Nová kampaň dm "Vědomá volba"

V dm přes 1.500 produktů pro ty, kterým záleží na budoucnosti planety. Nemuset se ničeho zříct, ale zároveň vědomě nakupovat s ohledem na budoucnost naší planety? Nová kampaň společnosti dm drogerie markt nazvaná "Vědomá volba" poukazuje na to, že to jde. Člověk musí jen vědomě jednat. Společnost dm chce jejím prostřednictvím ukázat zákazníkům, že změna v chování směrem k udržitelnějšímu způsobu života je snadnější, než se možná zdá. A že změnit svůj přístup může jednoduše opravdu každý z nás.

"Méně plastu, více úcty k přírodě." Pod tímto mottem zahájila společnost dm drogerie markt na konci dubna zkušební provoz plnicích stanic s ekologickými čisticími a pracími prostředky. Ekoprodukty si zákazníci mohou naplnit do opakovaně použitelných plastových nádob v objemu 1 nebo 1,5 litru. Ty si zakoupí pouze při prvním nákupu a mohou je v prodejnách dm po vypotřebování obsahu znovu naplnit. Na toto dm aktuálně navazuje kampaní nazvanou "Vědomá volba", zaměřenou na téma trvalé udržitelnosti. Společnost chce prostřednictvím této komunikační kampaně, která navazuje na odkaz předešlých ročníků kampaní zabývajících se tématem trvalé udržitelnosti, zákazníky upozornit na to, že mají vždy při svém nákupu možnosti volby.

"Chceme jít jako společnost zákazníkům příkladem, proto se akcenty trvalé udržitelnosti prolínají rozhodováním a jednáním v celé společnosti dm. V tomto ohledu se snažíme kompetentně informovat nejen zákazníky, ale také všechny spolupracovníky dm," uvádí Martina Horká, jednatelka společnosti dm.

Dlouhodobým cílem společnosti dm v oblasti trvalé udržitelnosti je nabízet zákazníkům šetrnější alternativu produktů při jejich běžném nákupu. V roce 2018 zavedla dm nové cenovky, které jsou u vybraných výrobků označeny zelenou barvou a díky kterým zákazník na první pohled pozná produkty, jež jsou šetrné k přírodě či přispívají k trvalé udržitelnosti. Takto označených produktů nabízí dm více než 1.500, což představuje přibližně 10 % sortimentu dm. Povědomí o těchto zelených cenovkách podpoří také krátká online videa, která budou ke zhlédnutí na youtube kanálu dm nebo na sociálních sítích. "Zákazníky chceme vést k vědomému nakupování a nabídnout jim jednoduchou cestou možnost volby mezi tradičními produkty a produkty šetrnými k životnímu prostředí a zároveň jim ulehčit orientaci v prodejně při jejich výběru," dodává Martina Horká.

S ohledem k trvale udržitelnému přístupu k přírodě se dm zaměřila také na omezení spotřeby plastu. Proto byly postupně ve všech prodejnách dm, které disponují aquamaty, nahrazeny plastové kelímky na vodu ekologicky šetrnější variantou z povoskovaného papíru. Společnost dm v rámci kampaně přistoupila také k opatření, jehož cílem bylo ze sortimentu postupně odstranit všechny jednorázové plastové a nylonové tašky. Jejich odstraněním společnost dm ročně uchrání přírodu před 63 tunami plastového odpadu.

Zákazníkům dm nabízí více variant opakovaně použitelných pevných nákupních tašek vyrobených z 80 % z recyklátu a stejně pestrý výběr fair trade tašek z bio bavlny. Ty lze navíc při jejich opotřebení či znehodnocení v prodejnách dm kdykoliv zdarma vyměnit za nové. Při jednom zakoupení tak zákazník získá bavlněnou tašku na celý život. Může se tak vědomě rozhodnout a nošením opakovatelně použitelné tašky přispět k ochraně životního prostředí.

U příležitosti kampaně "Vědomá volba" budou moci zákazníci navíc získat k nákupu také speciální designové fair trade tašky z bio bavlny se symbolickými kampaňovými motivy.

O společnosti dm drogerie markt Česká republika

dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100 % dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 230 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer, Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 2.958 spolupracovníků. V obchodním roce 2017/2018 vykázala dm v České republice obrat ve výši 9,52 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, DAS gesunde PLUS, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio, trend IT UP, réell'e, Stella Jones či nejnovější dm značku SEINZ.

Tiskové zprávy a fotografie v tiskové kvalitě společnosti dm naleznete v dm presscentru.

V případě zájmu o další informace kontaktujte:

Ing. Jiří Peroutka

Manažer komunikace

T +420 387 748-220

M +420 739 531-696

jiri.peroutka@dm.cz

www.dm.cz

www.facebook.com/dm.cesko

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.


Zařazenost 26.06.2019 15:06:00
Zdrojprotext.cz
Originálprotext.cz/zprava.php?id=31585

Související témata

Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby

Hypotéky, Stavební spoření

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzdy, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Obchodní rejstřík

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Ochranné známky

Finanční katalog

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Monitoring ekonomiky

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat

Používání cookies

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o. V