Kanzelsberger na Facebooku
„Nemůžeme být stranou současného fenoménu, jakým sociální sítě jsou. I když od nové prezentace neočekáváme přímé prodejní efekty, považujeme za správné být našim zákazníkům nablízku i zde,“ vysvětluje Zdeněk Fekar z oddělení marketingu a public relations firmy. Podle dřívějšího průzkumu 80,2 % zákazníků knihkupectví pravidelně využívá internet.
Facebookovská prezentace zatím obsahuje základní informace o firmě, pozvánky na plánované autogramiády či vtipné video oceněné v kreativní soutěži Zlatá pecka. Ještě tento týden přibudou uživatelské soutěže na podporu získání dalších fanoušků stránky. „Aby byly stránky do budoucna dostatečně atraktivní, počítáme rovněž se zapojením našich obchodních partnerů,“ dodává Fekar.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz