Paradox sociálních médií
Sociální média jsou příkazem dne. Ať jste fotbalový klub, naftařská společnost nebo výrobce mýdlíček, bez Twitteru a Facebooku se nehnete, praví současná marketingová moudrost. Překvapivou výjimkou z pravidla jsou – profesionálové z marketingu. Ti si obvykle hledají zakázky jinak, plyne z průzkumu konzultační firmy RSW/US, která s otázkami na to téma oslovila 123 největších amerických reklamních firem. Výsledky jsou nečekané: jen šest procent respondentů používá sociální média při hledání nových klientů "často", nadpoloviční většina (54 procent) málokdy nebo vůbec ne a osm procent "nikdy".
Mezi těmi, kdo sociální média používají, byla nejoblíbenější sociální síť LinkedIn s 51 procenty. Na Facebook jich však spoléhá sotva desetina (devět procent) a na Twitter zbývají pouhá čtyři procenta. "Facebook může být dobrým doplňkem vašeho kontaktu s klienty, ale ne jediným kanálem komunikace s ním," řekl šéf RSW/US Mark Sneider časopisu Adweek. "Lidé nemají čas neustále brát telefony, kontrolovat e-maily a ještě být aktivní na sociální scéně."
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři