výrobu. Společnost ŠKODA AUTO bude,
v závislosti na rozvoji trhu, usilovat o to, aby podíl plně elektrických modelů na prodejích značky ŠKODA v Evropě činil 50 až 70 %. Do roku 2030 bude produktové portfolio obsahovat nejméně tři další elektromobily. Kromě toho strategie navíc stanovuje ambiciózní cíle v oblastech internacionalizace a digitalizace.
* Vzhledem k pandemii se mezinárodní výstava koná o rok později, než bylo původně plánováno.
Poslední zprávy z rubriky Auto Moto:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Okénko finanční rady
Zuzana Klímová, RekvalifikačníKurzy.cz
Stát motivuje k rekvalifikaci v IT: Vysoké šance na získání dotace, ale žadatelů je málo
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Tomáš Rosenkranc, Ušetřeno.cz
Tipy, jak vybrat spořicí účet: Nenechte se nachytat na podmínky bank
Marek Pokorný, Portu
Lenka Rutteová, Bezvafinance
Profi Credit čelí pokutě 4 miliony korun za nedodržování svých povinností
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Petr Holub, MojeNebankovka