Rozpočty na reklamu ve vyhledávačích budou v roce 2013 v USA 26,1 miliardy dolarů
PRAHA (MEDIAFAX) - Rozpočty na reklamu ve vyhledávačích budou v roce 2013 v USA činit 26,1 miliardy dolarů. Údaj vyplývá z průzkumu Sdružení profesionáů v marketingu ve vyhledávačích (SEMPO) zveřejněného v pondělí.
V roce 2008 činila reklama ve vyhledávačích 13,479 milionu dolarů, z toho největší podíl činily sponzorované odkazy (11,913 milionu dolarů).
Ze studie vyplývá, že příjmy do reklamy ve vyhledávačích na internetu prudce rostou. Peníze přicházejí z největší části z rozpočtů z offline marketingu, tedy z tiskové a TV reklamy a také z rozpočtu pro online projekty, jako je například vývoj webových stránek.
Stoupá i zájem o mobilní vyhledávání, ale úroveň zájmu není rovnoměrná.
Alena Klímková, klimkova@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz