Cola, Pepsi a Dr. Pepper v kampani
Reagují ní na návrh nového zákona, který má zavést daň ze slazených nápojů. Informoval o tom adag. Printová a televizní kampaň ukazuje zaměstnance všech tří firem, jak chodí po školách a doplňují nápojové automaty. Reklama říká spotřebitelům i politikům, že Coca-Cole, Pepsi a Dr. Pepper se společnou iniciativou podařilo snížit konzumaci nápojů s vysokým obsahem kalorií na školách o 88 procent. Program s názvem Clear on Calories - Pryč s kaloriemi běží v několika zemích USA od roku 2004. V jeho rámci firmy vyznačují množství kalorií na lahvích, obalech a nápojových automatech.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz