S-Max - spolehlivost, závady Ford S-Max
Ford S-Max - Auta s podobnou spolehlivostí
Srovnání spolehlivosti 1 až 3 roky
Srovnání Ford S-Max s | Závady v % | Průměrně najeto km | |
---|---|---|---|
118 | Mazda 6 | 8.50% | 52tis |
119 | Citroën Berlingo | 8.80% | 51tis |
120 | Citroën C4 Cactus | 8.90% | 42tis |
121 | Ford Mondeo | 9.00% | 74tis |
122 | Ford S-Max | 9.90% | 69tis |
122 | Renault Kangoo | 9.90% | 47tis |
124 | Dacia Dokker | 10.00% | 46tis |
125 | Ford Galaxy | 10.40% | 66tis |
125 | Dacia Logan | 10.40% | 56tis |
127 | Fiat Punto | 10.50% | 40tis |
Srovnání spolehlivosti 4 až 5 let
Srovnání Ford S-Max s | Závady v % | Průměrně najeto km | |
---|---|---|---|
102 | Nissan X-Trail | 11.10% | 76tis |
103 | Seat Ibiza | 11.30% | 62tis |
103 | Suzuki Jimmy | 11.30% | 45tis |
103 | Citroën C4 Picasso | 11.30% | 84tis |
106 | Ford S-Max | 11.80% | 107tis |
106 | Citroën Berlingo | 11.80% | 75tis |
106 | VW-Volkswagen Caddy | 11.80% | 88tis |
109 | Fiat Panda | 11.90% | 49tis |
110 | Hyundai i10 | 12.00% | 46tis |
111 | Renault Mégane | 12.40% | 78tis |
Kompletní pořadí pro rok 2020 |
Ford S-Max - podrobný rozpis spolehlivosti a závad dle stáří
Rok vydání reportu |
1 až 3 roky / umístění |
4 až 5 let / umístění |
6 až 7 let / umístění |
8 až 9 let / umístění |
10 až 11 let / umístění |
prům. 1 až 11 let / umístění |
---|---|---|---|---|---|---|
2020 | 9.9% / 122 | 11.8% / 106 | 18.4% / 95 | 22.9% / 80 | 29.8% / 83 | - |
2019 | 8.5% / 113 | 12.5% / 98 | 19.9% / 94 | 27.4% / 89 | 26.5% / 35 | - |
2018 | 7.8% / 114 | 13.4% / 106 | 18.9% / 88 | 20.9% / 50 | 23.4% / 24 | - |
2017 | 8.2% / 122 | 13.2% / 105 | 17.3% / 85 | 18.0% / 33 | - | - |
2016 | 12.2% / 121 | 15.1% / 93 | 17.8% / 48 | 20.2% / 23 | - | - |
2015 | 11.5% / 112 | 13.9% / 72 | 16.9% / 33 | - | - | - |
2014 | 11.7% / 102 | 14.6% / 59 | 18.5% / 40 | - | - | - |
2013 | 7.9% / 104 | 8.9% / 40 | - | - | - | - |
2012 | 5.5% / 54 | 7.3% / 29 | - | - | - | - |
2011 | 5.0% / 58 | - | - | - | - | - |
2010 | 3.9% / 30 | - | - | - | - | - |
Ford S-Max - Nabídka aut a autobazarů
Cena | Auto | Popis | Rok | Km |
---|---|---|---|---|
470 000 | Ford S-MAX | 1.5 EcoBoost 121kW | 2019 | 39 193 |
204 900 | Ford S-MAX | 1,6 EB 7MÍST,TOP STAV,PR.SERVIS | 2014 | 176 098 |
70 000 | Ford S-MAX | 2.0 TDCi 85kW | 2009 | 297 578 |
375 000 | Ford S-MAX | 2.0 TDCi | 2017 | 139 000 |
125 000 | Ford S-MAX | 2,2 tdci | 2010 | 300 000 |
180 000 | Ford S-MAX | 2.0, Serv.kniha | 2011 | 172 143 |
70 000 | Ford S-MAX | 2.0 TDCi 103kW | 2006 | 248 334 |
460 000 | Ford S-MAX | 2.0 EcoBlue 110kW | 2019 | 75 227 |
170 000 | Ford S-MAX | 2.0 TDCi | 2014 | 185 901 |
205 000 | Ford S-MAX | 2.0 EB | 2013 | 111 586 |
140 000 | Ford S-MAX | 2.0 TDCi | 2013 | 207 742 |
200 000 | Ford S-MAX | 2.0 TDCi 120kW | 2014 | 211 393 |
135 000 | Ford S-MAX | 2.2 TDCi | 2011 | 199 614 |
300 000 | Ford S-MAX | 2.0 TDCi 132kW | 2017 | 179 206 |
89 000 | Ford S-MAX | 1.8TDCi | 2008 | 316 113 |
95 000 | Ford S-MAX | 1.8 TDCi 92kW | 2009 | 241 493 |
300 000 | Ford S-MAX | 2.0 TDCi 132kW | 2017 | 228 428 |
380 000 | Ford S-MAX | 2.0 TDCi, Serv.kniha | 2018 | 147 936 |
189 000 | Ford S-MAX | 2.0 TDCi | 2011 | 188 018 |
165 000 | Ford S-MAX | Titanium | 2012 | 250 000 |
85 000 | Ford S-MAX | 2.0 TDCi 103kW | 2011 | 369 293 |
95 000 | Ford S-MAX | 1,8 TDCi (orig. bez DPF) | 2008 | 211 058 |
90 000 | Ford S-MAX | 1.8 TDCi 92kW | 2008 | 225 813 |
548 000 | Ford S-MAX | 2,0 EcoBlue 140kW AT8 *Titanium* Záruka až 5 let | 2021 | 101 313 |
Okénko finanční rady
Karel Šultes, Skupina Klik.cz
Mladí řidiči v Česku mají staré auto a dvakrát dražší pojištění
Iva Grácová, Bezvafinance
Petr Špirit, Bidli
Alena Kastnerová, Direct Family
Pojištění na školu v přírodě: Klid pro rodiče, jistota pro děti
Lukáš Raška, Portu
Základní fakta o finančních trzích, která by měl znát každý investor
Jaroslav Rada, Česká síť
Jiří Sýkora, Swiss Life Select
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Každý třetí úraz se stane při sportu. Jste na to připraveni?
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Nová éra HR: V roce 2024 uspěje ten, kdo dokáže přesvědčit talenty z konkurenčních firem