Mastercard bourá bariéry digitálních plateb
Masterpass nabízí volnost při placení různými
typy zařízení a platebními kanály
Mastercard
představuje v USA základ pro budoucnost obchodování - globální digitální
platební službou Masterpass. Vylepšené řešení umožňuje, aby se spotřebitelé nemuseli
v platebním procesu zajímat o víc než svoji důvěryhodnou banku, která jim
zajistí rychlé, jednoduché a zabezpečené digitální platby prostřednictvím
různých zařízení a kanálů. Nakupovat budou moci kdekoliv a kdykoliv - online,
v aplikaci a nyní i v obchodech, kde lze platit bezkontaktně.
Masterpass zjednodušuje každodenní platby
Masterpass
zjednodušuje proces placení u širokého spektra obchodníků, od nákupu jízdenky
na vlak do práce až po rozdělení útraty za stůl v restauraci nebo nákup
potravin pomocí mobilního telefonu.
Zavádění
rozšířených řešení Masterpass vydavateli karet v USA začne koncem tohoto
měsíce. Do konce roku 2016 budou zahrnuty další trhy v Evropě a region Blízkého
východu/Afriky. Postupné zavádění této služby v Severní Americe, Evropě,
Latinské Americe a Karibiku, na Blízkém východě a v Africe, Asii a Tichomoří
bude pokračovat až do roku 2017.
Masterpass
je v současné době dostupný u stovek tisíců online obchodníků či v aplikacích.
Odteď budou mít spotřebitelé možnost
využívat Masterpass ve více než 5 milionech obchodních míst v 77 zemích světa,
kde přijímají bezkontaktní platby. V USA bude služba nejdříve dostupná pro
majitele zařízení s OS Android.
Masterpass na českém trhu
V České
republice byla služba Masterpass představena v listopadu 2014. Do skupiny
obchodníků, kteří na českém trhu poskytují Masterpass, se zapojila již řada
klíčových společností a organizací, mezi nimiž lze zmínit např. České dráhy,
Student Agency, Alza nebo Národní divadlo. V současné době je do programu
zapojeno téměř 3 000 obchodníků v ČR a jejich počet se bude i nadále zvyšovat.
Masterpass
lze využívat online či v aplikacích Českých drah Můj vlak, Student Agency
Jízdenky a v aplikaci IDOS. Od letošního roku je ho navíc možné využít přímo
v obchodech. Mastercard spolu se společností Globus představil inovativní
řešení pro rychlou a efektivní platbu v hypermarketech. Pro platbu aplikací
Masterpass mohou zákazníci využít šest platebních terminálů „Scan and Go“ anebo
čtyři samoobslužné platební terminály „SelfCare Checkout“. Inovativní řešení
lze využít i při sledování hokejových utkání týmu HC Dynamo Pardubice, kde si
zákazník pohodlně objedná občerstvení a zaplatí svou objednávku tlačítkem
Masterpass, a to přímo svým mobilním telefonem v aplikaci InCard Masterpass. Obsluha
ihned obdrží na tablet zprávu s celkovou objednávkou a číslem skyboxu a
potvrzením platby.
Přeměna identity značky
Digitalizace
obchodních procesů a zvýšená konektivita spotřebitelů jsou hnací silou
digitální transformace, která bude poskytovat bezproblémové platební možnosti. V souvislosti
s touto transformací zavádí Mastercard změnu identity své značky -
zjednodušená, modernizovaná a optimalizovaná podoba pro stále více se
digitalizující svět. Identita značky začíná s novým logem a odehrává se
v holistickém designu, jež přinese pokrokový, sofistikovaný a inkluzivní
výraz značky na všech kontaktních místech po světě.
„Mastercard je jednou z těch jedinečných značek,
které jsou okamžitě rozpoznatelné po celém světě," řekl Raja Rajamannar, ředitel marketingu a
komunikace, Mastercard. A dodal: „Abychom
uspěli v tomto novém digitálním světě, kde jde byznys vpřed rychleji než kdy
předtím, chceme modernizovat a pozvednout značku do takového designu, který je
jednoduchý a elegantní, stále avšak nesporně Mastercard.“
Upravená
identita značky, včetně nejkomplexnějšího designu značky, který byl kdy
představen globálně v rámci Mastercard, bude součástí všech produktů a
komunikace Mastercard, počínaje Masterpass na konci tohoto měsíce a Mastercard
na podzim.
O Masterpass
Vizí Masterpass je
podporovat všechny formy obchodu s cílem řešit nejširší škálu obchodních
zkušeností a potřeb spotřebitelů. Masterpass ukládá všechny informace o platbě,
včetně údajů o kartě z Mastercard a jiných platebních sítí, informací o dopravě
a platebních preferencí na jednom praktickém bezpečném místě. S Masterpass
můžete zaplatit online nebo v aplikacích pouhým klepnutím na tlačítko
Masterpass a následným ověřením při dokončování transakce. V obchodech
stačí kliknout platit u obchodníků, jež umožňují bezkontaktní platby. Masterpass
také využívá nejmodernější způsoby zabezpečení plateb, které jsou dnes k
dispozici, včetně sítě tokenizace, která zajišťuje, že jsou informace chráněny.
Masterpass umožňuje
emitentům navrhnout a vyvinout jejich vlastní značkové digitální platební
řešení, které využívá Masterpass API a SDK, zatímco obchodníci mohou využít
Masterpass API a SDK k tomu, aby šlo platit online nebo v rámci mobilních
aplikací. Masterpass je v současné době dostupný na 33 trzích po celém světě.
Do konce roku se plánuje expanze na další tři trhy. Seznam obchodníků
akceptujících Masterpass online nebo v aplikacích je k dispozici na www.masterpass.com. Seznam kamenných obchodů je k dispozici zde.
Více informací na: www.mastercard.com
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz