Šéf Yahoo varuje před pádem
Trval ovšem na tom, že online sektor vyjde z celé aktivity posílen. Uvedl příklad dot.com krachu, kdy se zrodila pevná pozice právě firem jako Yahoo a Google. „Jsem si jistý, že právě teď se rodí noví leadeři budoucnosti. Je čas možností, je čas budovat infrastrukturu a nástroje, které se na druhém konci tunelu budou ještě hodně hodit.“ Apeloval také na inzerenty, aby i v dobách recese investovali do reklamy, neboť „většina z nich se bude chtít vrátit nazpět a bude chtít být viděna a slyšena, až se ekonomika vrátí zpět na určitou úroveň.“ Mezi několika klíčovými body v oboru si Yang povšiml zvyšující se důležitosti internetové reklamy, například search marketingu. „Reklama založená na výkonu je klíčovou při vyvolání přímé reakce. Oblast vyhledávání a oslovení má pro nás stále větší důležitost.“ Yang odmítl jakkoli komentovat problémy Yahoo, zvláště pak odmítnutí převzetí firmy ze strany Microsoftu. Loňská dohoda Yahoo a Googlu o prodeji vyhledávání Googlu na stránkách Yahoo byla také zrušena.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz