PR summit se zaměří na efektivitu
Konference, která se uskuteční 20. října 2010 v pražském hotelu Corinthia Towers, se letos zaměřuje na efektivitu PR komunikace a její měření. Podtitul akce proto zní "Umíme spočítat hodnotu public relations pro byznys?"
V úvodu se účastníci seznámí s iniciativou, jejímž cílem je vytvoření globálních standardů pro měření výsledků PR komunikace, tzv. Barcelona principles. Následovat bude případová studie v podání Davida Seiberta, iniciátora projektu Vyměňte politiky.cz. „Od monitoringu k měření efektivity“, to je název závěrečného příspěvku úvodního bloku, který patří Andre Manningovi, šéfovi komunikace značky Philips.
Hlavním řečníkem bude uznávaný odborník Mark Weiner, generální ředitel PRIME Research pro Severní Ameriku, který na několika případech prokáže pozitivní vliv public relations na obchodní výsledky zadavatele.
Odpolední diskusní blok obrátí pozornost k situaci v České republice. Významní zadavatelé budou odpovídat na otázky, jak se jim daří dávat do souvislosti obchodní a komunikační cíle, kolik investují do měření efektivity PR aktivit, či jak se v tomto ohledu vyrovnávají s nástupem sociálních sítí.
Inspiraci i zábavu slibuje soutěž Pecha Kucha, opět moderovaná Bárou Tachecí. Existuje na našem trhu větší komunikační výzva, než naučit Čechy pít limonádu místo piva? Uvidíme, jak na ni budou reagovat soutěžící ve zkráceném časovém limitu šesti minut.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz