Playboy poráží CNN i The Economist
Jak se stane, že Playboy, publikace dlouhodobě balancující na hraně přežití, přeskočí v hodnocení i těžké váhy jako The Economist nebo New York Times? Stalo se, a sice na Facebooku. Uvádí to portál Facebackers, který přináší průběžně aktualizovaná data a statistiky o užívání této sociální sítě. V množství kategorií (podle země, tématu, věku uživatelů) existuje i pořadí žurnalistických webových stránek, na něž uživatelé Facebooku nejčastěji odkazují a jichž jsou "fanoušky".
Výsledky jsou překvapivé, ačkoli Playboy za vedoucí místo vděčí patrně více lidské přirozenosti než marketingové genialitě. Televize CNN, renomovaný The Economist a satirický týdeník The Onion jsou na Facebooku populárnější, než čemu by nasvědčovaly pouhé údaje o návštěvnosti jejich webových stránek, naopak BBC si z tohoto pohledu vede relativně hůře.
Jak si vedou na Facebooku
1.Playboy 1 877 669
2.Google 1 634 019
3.CNN 984 401
4.The Onion 964 140
5.The New York Times 670 253
6.TED 498 794
7.Discovery Channel 464 110
8.The Economist 344 210
9.BBC Radio 1 327 738
10.Flaix FM 159 157
(Zdroj: Facebakers; číslo udává počet „fanoušků“ na sociální síti Facebook)
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz