Český Web změnil název na Onlio
"Český trh není z dlouhodobého hlediska dostatečně velký a postupně pronikáme i na trhy zahraniční, a z tohoto důvodu je nám jméno Český Web malé," uvedl ředitel společnosti Jiří Voves. V posledních dvou letech zaznamenala firma výrazné zvýšení poptávky po nabízených službách. Loni dosáhla meziročního nárůstu tržeb o 80 procent. Zaměřuje se na internetové technologie, marketing a design.
Strategickým cílem firmy je získat vedoucí pozici v internetových řešeních pro podniky v celém středoevropském regionu. V současné době vzniká pobočka společnosti ve Vídni, v roce 2009 připravuje vstup na polský trh. Na českém trhu působí od roku 2000. Mezi nejvýznamnější klienty patří Budějovický Budvar, Stock Plzeň-Božkov, CK Fischer, Krajský úřad Středočeského kraje či IKEA a další.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz