Nové projekty mohou mít úspěch
Sedmička má do konce května vycházet v sedmadvaceti mutacích ve čtyřiceti městech ČR. Periodikum Naše adresa chystá v červnu začít vydávat jako regionální týdeníky i místní webové zpravodajské portály ve vybraných okresech společnost PPF Media.
"Periodicita Sedmičky je zajímavá a může být zejména na Moravě výhodou. V minulosti právě v této části ČR vycházely týdeníky a tyto projekty se snaží tutu díru zaplnit," uvedl Jaroslav Čuřík z Katedry mediálních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity. Ve vhodně zvolené strategii na lokální trh se tak shoduje s prezidentem Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Petrem Brabcem i Milanem Šmídem z Katedry žurnalistiky Institutu komunikačních studií a žurnalistiky UK FSV. "Trh v Praze je již přeplněn, prostor může být právě v regionech," poznamenal Brabec.
Jako problém ale Čuřík vidí téměř paralelní start obou regionálních projektů. "Vždy záleží také na tom, kolik chcete investovat a jak velkou získáte částku z inzerce. Z tohoto pohledu je v tuto chvíli výhodou postavení vydavatelství Vltava-Labe-Press, a.s. Je to známá značka se zavedenými regionálními tituly. PPF může naopak využít synergické efekty v rámci svých společností. Na straně MF je zase kvalitní redakční tým," poznamenal Čuřík.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz