Víte o životním pojištění opravdu všechno?
Životní pojištění je jeden z nejdůležitějších a paradoxně nejčastěji opomíjeným finančním produktem na trhu. Než učiníte zbrklé rozhodnutí, jestli životní pojištění vezmete či nevezmete "na milost", seznamte se s jeho ne příliš známými výhodami...
Výhoda první
Velkou výhodou současného finančního trhu je, že všechny pojišťovny nabízí u svých životních pojištění úpravu parametrů i během pojistné doby. Co to konkrétně znamená? To, že si ve třiceti můžete uzavřít pojištění na nižší částku a jakmile rodinná situace dovolí, pojistnou částku si zvýšíte. V mladém věku, kdy máte spoustu výdajů (hypotéku na dům, péče o děti, mateřskou místo běžného příjmu atd.) vás pojištění nezabolí a jakmile děti vylétnou z hnízda, můžete myslet primárně na vlastní blahobyt.
Výhoda druhá
Stát podporuje životní pojištění nemalými daňovými výhodami. Při splnění státem stanovených podmínek pro životní pojištění si můžete každý rok odečíst od základu daně z příjmu pojistné, které jste zaplatili. Ještě donedávna to bylo maximálně 12 000, dnes už ale můžete ušetřit až 24 000 korun! To už je slušný benefit, ne?
Ale nezapomeňte, že...
Nic z výše zmíněného neplatí, pokud nemáte životní pojištění správně nastaveno. Pojistná částka by měla být alespoň dvojnásobek vašeho ročního příjmu! A s uzavřením životního pojištění byste také neměli příliš otálet – ideální je si jej sjednat do třiceti let. Čím později totiž životní pojištění uzavřete, tím větší je riziko, že u pojišťovny nedosáhnete na takovou smlouvu, jakou ideálně potřebujete.
Nemá smysl strašit možnými scénáři – ty si většina z nás umí představit až příliš snadno. Podnikatel, rodič nebo majitel nemovitosti na hypotéku dobře ví, že závazek si vždy žádá jistou dávku odpovědnosti. Takže když už investujete tolik času, peněz i emocí do své kariéry, bydlení, své rodiny či firmy, byla by škoda se o to vše nechat připravit nešťastnou náhodou.
Srovnávač a první český e-shop s financemi Chytrý Honza nabízí klientům bezmála 2000 finančních produktů a služeb. Uživatelé je mohou přehledně porovnat, řadu z nich i rovnou sjednat a zakoupit online. V nabídce je vše počínaje cestovním či životním pojištěním, přes hypotéky, úvěry, spoření až po pojištění vozidel. A to od 193 partnerů - malých i velkých bank, pojišťoven a investičních společností na českém trhu.
Akvizicí sítě finančních poradců Bonnet v roce 2014 získal Chytrý Honza více než 1 800 specialistů ve všech českých regionech. Propojením online srovnávače, e-shopu, call centra a sítě poradců je Chytrý Honza lídrem trhu v propojení online i offline prodejních kanálů.
Na českém trhu společnost působí od roku 2009.
Více informací naleznete na: https://www.chytryhonza.cz
Poslední zprávy z rubriky Finanční rady:
Přečtěte si také:
Prezentace
15.03.2024 Klíčové faktory úspěšného tradingu? Názor...
12.03.2024 XTB zvyšuje úroky z volných prostředků!
05.03.2024 XTB Online trading konference 2024 proběhne už...
Okénko investora
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Michal Brothánek, AVANT IS
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Trhy excelují: Japonský Nikkei, americký Nasdaq a nejnověji i zlato dosahují historických maxim
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
Spotřebitelská inflace dále ustupuje, meziroční růst již na inflačním cíli ČNB
Ali Daylami, BITmarkets
Vítězství Trumpa může zbrzdit rozvoj centralizovaných digitálních měn
Okénko finanční rady
Lenka Rutteová, Bezvafinance
Velké odhalení, aneb nová kampaň proti kyberšmejdům. Tentokrát z úřadu
Jan Béreš, Kalkulátor.cz
Petr Holub, MojeNebankovka
Lukáš Raška, Portu
Češi berou nadprůměrné důchody. Za nejvyššími musíme do Norska
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Historické okénko rekvalifikace a kde získat nové dovednosti v Brně
Jiří Sýkora, Swiss Life Select
Swiss Life Hypoindex březen 2024: Hypoteční sazby stagnují. Další zlevnění hypoték přijde na jaře
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Energetika v problémech: Ceny energií padají, ze situace ale těží spotřebitel