Zlato: Rusko digitalizuje s cílem oslabit dolar - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení , příspěvky 21 až 40

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Výpis příspěvků 21 až 40 (63)
 
spíše nečíst (4) 24.01.23 19:04  dacan.strom  dacan.stromzavinacseznam.cz  (220120)

Hrdost Rusákům nechybí

Amíci nejdřív museli vyřešit spojence SSSR v Tichomoří, pak spojence SSSR v Atlantiku, Africe a Jižní Evropě a pak teprve mohli řešit Němce v Západní Evropě. Ztráty SSSR jdou na vrub neschopnosti ruských velitelů, kteří neumí nic jiného, než nahnat mužiky a trestance pod nepřátelskou palbu, takhle to dělají moskalové po staletí a budou to dělat do té doby, dokud budou mít kým krmit děla.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (8) 24.01.23 22:44  loudil  (255327)

Hrdost Rusákům nechybí

Zajímavé, že tito neschopní ruští velitelé jako třeba Žukov, Koněv, Malinovský, Rokosovký,Panfilov a další rozmlátili Wehrmacht na jednu hromadu, což se jaksi Anglánům i Frantíkům nepovedlo a vyvěsili v r. 1940 bílé prapory, tedy Angláni pro ně naštěstí byli až za kanálem, kam prchali po porážce jako krysy. Že by byli SSSR a Japonsko "spojenci", když spolu už 1939 tvrdě válčili o Mongolsko ? U nás státní propagada lže o tzv .Spojenectví "Stalin - Hitler". Skutečná pravda je tato : Když Hitler 15.března 1939 obsadil Prahu,- což mu umožnil Západ, tak okamžitě sovětský ministr zahraničí Litvinov vyzval Londýn, Paříž a Varšavu k zahájení jednání o uzavření kolektivní obranné smlouvy proti Německu. Západ ovšem spoléhal na to, co psal Hitler už v Main Kampfu, že totiž nový životní prostor Němců se nalézá na Východě v SSSR. Západ tak vyslal k jednání bezvýznamné politiky, kteří neměli právo smlouvu uzavřít a Poláci rovnou prohlásili, že v žádném případě Rudou armádu nepustí na své území. Tím jednání navržená z iniciativy SSSR Západ sabotoval. Když Stalin viděl, že Západ na něj kašle, tak zvolil druhou cestu, cestu která mu pomohla posunout hranice o stovky kilometrů na Západ - což se pak r. 1941 projevilo jako značná výhoda. Kdyby Litva ,Lotyško a Estonsko zůstaly r. 1941 jako samostatné státy, tak by Wehrmachtu umožnily projet až přímo na Leningrad bez boje. V těchto zemích NATO ještě dnes roní slzy nad bývalými příslušníky SS. Já být na místě Stalina v létě 1939 udělal bych v zájmu vlastního národa to samé. Byl odkopnut Paříží a Londýnem ,tak šel naproti Berlínu. Velmi pragmatický tah ! který posílil obranyschopnost SSSR posunutím hrani co stovky km na Západ.
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (4) 25.01.23 13:39  Dacan Strom  (235474)

Hrdost Rusákům nechybí

V roce 1940 Žukov, Koněv, Malinovský, Rokosovký,Panfilov a další s Němci nebojovali, ale pořádali společné cvičení a přehlídky v právě kooperativně dobytém Polsku, stříleli polské zajatce do zátylku v Katyni, paktovali se s Japonskem, NKVD chytalo v SSSR uprchlíky před Němci a předávalo je Gestapu, ... Ani ta Stalinova "pomoc" nebyla tak nezištná a chtěl taky svůj kus žvance z Československa a byla podmíněna účastí dalších spojenců, ...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (7) 25.01.23 14:35  loudil  (255342)

Hrdost Rusákům nechybí

Těžko mohli sovětští generálové spolupracovat roku 1940 s Japonskem , kde od r. 1939 s ním vedli válku o Mongolsko ,třeba bitva u Chachyngolu. Jak to bylo s tzv. smlouvou Molotov- Ribbenrop jsem tu už vysvětlil. 15.března 1939, když Hitler díky Paříži a Londýnu okupoval Prahu sovětský ministr zahraničí Litvinov vyzval Londýn, Paříž a Varšavu k okamžitým jednáním o uzavření protihitlerovské koalice s cílem dostat Hitera od začátku války do boje na dvou frontách = na Západě proti Francii a Británii a na Východě proti Polsku a SSSR. Západ neměl zájem tuto dohodu uzavřít, protože se spoléahal, že Hitler přeci bude svůj životní prostor zvětšovat na úkor SSSR. Proto Západ na jednání vyslal jen druhořadé politiky bez pravomocí něco podepsat. Když to Stalin viděl, tak se rozhodl konat samostatně a obrátil se an Německo. Konal tak správně z pohledu svého státu. Hranice SSSR se posunuly bez boje o stovky km na Západ a tak to měl Hitler r . 1941 do Moskvy dál. Nebýt Stalina a SSSR ,tak dnes nikdo z nás nežije. Kdyby Stalin u Mosklvy prohrál a Hitler se dostal až na Ural ,pak by měl Hitler celo u Evropu v hrsti. A komíny kremetorií v koncentrácích by pa khulily na plný výkon.
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (4) 25.01.23 14:59  Tomasso  (243566)

Hrdost Rusákům nechybí

Když jsme u té alternativní historie (která se nestala, ale mohla...), taky to mohlo dopadnout úplně jinak, kdyby Hitler neudělal chybu s napadením Sovětského svazu. Prostě by se Hitler se Stalinem drželi dohody o vzájemném neútočení a rozdělení Evropy. Hitler tak mohl v klidu veškeré síly a vojenský potenciál vrhnout na dobytí Británie a skončili jsme v těch komínech taky.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (7) 25.01.23 15:08  loudil  (255342)

Hrdost Rusákům nechybí

No a teď si představte další "alternativu". Kdyby Západ neodkopl Stalina s jeho žádostí uzavřít včas obrannou dohodu Londýn,Paříž,Moskva ,Varšava a uzavřel ji, tak by se Hitler při napadení Polska okamžitě dostal do války na dvou frontách = ze Západu Frantíci s Anglií a z Východu Stalin s Poláky. Hitlerovi by se asi bojovalo dost těžko, kdyby už 1.září 1939 musel svou armádu rozpůlit a útočit na Východ a Západ současně. No a v tomto případě by počet mrtvých v Evropě nebyl 35 milionů ale jenom 5 milionů. Za těch 30 milionů mrtvých navíc může Paříž a Londýn, že se Stalinem včas obrannou dohodu neuzavřely.
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 26.01.23 06:29  Dacan Strom  (235474)

Hrdost Rusákům nechybí

... a jak dlouho by asi Stalinovi to Východní Polsko, Zakarpatská Rus a kus Balkánu asi stačilo? Kdy by vzal pod ochranná křídla matičky Rusi zbytek Slovanů?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (7) 25.01.23 15:18  Tomasso  (255354)

Hrdost Rusákům nechybí

Jo, Západ se tehdy bál války, a tak ji dostal. Jak řekl jeden nejmenovaný předseda vlády: "Volili jsme mezi hanbou a válkou. Zvolili jsme hanbu, budeme mít válku". A to je přesně důvod, proč dneska vůči Rusku Západ uplatňuje opačný přístup. Protože ústupky agresorům jen podněcují k další agresi. Proto jsou nesmyslná všechna volání po míru bez účasti Ukrajiny.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:
přečíst (7) 25.01.23 16:20  loudil  (255342)

Hrdost Rusákům nechybí

Jo, když r. 1999 už Kosovci nechtěli být součástí Srbska, tak přilítly bombardéry NATO a zasypaly Srbsko bombami a raketami. Civilních obětí bylo několik tisíc, třeba babky v autobuse, které vezly zeleninu na trh, nebo readaktoři televize a nebo novináři na čínském velvyslanectví. Pak se Kosovci odrhli. Šlo o první násilnou /válka/ změnu hranic v Evropě od časů Hitlera. No a nyní se všichni diví, když Rusové nechtějí být v Ukrajině , že jim někdo z venčí k tomu pomáhá. 1999 = 2022 . Dnes Západ zvolil "válku do posledního Ukrajince". Rusko má totiž 4 krát větší mobilizační potenciál jak Ukrajina ,nakonec po několka letech válčení a zabíjení bude mít Ukrajina zbraní dost , ale už nebude mít, kdo by z těch zbraní střílel. Pak už bude muset vzít do ruky samopal i pan Zelenský a vyrazit do zákopu jako bývalý komik.
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (6) 26.01.23 12:49  Tomasso  (243566)

Hrdost Rusákům nechybí

Otázka není, kdo má jaký mobilizační potenciál, ale kolik z něj dokáže vůbec smysluplně nasadit a logisticky uživit. Rusko rozhodně nemá na to, aby nasadilo 30 milionů lidí. To by nepřežilo hospodářsky, politicky ani logisticky. Naopak Ukrajina s podporou Západu má na to, aby nasadila jednotky milionů (jeden už nasazený má). Zkrátka, nemůžete se dívat jen na velikosti populací a z toho cokoliv vyvozovat. Asi 3-milionové Finsko dokázalo vzdorovat 200-milionovému Sovětskému svazu, kdežto tady stojí 40-milionová Ukrajina proti 140-milionovému Rusku, to sice nejsou stejné, ale poměrně souměřitelné síly.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (8) 26.01.23 17:22  loudil  (255379)

Hrdost Rusákům nechybí

Jenomže z Ukrajiny uprchlo po 24.únoru asi 6 milionů lidí , takže nyní žije na Ukrajině nějakých 37 milionů lidí . Obří množství chlapů dělalo už před válkou na stavbách v ČR.SR,Polsku a mnoho jich válčit neodjelo. V létě nám na bytovém domě dělalo střechu 5 Ukrajinců, kteří všichni byli ve věku , kdy by měli válčit. Vykašlali se na to a dobře udělali. Ti patří do té první skupiny , která u nás byla už před válkou. Když Zelenský vyhlásil mobilizaci tak ihned zdrhlo obrovské množství chlapů, kteří podléhali mobilizaci. Počítám min. statisíce , ti také bojovat za USA nebudou. Konkrétně u nás ve vchodě bydlí v přízemí od 1.prosince ukrajinská rodina 4 dospělých lidí ,muž asi 50 a dva synové asi 20 a 25 let. Dezertéři. Já jim ale fandím ! Když je potkám, směju se na ně a říkám :"Chorošo molodci !!" - správně jste udělali . Takže já osobně znám 8 ukrajinkých mužů v mobilizačním věku, kteří mobilizační rozkaz neuposlechli. Z toho soudím, že takových mužů budou statisíce i miliony. Ne všichni prchali se ukrýt do zahraničí, ti chudí buď neměli auto nebo tučný úplatek pro pohraničníky , takže se schovali doma u známých či příbuzných. Válka na Ukrajině je zcela zbytečná a nemá žádný smysl. Mělo by se vyhlásit příměří bez podmínek a postupovat dle návrhu miliardáře Elona Muska , jeho návrh na mír schvaluji.Tato válka je válkou mezi USA a Ruskem a bohužel v ní opět umírá někdo jiný, než Američané . To Vietnam byl lepší !! Tam Američanů odkráglovali přes 50 000 a v Iráku pak 4400 v Afganistánu 2200. Pořád malá čísla na to, jaká svinstva USA po světě napáchaly.
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 24.01.23 22:23  loudil  (255327)

Hrdost Rusákům nechybí

Nikoli vážený. Přečtěte si laskavě něco o obraně Leningradu a pak to srovnejte s tím, jak se náckům bránila třeba Paříž. Paříž, když na ni dopadlo prvních několik bomb, tak začala zoufale mávat bílými prapory a žádala pana Hitlera o smilování. Hitler pak vjel do Paříže bez boje. Nebo třeba obsazení Bělehradu Wehrmachtem, tam padl Němcům jeden důstojník a to ho ještě zastřelil jakýsi civilista. Jak se bránil oklíčený Lenigrad ?? Když obráncům došlo jídlo, tak snědli kočky a psy ,když došli psi, tak chytali krysy a potkany ,když už nebyli ani potkani , tak začali obránci Leningradu pojídat umrzlé sousedy , aby měli sílu znovu nastoupit do zákopů při mínus 20 a střílet nácky. Nebýt heroické obětavosti obránců Moskvy, Leningradu a Stalingradu, tak by jste buď dnes nežil nebo by jste hajloval a mluvil německy. Američané něměli na to porazit Wehrmacht.
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 25.01.23 14:20  Dacan Strom  (235474)

Hrdost Rusákům nechybí

Pamětníci lenigradské blokády, kteří byli tehdy v dětských letech po válce vyprávěli, že měli od rodičů zakázané vycházet ven, aby je někdo neulovil a nesežral a ti starší, že lidské maso se běžně prodávalo na černém trhu. Kanibalismus byl běžný i ve Stalingradu, nebo při sovětských hladomorech. Poslední hladomor byl v Rusku před cca třiceti lety, když ruská armáda stěhovala vojenskou techniku za Ural, aby ji kvůli smlouvě o konvenčním odzbrojení nemuseli zlikvidovat a zablokovali tím železnici, takže jim úroda shnila a v zimě pak neměli co žrát. Holt Rusko! :D
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (10) 24.01.23 22:56  Tomasso  (243693)

Chorobná lhavost Rusákům nechybí

Nutno podotknout historický fakt, který Rusové neustále zastírají a všelijak potlačují, že nebýt americké pomoci, která Rudou armádu v podstatě mechanizovala a motorizovala, těžko by se Sověti ubránili. Taktéž by Sověti nikdy nedošli do Berlína, kdyby nacistické síly nebyly roztříštěny vyloděním a otevřením západní fronty (bavíme se cca o půldruhém milionu vojáků Wehrmachtu, kteří tím pádem nemohli být nasazeni na ukrajinské frontě). Sovětské zásluhy na porážce nacismu se na Západě nikdy nepopíraly, ale Rusové vždycky popírali zásluhy Západu, případně zcela historicky desinterpretovali výklad 2. světové války.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:
přečíst (10) 25.01.23 09:40  loudil  (255342)

Chorobná lhavost Rusákům nechybí

Tak to je skutečně výkad "odborníka" ! Při protifenzívě u Moskvy ,kdy Ruská armáda v prosinci 1941 vrhla Wehramacht asi 200 km nazpět prakticky neměla ve výbavě ještě žádné západní zbraně . Kdo srovná výrobu těžkých zbraní během války v SSSR a Německu, tak vidí, že SSSR vyráběl daleko více tanků, děl i letadel jak samotné Německo. Ano, bez západních dodávek by se válka protáhla zřejmě o několk měsíců , ovšem SSSR by každopádně zvítězil. Směšně působí vaše úvaha, že by Stalin nedošel do Berlína ,nebýt vylodění v Normandii. Roku 1941 vyhrál Stalin u Moskvy, roku 1942 u Stalingradu, roku 1943 u Kurska a v červnu 1944 už stál na Polských hranicích = od Stalingradu 1942/43 hnal nácky stále se zvyšujícím tempem ?? Naopak, když měli západní vojáci při vylodění problémy, tak Západ žádal Stalina ,aby provedl protiofenzívu na Východě a Stalin tak zahájil gigantickou operaci Bagration = největší vojenskou operaci v lidských dějinách, kde 3,7 milionu vojáků SSSR vyrazili na 1,7 milionu vojáků Wehrmachtu - celkem se tak střetlo 5 400 000 000 vojáků !! Němci měli 250 000 padlých a 150 000 zajatých a Stalin dál obrovsky postoupil. Druhá fronta byla otevřena proto, jelikož Západ viděl ,že Stalin by lehnce postoupil z Německa až do Francie a v celé Evropě by pak zavedl socialismus.
Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 26.01.23 08:15  Dacan Strom  (235474)

Chorobná lhavost Rusákům nechybí

Pomoc SSSR z USA proudila od prvních dnů napadení (hlavně vojenské technologie a patenty) a pak tam směřovaly dodávky původně určené pro Británii, od roku 1942 pak byly dodávky na dluh už podle potřeb SSSR. Tisíce ks těžké vojenské techniky nebyly rozhodně zanedbatelné a ani kritické množství, ale statisíce ks nákladních a podpůrných vozidel bylo zcela zásadních, bez nich by zkolabovala celá sovětská logistika a rozhodně by nezdržela válku jen o pár měsíců. Na jaře 1945 už měli Němci na konci vývoje proudové motory a atomovku, to by zásadně měnilo další vývoj na frontě a bez vylodění v Normandii by pro Němce dělala dál celá Evropa.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 26.01.23 09:46  loudil  (255379)

Chorobná lhavost Rusákům nechybí

Nemáte správné informace. Německý fyzik Otto Hahn byl blízko řetězové reakci před zahájením války ,když ale všude Wehrmacht vítězně rychle postupoval , tak Hitler zarazil přísun dalších peněz do tohoto výzkumu ,jelikož si myslel, že vyhraje i bez "zázračných zbraní". Němci sami nevyráběli potřebnou "těžkou vodu" pro jaderný reaktor a chtěli ji vozit z okupovaného Norska z podniku Norsk Hydro. Když ji ale naložili na loď achtěli vézt do Německa, tak jim ji norští partyzáni potopili. Němci svých proudových stíhaček Me-262 dokázali do konce války vyrobit jen pár kusů ,které nemohly na výsledku války nic změnit. Kdyby Stalin neměl náklaďáky z USA, tak by si je vyrobil, dovézt je ale bylo rychlejší.Poměr výroby tanků a samohybných děl : Rok 1942 : Německo = 6.200, SSSR = 24 400, 1943 : Německo = 10 700 , SSSR = 24 100. V rozhodující fázi války SSSR vyráběl 2 x až 3 x více tanků, jak Německo a to rozhodlo. Více si vážím státu, který musel pro vítězství nad nacismem nasadit své životy /24 000 000 /, než státu, který posílal svá auta a mrtvých měl 400 000 = 2 % ztrát Sovětů.
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (8) 26.01.23 10:44  Tomasso  (243566)

Chorobná lhavost Rusákům nechybí

Nemám důvod si jakéhokoliv státu vážit jen proto, že pro něj životy vlastních občanů nic neznamenají. Já si naopak vážím více států, které chytře váží na vahách různé přístupy se stejným cílem, ale s co nejmenšími obětmi. Stačí si porovnat, jako primitivně vedou válku na Ukrajině Rusové a srovnat si to s americkým přístupem v Afghánistánu nebo v Sýrii, kde si války vyžádaly řádově menší oběti, a to jak mezi vojáky, tak mezi civilisty (většinu obětí válek v Afghánistánu a Iráku měly na svědomí teroristické útoky)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:
přečíst (9) 26.01.23 11:01  loudil  (255379)

Chorobná lhavost Rusákům nechybí

Ve druhé světové zaútočilo na SSSR 22.června 1941 najednou přes 3 000 000 vojáků Wehrmachtu = asi 180 divizí najednou. SSSR s touto "masou Wehrmachťáků" musel bojovat potom 4 roky a musel podstoupit tak obří bitvy jako Moskva ,Stalingrad nebo Kursk. USA sice bojovaly v Tichomořií s Japonci o ostrovy , ale nikdy nemusely podstoupit něco tak děsivého jako Stalingrad nebo Kursk. Od června 1941 do června 1944 = 3 roky, Stalin sám bojoval proti Hiterovi /o Británii se bojovalo jen letecky a válka v Africe měla malý význam/. Ano, Západ měl malé ztráty ,třeba tak, že Paříž okamžitě vyvěsila bílé prapory a Wehrmacht tam vjel bez boje. "ZBABÉLCI !!"
Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (7) 25.01.23 10:13  Tomasso  (243566)

Chorobná lhavost Rusákům nechybí

Až do čtyřiačtyřicátého se Sověti s dvou- až trojnásobnou převahou jen bránili na svém území, zatímco nacisti vedli logisticky neuvěřitelně náročnou útočnou válku 1000-2000 km daleko od vlastních zdrojů. Při tehdejších možnostech techniky a dopravy to bylo od Hitlera nesmyslné bláznovství. Sovětům by rychle došel dech, kdyby Němci v roce 44 koncentrovali veškeré úsilí na východě. Situace by se obrátila - Němci by se bránili "na svém", zatímco Sovětům by se jen prodlužovaly logistické trasy. Do Berlína by prostě nedošli. Jinak, co se týká západní pomoci Sovětům, v roce 1945 tvořily pětinu sovětského letectva a prakticky polovinu veškeré motorizace západní stroje. Ještě v 50. letech se v sovětské armádě běžně jezdilo americkými jeepy.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:


Diskuze Zlato: Rusko digitalizuje s cílem oslabit dolar, další stránky: « Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Zlato: Rusko digitalizuje s cílem oslabit dolar

Zlato: Rusko digitalizuje s cílem oslabit dolar - zdrojová stránka k tématu diskuze Zlato: Rusko digitalizuje s cílem oslabit dolar.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Zlato: Rusko digitalizuje s cílem oslabit dolar e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Zlato: Rusko digitalizuje s cílem oslabit dolar.

 Burza Prime 13:29 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  635.00  +0.16% 
 ČEZ  852.00  +0.35% 
 ERSTE  1 116.50  +0.27% 
 GEN(NORTON)  491.00  -3.16% 
 GEVORKYAN  254.00  0.00% 
 KB  862.50  +0.12% 
 KOFOLA  272.00  +0.37% 
 MONETA  97.40  -5.80% 
 PHOTON  44.40  0.00% 
 PILULKA  178.00  -1.93% 
 PM  15 880.00  +0.51% 
 PRIMOCO   900.00  +1.69% 
 VIG  738.00  -0.67% 
Komodity online
 Ropa 88.74 USD 13:10   
 Zlato 2347.68 USD 13:10   
 Stříbro 27.58 USD 13:10   
 Káva 224.57 USD 13:10   
 Cukr 19.72 USD 13:10   
 Bavlna 81.61 USD 13:10   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.