At Media míří na hospodyně s dětmi
Balíčky, vystavěné na kombinaci tematických televizí měřených tv-metry, jsou v nabídce mediálního zastupitelství At Media již druhým rokem.
Na začátku roku 2011 přibyla k dosavadním šesti balíčkům (At Max, At Kids, At Adults, At Choice, At Choice+, At Young) kombinace At Mothers, která umožňuje přesné cílení na mladé hospodyně s malými dětmi.
"Jeho afinita k cílové skupině dosahuje úrovně 210 procent," tvrdí Marketing & PR Executive At Media Martin Roman.
Souhrnný zásah šesti tematických stanic zařazených do At Mothers (Disney Channel, Minimax, Film+, TV Paprika, Universal Channel, Óčko) se pohybuje okolo dvou milionů diváků měsíčně a jeho podíl na sledovanosti ve zvolené cílové skupině se v roce 2010 pohyboval mezi dvěma a třemi procenty.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz