U:fon snižuje náklady
V rámci redukce dochází současně ke sloučení marketingového a obchodního oddělení, které jako marketingová a obchodní ředitelka povede Jana Studničková. Stávající obchodní ředitel Marek Dvořák ze společnosti odchází.
"Rozhodnutí o změně struktury prodejních kanálů souvisí s naší snahou stát se prvním nízkonákladovým operátorem v ČR, který na základě nízkých interních nákladů i nákladů na prodej může zákazníkům nabídnout nejnižší ceny," říká Studničková. "Přestáváme proto masivně využívat externí call centra a door to door prodejce, zavíráme i čtyři značkové prodejny. Naopak se více zaměříme na prodeje prostřednictvím velko i maloobchodních partnerů včetně, externích e-shopů a interního call centra a e-shopu," dodává.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz