Kraje chtějí společnou kampaň
Vítěz v průběhu tří let od krajů získá 180 milionů korun. Praze, jedinému kraji, který vede ODS, se projekt nelíbí a spolupracovat na něm zatím nehodlá. Agentura, kterou kraje vyberou, má připravovat kampaně, nakupovat reklamní prostory a navrhovat a tisknout propagační materiály. Součástí by mohla být i regionální hejtmanská televize na internetu nebo v digitální podobě. Kraje předpokládají, že služby za propagaci od jedné firmy vyjdou levněji. "Je to svého druhu také způsob, jak pomáháme našim krajům v době hospodářské krize, protože přece podpora cestovního ruchu znamená, že mohou přijet turisté," uvedl hejtman a předseda Asociace krajů ČR Michal Hašek (ČSSD).
Společná propagace se ale nezamlouvá bývalým hejtmanům a také Praze. Každý kraj by podle nich měl mít vlastní strategii, protože při lákání turistů jsou si vzájemně konkurencí. "Jsem přesvědčený, že těch 180 milionů má sloužit jako podpůrný rozpočet volební kampaně sociální demokracie," řekl místopředseda ODS a bývalý středočeský hejtman Petr Bendl.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz