Kasa.cz láká na Černý Most
Dodneška šlo především o teasingové billboardy a hypercubes v Praze, nyní přibudou do kampaně také reklamní plochy v metru a v denním tisku. Tématem je otevření nové distribuční centrály v Praze na Černém Mostě.
Cílem kampaně, která poběží do konce ledna 2011, je upozornit na novou centrálu Kasa.cz v Praze na Černém Mostě, jejíž slavnostní otevření pro veřejnost se uskuteční 1. října a bude podpořeno nabídkou vybraných produktů spotřební elektroniky za lákavé ceny. V další části kampaně Kasa.cz naváže především produktově orientovanými propagačními aktivitami.
"Tuto podobu kampaně jsme zvolili na základě průzkumu, který jsme si nechali zpracovat agenturou Factum Invenio. Zajímavostí je použití relativně nového reklamního formátu hypercube nebo virálního a guerilového marketingu. Na přípravě a realizaci jsme spolupracovali s agenturou Next Vision, pro kterou jsme se rozhodli díky jejím dosavadním zkušenostem s klienty, k nimž patří například Danone či Nivea," okomentovala podzimní marketingovou kampaň Jitka Součková, marketingová ředitelka Kasa.cz.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz