Etický kodex reklamy
Etický a právní kodex webů skupiny Kurzy.cz (platný od 29. 11. 2022)
Texty, články, příspěvky, názory, reklama a jiné formy prezentace zveřejňované na webech skupiny Kurzy.cz nesmí z etických důvodů obsahovat žádné informace týkající se:
- sázkových a hazardních her,
- alkoholu,
- cigaret,
- drog,
- živočišných produktů – tj. masa, ryb, drůbeže, vajec, mléka, mléčných výrobků a medu,
-
pornografie a erotika,
- násilných filmů, literatury a videoher
- zbraní a zbrojního průmyslu.
Pokud by tyto informace výše uvedené materiály obsahovaly, má provozovatel webů spadajících do skupiny Kurzy.cz právo tyto texty oduveřejnit a reklamu neodvysílat.
Inzerentovy internetové stránky a internetové stránky, na něž z reklam a reklamních textů vedou hypertextové odkazy, musí obsahovat obchodní firmu, IČO a sídlo a dále kontaktní údaje inzerenta nebo provozovatele internetových stránek (např. emailová adresa nebo telefonní číslo). Týká-li se inzerce regulovaných služeb či produktů, je povinným údajem též registrace u příslušného regulátora. Pro zahraniční subjekty platí uvedené povinnosti obdobně. Neexistence nebo neúplnost v těchto údajích opravňuje provozovatele webů spadajících do skupiny Kurzy.cz tyto texty oduveřejnit a reklamu neodvysílat.
Weby spadající do skupiny Kurzy.cz jsou Kurzy.cz, Bydlet.cz, Meteobox.cz a Yauto.cz.
Příbuzné stránky
- Navigační tabule v Praze jsou zbytečnou obětí boje proti venkovní reklamě, tvrdí spolek. Spolek Tudy trefím z.s. sbírá podpisy za zachování směrového značení v hlavním městě
- Etický kodex reklamy
- Etický kodex reklamy
- Etický kodex reklamy
- Práci obchodníků by zlepšil etický kodex, myslí si spotřebitelé
- ČAVR bude mít Etický kodex
- Téměř stovka politiků podepsala etický kodex
- Operátoři mají etický kodex