Kampaň Pampers UNICEF pokračuje i letos
Kampaň by se letos měla víc zaměřit na sociální sítě, konkrétně na Facebook, kde probíhá iniciativa „1 fanoušek = 1 vakcína“. Konkrétně to znamená, že za každého nového fanouška, který se přihlásí na fan page pampers.cz na Facebooku v průběhu ledna až března 2011 odvede Pampers UNICEFu jednu vakcínu proti tetanu.
Kromě sociálních sítí a PR bude kampaň k vidění i v tiskových médiích a v místě prodeje.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz