Zlato: Rusko digitalizuje s cílem oslabit dolar - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Výpis příspěvků 1 až 20 (63)
 
přečíst (5) 26.01.23 19:03  mni  (255406)

Bejvalej komoušskej lampasáku odstup neskutečné selhání.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (8) 26.01.23 17:22  loudil  (255379)

Hrdost Rusákům nechybí

Jenomže z Ukrajiny uprchlo po 24.únoru asi 6 milionů lidí , takže nyní žije na Ukrajině nějakých 37 milionů lidí . Obří množství chlapů dělalo už před válkou na stavbách v ČR.SR,Polsku a mnoho jich válčit neodjelo. V létě nám na bytovém domě dělalo střechu 5 Ukrajinců, kteří všichni byli ve věku , kdy by měli válčit. Vykašlali se na to a dobře udělali. Ti patří do té první skupiny , která u nás byla už před válkou. Když Zelenský vyhlásil mobilizaci tak ihned zdrhlo obrovské množství chlapů, kteří podléhali mobilizaci. Počítám min. statisíce , ti také bojovat za USA nebudou. Konkrétně u nás ve vchodě bydlí v přízemí od 1.prosince ukrajinská rodina 4 dospělých lidí ,muž asi 50 a dva synové asi 20 a 25 let. Dezertéři. Já jim ale fandím ! Když je potkám, směju se na ně a říkám :"Chorošo molodci !!" - správně jste udělali . Takže já osobně znám 8 ukrajinkých mužů v mobilizačním věku, kteří mobilizační rozkaz neuposlechli. Z toho soudím, že takových mužů budou statisíce i miliony. Ne všichni prchali se ukrýt do zahraničí, ti chudí buď neměli auto nebo tučný úplatek pro pohraničníky , takže se schovali doma u známých či příbuzných. Válka na Ukrajině je zcela zbytečná a nemá žádný smysl. Mělo by se vyhlásit příměří bez podmínek a postupovat dle návrhu miliardáře Elona Muska , jeho návrh na mír schvaluji.Tato válka je válkou mezi USA a Ruskem a bohužel v ní opět umírá někdo jiný, než Američané . To Vietnam byl lepší !! Tam Američanů odkráglovali přes 50 000 a v Iráku pak 4400 v Afganistánu 2200. Pořád malá čísla na to, jaká svinstva USA po světě napáchaly.
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 26.01.23 12:49  Tomasso  (243566)

Hrdost Rusákům nechybí

Otázka není, kdo má jaký mobilizační potenciál, ale kolik z něj dokáže vůbec smysluplně nasadit a logisticky uživit. Rusko rozhodně nemá na to, aby nasadilo 30 milionů lidí. To by nepřežilo hospodářsky, politicky ani logisticky. Naopak Ukrajina s podporou Západu má na to, aby nasadila jednotky milionů (jeden už nasazený má). Zkrátka, nemůžete se dívat jen na velikosti populací a z toho cokoliv vyvozovat. Asi 3-milionové Finsko dokázalo vzdorovat 200-milionovému Sovětskému svazu, kdežto tady stojí 40-milionová Ukrajina proti 140-milionovému Rusku, to sice nejsou stejné, ale poměrně souměřitelné síly.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (10) 26.01.23 12:37  Tomasso  (243566)

Bez doláčů nebude americkě hrůzovlády

Každý systém prochází krizemi, demokracie má jen výhodu, že ty krize většinou dokáže přestát, protože se dokáže adaptovat a měnit v čase (především má vyřešený systém pravidelného mírového předávání a střídání moci). To u centrálně řízených autoritativní režimů jde jen těžce - při jakémkoliv náznaku změny začnou ze skříní vypadávat léta pečlivě schovávaní kostlivci a začne se hroutit systém lží, které si kolem sebe takový režim musí budovat, aby vůbec obhájil svou existenci. Tradiční demokracie jsou tu stovky let. Nejstabilnější autoritativní režimy 60-70 let (což znamená, že Čína se dostává na mez).Čínská společnost je extrémně materialistická a zaměřená na peníze. Mnohem víc než západní země. Komunistická vláda se doposud opírala o ekonomický rozvoj, kdy po desítky let Západ cpal peníze do jedné z nejchudších zemí světa s tehdy největším populačním potenciálem. Čína v letech 1990-2020 zažila podobnou etapu jako Japonsko 1960-1990. Ale stejně jako Japonsko začíná narážet na stropy svých potenciálů. Svět se začíná odvracet od Číny jako "továrny světa". Zároveň se Čína přehoupla do nové etapy populačního vývoje - stárne a čím dál menší počet mladých lidí bude muset živit narůstající počty důchodců. Čína je prostě na prahu nové etapy - stává se z ní bohatá, vyspělá země, kde růst a uchování vysokého životního standardu je čím dál náročnější - WELCOME! :) Nicméně v tomto klimatu bude mít čínská vláda hodně těžké udržet si moc. Zejména až si Číňané uvědomí, že kapitalismus se obejde i bez komunistického řízení, a položí si otázku, proč vůbec mají komunistické řízení, které nedokáže zajistit ani takové sociální zabezpečení, jaké mají demokratické země.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 26.01.23 11:23  Dacan Strom  (235474)

Bez doláčů nebude americkě hrůzovlády

Těm čtyřiceti letům růstu předcházelo 40 let bídy a hladomorů a když tu budeme taky pracovat 70 hodin týdně, tak budeme mít taky mnohem vyšší životní úroveň. V Číně je skoro 4x víc lidí, jak v USA, tak by tam měli prodat 4x víc aut a ve velkých městech ani nekoupíte jiné auto, než elektrické. Čína potřebuje 300-500 velkých reaktorů, tak si je může dovolit dělat sériově a mít měkčí předpisy / schvalování. Čína rozhodně není tak úžasná a bezproblémová s velkou budoucností, jak se tu tvrdí, během 50 let tam ubude 100 milionů obyvatel, zdvojnásobí se počet seniorů a v produktivním věku bude třetina lidí, co dnes. Světovou ekonomikou č.1 bude Indie se skoro 2 mld obyvateli, to bude mít Čína cca 1,3 mld.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (9) 26.01.23 11:01  loudil  (255379)

Chorobná lhavost Rusákům nechybí

Ve druhé světové zaútočilo na SSSR 22.června 1941 najednou přes 3 000 000 vojáků Wehrmachtu = asi 180 divizí najednou. SSSR s touto "masou Wehrmachťáků" musel bojovat potom 4 roky a musel podstoupit tak obří bitvy jako Moskva ,Stalingrad nebo Kursk. USA sice bojovaly v Tichomořií s Japonci o ostrovy , ale nikdy nemusely podstoupit něco tak děsivého jako Stalingrad nebo Kursk. Od června 1941 do června 1944 = 3 roky, Stalin sám bojoval proti Hiterovi /o Británii se bojovalo jen letecky a válka v Africe měla malý význam/. Ano, Západ měl malé ztráty ,třeba tak, že Paříž okamžitě vyvěsila bílé prapory a Wehrmacht tam vjel bez boje. "ZBABÉLCI !!"
Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (8) 26.01.23 10:44  Tomasso  (243566)

Chorobná lhavost Rusákům nechybí

Nemám důvod si jakéhokoliv státu vážit jen proto, že pro něj životy vlastních občanů nic neznamenají. Já si naopak vážím více států, které chytře váží na vahách různé přístupy se stejným cílem, ale s co nejmenšími obětmi. Stačí si porovnat, jako primitivně vedou válku na Ukrajině Rusové a srovnat si to s americkým přístupem v Afghánistánu nebo v Sýrii, kde si války vyžádaly řádově menší oběti, a to jak mezi vojáky, tak mezi civilisty (většinu obětí válek v Afghánistánu a Iráku měly na svědomí teroristické útoky)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

přečíst (8) 26.01.23 10:42  loudil  (255379)

Bez doláčů nebude americkě hrůzovlády

Čínské vedení udrželo 40 let stát s 1,3 miliardy obyvatel v obřím ekonomickém růstu , v období 30 let 1980-2010 byl průměrný roční růst HDP + 10 %. Roku 1980 byl třeba v Šanghaji bohatý ten člověk, který měl na to pořídit si pytlík bombonů, nyní je v Šanghaji životní úroveň vyšší jak v ČR a dál se nám vzdaluje. Nemáme šanci s tímto státem soupeřit. Číňané nyní jezdí ve vlacích 350 km/h , my v Pendolinu 160. Čína ma nyní 40 000 km vysokorychlostní železnice. Nyní má hotový prototyp vlaku , který bude vozit lidi 600 km/h na magnetickém polštáři. Čína uvedla do provozu jaderný reaktor EPR-1750 za 8 let stavby, ten samý reaktor staví ve Francii a ve Finsku 17 let. Loni se v Číně prodalo 2 krát více nových osobních aut jak v USA, z toho bylo 5 milionů čistě elektrických , v Evropě - 1,5 milionu, v USA -0,8 mil. Čína je dnes světový lídr v budování solárních, větrných, vodních i atomových elektráren. Já myslím, že přístup čínské vlády ke Covidu byl lepší jak v USA. Čína okamžitě zavadla supertuhé uzávěry a začala vyvíjet vlastní vakcínu .Když ji vyvinula , tak začala rychle očkovat. Nyní, když má naočkováno přes 90 % populace tak opatření rozvolnila ,protože očkovaní už nebudou tolik umírat. v USA je nyní na Covid mrtvých 1 150 000 lidí, což je počet obyvatel Prahy. Čínská strategie poškodila ekonomiku, americká strategie zabíjela lidi. Současní "komunisté" v Číně nejsou žádní komunisté , komunisté by těžko povolili takové firmy jako Huawei, Xiaomi, Geeely, Alibaba,...atd. Režim v Číně má název :"Státem řízený kapitalismus". Číňané, když vidí jaký úpadek potkal Evropu, tak o demkracii nejeví žádný zájem a z 80 % podporují svoji současnou vládu. Na Tchajwanu a v Jižní Koreji kdysi vládly totalitní vlády a neproběhla tam ani násilná revoluce ani hospodářský úpadek a dnes tam mají demokracii. V Singapuru vládne vysoká životní úroveň a demokracie v našem pojetí tam rozhodně nevládne. Přitom jsou tam lidé velmi spokojení. V Nepálu se před 10 lety dobrovolně vzdal král vlády ,aby tam vznikla demokracie. Dnes se tam lidé bouří a chtějí zpět "totalitu krále". S demokracií tam totiž zavládl všeobecný chaos. Demokracie je systém, který prochází krizí.
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 26.01.23 10:12  Tomasso  (243566)

Bez doláčů nebude americkě hrůzovlády

Nikoliv nyní, ale vždycky v západních demokraciích žil zlomek světové populace. Docela by mě zajímalo, na základě čeho považujete čínské politiky za schopnější než evropské nebo americké. Na základě vládnutí covidové krize? Na tom se plně projevily slabiny všech nedemokratických vlád. Každá nedemokratická vláda nakonec dopadne stejně - buď hospodářským úpadkem nebo násilnými revolucemi. Nevidím důvod, proč by Čína měla být výjimkou. Zvlášť komicky působí, když neschopnost naší postkomunistické společnosti prokazujete komunistickou minulostí jejích exponentů a na druhou stranu poukazujete na schopnosti současných komunistů v Číně. Nemáte v tom ani kapku logické konzistence :)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (8) 26.01.23 10:01  loudil  (255379)

Bez doláčů nebude americkě hrůzovlády

Díváte se na Čínu optikou západních demokracií, v těch ale nyní žije jen 14 % světového obyvatelstva. Čína je dnes největším obchodním partnerem Afriky, Brazílie, Saudské Arábie, Ruska ,EU a dokonce i USA. Považuji čínské politiky rozhodně za schopnější, jak politici v EU nebo USA. Nyní si třeba zvolíme v ČR za prezidenta člověka, který byl předsedou ZO KSČ , komunistou a cvičil se na provádění záškodnické činnosti v zemích NATO. Jeho manželka Eva byla také komunistkou a dokonce 4 roky studovala v Bratislavě Vojenskou politickou akademii Klementa Gottwalda ,aby se po jejím skončení stala v ČSLA armádním POLITRUKEM ! Viděl jste Pelíškly ? Tak to co tam dělal Donutil měla v ČSLA vykonávat paní Eva Pavlová, na to 4 roky studovala v Bratislavě .Nyní bude hradní první dáma ČR .
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 26.01.23 09:46  loudil  (255379)

Chorobná lhavost Rusákům nechybí

Nemáte správné informace. Německý fyzik Otto Hahn byl blízko řetězové reakci před zahájením války ,když ale všude Wehrmacht vítězně rychle postupoval , tak Hitler zarazil přísun dalších peněz do tohoto výzkumu ,jelikož si myslel, že vyhraje i bez "zázračných zbraní". Němci sami nevyráběli potřebnou "těžkou vodu" pro jaderný reaktor a chtěli ji vozit z okupovaného Norska z podniku Norsk Hydro. Když ji ale naložili na loď achtěli vézt do Německa, tak jim ji norští partyzáni potopili. Němci svých proudových stíhaček Me-262 dokázali do konce války vyrobit jen pár kusů ,které nemohly na výsledku války nic změnit. Kdyby Stalin neměl náklaďáky z USA, tak by si je vyrobil, dovézt je ale bylo rychlejší.Poměr výroby tanků a samohybných děl : Rok 1942 : Německo = 6.200, SSSR = 24 400, 1943 : Německo = 10 700 , SSSR = 24 100. V rozhodující fázi války SSSR vyráběl 2 x až 3 x více tanků, jak Německo a to rozhodlo. Více si vážím státu, který musel pro vítězství nad nacismem nasadit své životy /24 000 000 /, než státu, který posílal svá auta a mrtvých měl 400 000 = 2 % ztrát Sovětů.
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 26.01.23 09:35  Tomasso  (243566)

Bez doláčů nebude americkě hrůzovlády

Samozřejmě, že podíl dolaru na rezervních měnách se bude měnit. Vždycky se měnil. V 70. letech měl nejsuverénnější postavení s 85% podílem. Během 80. let klesl pod 50 %. Koncem 90. let vystoupal až k 70 %, pak přišlo euro jako druhá největší rezervní měna od té doby je dolar někde mezi 60-65 %. Euro si dnes drží cca 20 %. Čínský juan asi 2,5 %. Ano, význam juanu jistě bude růst, ale nedůvěra v čínský režim mu nikdy nedovolí vyrůst na úroveň dolaru nebo eura. To máte jako s akciovým trhem. Přestože rozvíjející čínská ekonomika je oproti dospělým západním ekonomikám plná příležitostí a růstového potenciálu, stejně drtivá většina světových investorů drží aktiva prověřených demokratických trhů, zejména amerického. Nebo vy byste vložil většinu svého jmění do trhu s pyramidální strukturou moci, kde o bytí a nebytí celé země rozhoduje nejasný okruh lidí s ještě méně jasnými motivacemi? Podobně blázni před lety investovali v Rusku. A teď?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 26.01.23 08:15  Dacan Strom  (235474)

Chorobná lhavost Rusákům nechybí

Pomoc SSSR z USA proudila od prvních dnů napadení (hlavně vojenské technologie a patenty) a pak tam směřovaly dodávky původně určené pro Británii, od roku 1942 pak byly dodávky na dluh už podle potřeb SSSR. Tisíce ks těžké vojenské techniky nebyly rozhodně zanedbatelné a ani kritické množství, ale statisíce ks nákladních a podpůrných vozidel bylo zcela zásadních, bez nich by zkolabovala celá sovětská logistika a rozhodně by nezdržela válku jen o pár měsíců. Na jaře 1945 už měli Němci na konci vývoje proudové motory a atomovku, to by zásadně měnilo další vývoj na frontě a bez vylodění v Normandii by pro Němce dělala dál celá Evropa.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 26.01.23 08:07  Kurz  (206336)

Bez doláčů nebude americkě hrůzovlády

Čína dekády nakupovaly dolary jako hlavní rezervní měnu a od hypoteční krize z toho trendu ustoupila a podíl dolarů se naustále snižuje. Když jde o tak velké objemy tak pro zachování rovnováhy na trzích upouštění od doleru potrvá stejnou dobu jako její nákupy.EU toto neřeší a dolary bude držet dál, ale ta dominance ve výhledu bude menší než dnes. Taky se může lecos stát v US a nějaké zhoršení ratingu by ten status dolaru zase více nabouraly. Což třeba hrozí teoreticky i letos, když se budou dlouho dohadovat a nezvýší dluhový strop včas.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 26.01.23 06:29  Dacan Strom  (235474)

Hrdost Rusákům nechybí

... a jak dlouho by asi Stalinovi to Východní Polsko, Zakarpatská Rus a kus Balkánu asi stačilo? Kdy by vzal pod ochranná křídla matičky Rusi zbytek Slovanů?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (7) 25.01.23 16:20  loudil  (255342)

Hrdost Rusákům nechybí

Jo, když r. 1999 už Kosovci nechtěli být součástí Srbska, tak přilítly bombardéry NATO a zasypaly Srbsko bombami a raketami. Civilních obětí bylo několik tisíc, třeba babky v autobuse, které vezly zeleninu na trh, nebo readaktoři televize a nebo novináři na čínském velvyslanectví. Pak se Kosovci odrhli. Šlo o první násilnou /válka/ změnu hranic v Evropě od časů Hitlera. No a nyní se všichni diví, když Rusové nechtějí být v Ukrajině , že jim někdo z venčí k tomu pomáhá. 1999 = 2022 . Dnes Západ zvolil "válku do posledního Ukrajince". Rusko má totiž 4 krát větší mobilizační potenciál jak Ukrajina ,nakonec po několka letech válčení a zabíjení bude mít Ukrajina zbraní dost , ale už nebude mít, kdo by z těch zbraní střílel. Pak už bude muset vzít do ruky samopal i pan Zelenský a vyrazit do zákopu jako bývalý komik.
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 25.01.23 15:18  Tomasso  (255354)

Hrdost Rusákům nechybí

Jo, Západ se tehdy bál války, a tak ji dostal. Jak řekl jeden nejmenovaný předseda vlády: "Volili jsme mezi hanbou a válkou. Zvolili jsme hanbu, budeme mít válku". A to je přesně důvod, proč dneska vůči Rusku Západ uplatňuje opačný přístup. Protože ústupky agresorům jen podněcují k další agresi. Proto jsou nesmyslná všechna volání po míru bez účasti Ukrajiny.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

přečíst (7) 25.01.23 15:08  loudil  (255342)

Hrdost Rusákům nechybí

No a teď si představte další "alternativu". Kdyby Západ neodkopl Stalina s jeho žádostí uzavřít včas obrannou dohodu Londýn,Paříž,Moskva ,Varšava a uzavřel ji, tak by se Hitler při napadení Polska okamžitě dostal do války na dvou frontách = ze Západu Frantíci s Anglií a z Východu Stalin s Poláky. Hitlerovi by se asi bojovalo dost těžko, kdyby už 1.září 1939 musel svou armádu rozpůlit a útočit na Východ a Západ současně. No a v tomto případě by počet mrtvých v Evropě nebyl 35 milionů ale jenom 5 milionů. Za těch 30 milionů mrtvých navíc může Paříž a Londýn, že se Stalinem včas obrannou dohodu neuzavřely.
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 25.01.23 14:59  Tomasso  (243566)

Hrdost Rusákům nechybí

Když jsme u té alternativní historie (která se nestala, ale mohla...), taky to mohlo dopadnout úplně jinak, kdyby Hitler neudělal chybu s napadením Sovětského svazu. Prostě by se Hitler se Stalinem drželi dohody o vzájemném neútočení a rozdělení Evropy. Hitler tak mohl v klidu veškeré síly a vojenský potenciál vrhnout na dobytí Británie a skončili jsme v těch komínech taky.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (7) 25.01.23 14:59  loudil  (255342)

Chorobná lhavost Rusákům nechybí

Vy tedy považujete největší vítězné bitvy v lidských dějinách = Moskva, Stanigrad, Kursk a operace Bagration v západním Rusku za "bránění" ?? Já je považuji za útok a vítězství. Nejlepší svazky Německa SS Divize Totenkopf, Leibstandarte, Das Reich a další, vykrvácely v apokalyptických bitvách na Východě . Přečtete si statistiky - přes 70 % padlých vojáků Wehrmachtu bylo na Východě , to samé ztráty hlavní techniky. Hlavní úderné zbraně SSSR bylo dělostřelectvo, tanky T-34 a raketomety Katuša - domácí výrobky. Z německé armády zbývaly v červnu 1944 už jen trosky a na tyt otrosky se vylodili v červnu 1944 spojenci v Normandii. Dobré srovnání síly SSSR dává srovnání ruských sil vržených na Hitlera v operaci Bagration = 3 700 000 vojáků a celkový počet vyloděných západních vojáků v Normandii za 24 dní od 6.června do 30.června 1944 = 875 000. Stalin tak v jeden okamžik uvedl do pohybu 4 krát !! více vojáků, než se za celý měsíc stihlo vylodit ve Francii.
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:


Diskuze Zlato: Rusko digitalizuje s cílem oslabit dolar, další stránky: 1 | 2 | 3 | 4 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Zlato: Rusko digitalizuje s cílem oslabit dolar

Zlato: Rusko digitalizuje s cílem oslabit dolar - zdrojová stránka k tématu diskuze Zlato: Rusko digitalizuje s cílem oslabit dolar.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Zlato: Rusko digitalizuje s cílem oslabit dolar e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Zlato: Rusko digitalizuje s cílem oslabit dolar.

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  634.00  +0.63% 
 ČEZ  849.00  +0.24% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 113.50  -0.49% 
 GEN DIGITAL  507.00  -0.59% 
 GEVORKYAN  254.00  +0.79% 
 KOFOLA CS  271.00  -1.45% 
 KOMERČNÍ BANKA  861.50  -0.92% 
 MONETA MONEY BANK  103.40  +0.39% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 800.00  -0.25% 
 PHOTON ENERGY  44.40  -0.56% 
 PILULKA LÉKÁRNY  181.50  +0.28% 
 PRIMOCO UAV SE  885.00  -0.56% 
 VIG  743.00  -0.93% 
Komodity online
 Ropa 88.40 USD 22:08   
 Zlato 2332.97 USD 22:08   
 Stříbro 27.42 USD 22:08   
 Káva 226.10 USD 22:00   
 Cukr 19.47 USD 22:00   
 Bavlna 81.02 USD 22:00   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.