Kompletní odpojení od ruských energií by každého dospělého Čecha stálo průměrně 7600 korun, celkem 66 miliard, uvádí analytický tým při francouzské vládě. Česko by tak vyšlo 6x levněji než loňský schodek - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Výpis příspěvků 1 až 50 (51)
 
přečíst (0) 08.04.22 18:22  OK1TPG  (242917)

Odpojení

Kam je mám poslat?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 06.04.22 21:12  scink  (229387)

To je dobrá cena.

Za to že se (doufám navždy) zbavíme Ruska a všeho ruského je to super cena. Alena Dlužena udělala násobně větší dluh a málem s tím vyhráli volby.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (10) 06.04.22 10:15  mindi  (242826)

Hmmm... utopie...

Tak 66 mld. Kč... Jenže za předpokladu, že dojde k masivní neurčité míře "přizpůsobení" a "adaptace", což nelze zaručit. Tudíž je to něco fantasmagorického, jako dosahování cílů Green Deal, kdy prostě papír snese všechno. Kdy se vysloveně od stolu nastřelují ambiciozní cíle v termínech, v kterých se nedá připravit postavit ani žádná větší infrastrukturní stavba.

Já jsem realista, který do infrastrukturních investic vidí, i do s tím spojených problémů, a troufám si tvrdit, že i 10x vyšší částka je pořád málo.

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (4) 06.04.22 12:00  Dacan Strom  (235474)

Hmmm... utopie...

Takže to vidíte tak, že by LNG terminál se zásobníkem někde u Baltu a pár set km plynovodu stálo víc, jak Nord Stream se skoro 10x větší kapacitou?

To jedině, že by si k tomu ČR pořídila flotilu LNG tankerů, to by ale na druhou stranu znamenalo dlouhodobé úspory a nezávislost. Nevím, kolik stojí tranzit plynovodem z Jamalu (jen Ukrajina kasíruje 3-4$ / MWh, +Slovensko +Rusko, ...), ale náklady na přepravu z USA do EU LNG tankerem vychází na 10$ / MWh.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (18) 06.04.22 09:24  nagualista  (220725)

Nezbývá než to napsat naplno

Odpojení nerostných surovin a komodit od RF je nejenom  bankrotem západu v přímém přenosu, ale také vznikem  hladomoru se ztrátami milionů životů, takže jsou nevyčíslitelné.    

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (18)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (12) 06.04.22 13:21  Dacan Strom  (235474)

Nezbývá než to napsat naplno

Za plácání takových kravin vám platí, nebo to děláte zdarma z vlastní debility?

Rusko není v žádné surovině výhradní dodavatel, ani v ničem nedodává většinu spotřeby a mluvit o hladomoru, když je v celé EU zemědělská nadvýroba může jen čistokrevný .../p>

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (12)
Vaše doporučení:

přečíst (18) 06.04.22 09:19  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (242819)

Proč to počítají když budeme odpojeni?

A když budeme odpojeni, tak si ani neprcnem. V takovém případě nás to nic stát nebude, protože nebudeme muset platit :-)) Nebo už snad někdo někdy viděl, že nám západ pomůže? Nikdy se to nestalo. Nechají si svůj plyn a na nás zbude prdlajz, jednoduše proto, že sama západní Evropa bude mít plynu málo. Ti naši analytici sice umí počítat, ale myslet už ne.

Dosavadní doporučení: přečíst (18)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 06.04.22 21:16  scink  (229387)

Proč to počítají když budeme odpojeni?

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (18) 06.04.22 02:22  Zvoník  vojtech.ludmilazavinacseznam.cz  (242812)

Nelze věřit tomu

že NATO je mírumilovná aliance, která se svými základnami a raketami stále víc přibližuje na východ k surovinové základně planety 1/6 Země. 

Dosavadní doporučení: přečíst (18)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 06.04.22 21:18  scink  (229387)

Nelze věřit tomu

Tak třeba někomu připadá mírumilovné Rusko (země věčného hladu) i po tom všem co na Ukrajině dělá. 

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (13) 05.04.22 22:39  Newman  (242809)

Vazne?

No nevim, tak plyn na stredni barak vyjde na 26k, kdyz pridam 30% tak je to 7,8 k rocne a to je ciste dum. Moje auto ma spotrebu 10,2 l benzinu na dalnici, kdyz benzin zdrazil o 30% tak pri jenom 20k km je to balik. At si frantici pisou co chtej. Jak rikal nas polistopadovy premier pan Komarek, mimo jine ex sef statistickeho uradu. Statistikam verim pouze tem co jsem si vlastnorucne zfalsoval. Neboli prdlajs, 30-50k rocne je minimum, spis to bude vic.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (13)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (11) 05.04.22 22:54  Kurz  (222331)

Vazne?

66mld. kč nás to bude stát minimálně pokud nás neodpojí, ale jen jako důsledek aktuálních sankcí.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 05.04.22 20:59  Newbie  (242805)

Vypocet stoleti

Vynasob to 20 a furt by to bylo extra levny. Sedm tisic je nesmysl. Ale nerikam tak ani tak, idealne zmena rezimu a jet to vsema trubkama furt pryc.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (36) 05.04.22 17:24  Jan Modrý  (242801)

Konečně

Konečně tuhle republiku vedou slušní a inteligentní a kompetentní lidé. A hlavně slušní! A hlavně demokrati! Evropani! A je to secsakra počertech vidět! Bravo, pětikolka! Nejlepší vláda od r. 1918!

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (36)
Vaše doporučení:
přečíst (32) 05.04.22 18:15  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (242802)

Konečně

Jo jo, slušní jsou. Také noblení, nonšalantní, ušlechtilí, vzácní, vznešení, demokratičtí, proevropští, protiruští, slušně oblékaní... prostě samá pozitiva, hlavně mediálně vstřícní. Ještě kdyby tak měli v sobě minimální dávku empatie a sebeúcty. Jsou dokonalé figurky na nitích. Hezky se s nim šíbruje po šachovnici. Kde takovou poslušnou vládu mají?:-)) No a hlavně, kdyby měli něco v hlavě a věděli něco o ekonomice. Stačilo by obecně, počítat do deseti, myslet na 1/4 roku dopředu a neurážet hloupé obyvatelstvo svými jalovými poučkami o demokracii. Ale přece nechcete, aby se pán ušlechtilý zabýval nějakým obilím a vepřovám masem... fuj, to je pod jeho úroveň. Péťa je akademik a umí vyslat signály. Umí nastavit potřebu analyzovat a nějaké potřeby zásobování nebude řešit. On musí řešit složení delegace na schůzky, jednání, sjezdy, konference a musí pečlivě zvažovat veškeré trendy v oblasti problematiky řízení :-))))))))

Dosavadní doporučení: přečíst (32)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (4) 06.04.22 21:22  scink  (229387)

Konečně

Proč skuhráš? Ty se o sebe a svou rodinu neumíš postarat? To nevyčítej vládě. To vyčítej sobě.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (21) 05.04.22 17:23  Joewell  (242800)

Pěkné lži!

Blb ečky dělejte z někoho jiného. Kdo to napsal?! Francouzi?!Tak lžou.Doufám, že to po mně nebude chtít žádná pětikolkářská ...!Zasáhne to všechny takovým způsobem, že budem žr át opasky.

Dosavadní doporučení: přečíst (21)
Vaše doporučení:

přečíst (15) 05.04.22 17:14  Dacan Strom  (213907)

Je třeba to něčím nahradit.

To je sice hezké od EU, že se snaží snížit závislost na Rusku, ale nevidím žádnou snahu najít jiné zdroje paliv, nebo surovin a somrování u čmoudů nevidím jako řešení, nebo dobrý nápad. Bez zvýšení vlastní produkce to holt nepůjde.

Dosavadní doporučení: přečíst (15)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (28) 05.04.22 16:37  Radek7676  (242797)

Pojďme do toho

7600 za to stojí.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (28)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (19) 05.04.22 17:38  Nikdo  (241673)

Pojďme do toho

To číslo je pochopitelně nesmysl. Jen letos se energie zdraží násobně. Účet bude astronimický.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (19)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (26) 05.04.22 17:14  Boris  (225048)

Pojďme do toho

Za osmicku to je zadarmo, i kdyby to bylo 70 tacu, o nic zasadniho nejde, to dame!

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (26)
Vaše doporučení:

přečíst (13) 05.04.22 16:11  Jakub Holecek  (242796)

Mesicne

Jo 7600 mesicne tomu bych veril horsi je ze prumysl bez plynu nepojede takze nevim co se pocita :D

Dosavadní doporučení: přečíst (13)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (23) 05.04.22 15:58  Luboš  (235469)

Ekomonicky nezodpovědné chování - již 30 let

Je potřeba přesvědčit občany, podnikatele, neekonomy i ekonomy, všechny, že odklon od ruských komodit je jedinou správnou cestou, která, jak známo, bývá lemována dobrými předsevzetími. A alespoň po určitou dobu, nežli se dosáhne nevratného stavu, zajistit, aby se z této cesty nesešlo. 

Jediní, kdo se budou smát, jsou ti za mořem. Zaplatí to ti malí. A pokud se to zvrtne, tak všichni, a s definitivním součtem. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (23)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (14) 05.04.22 17:38  Joewell  (242800)

Ekomonicky nezodpovědné chování - již 30 let

Super! Jen ... se zbavuje levného zboží a levných surovin. Jen ... chce věci dražší! To mi fakt hlava nebere.A nevěřím ani eu ani dovozcum že nam za rok nezvednou cenu pětkrat.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (14)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (34) 05.04.22 13:48  Kevlar  (240307)

Je-li to pravda

tak za naši rodinu mohu prohlásit, že to za sebe rádi zaplatíme.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (34)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (37) 05.04.22 13:43  Dacan Strom  (241183)

To chce klid ... a nebo CLO

To chce plošné CLO v celé EU na všechno ruské zboží minimálně na 10 let. To by popohnalo všechny k tomu, aby se od Ruska odstřihli, protože spousta odběratalelů a států ani nemá snahu něco měnit a jen čeká, až Ukrajina padne a vše se vrátí do starých kolejí. Za pár let se pak budou divit, že Rusko osvobodí další stát z jeho okupační zóny, nebo Skandinávie.

Pro začátek by stačilo 50%, za které by se nakoupily zbraně pro Ukrajinu a po osvobození Krymu a Donbasu by to šlo na válečné reparace. Případné odvety se netřeba obávat, postihla ba stejně jen kolaboranty, kterým ruské krvavé ruble nevadí. Orbán pak může dál být v Putinově řiti a zároveň pomáhat Ukrajině.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (37)
Vaše doporučení:
přečíst (22) 05.04.22 17:42  Joewell  (242800)

To chce klid ... a nebo CLO

Většího tu pce člověk nevěřil. Co si bereš kre téne do huby Orbána! Jeho lidé netrpí nedostatkem a mají levný plyn. Zato my velcí frajeři budeme rádi platit 100x tolik.! Id ioti.

Dosavadní doporučení: přečíst (22)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (4) 06.04.22 06:44  Dacan Strom  (241183)

To chce klid ... a nebo CLO

Jasně, měli tam tolik levného zastropovaného benzinu a nafty, že ani neotvírali benzinky. :D

Tem levný plyn se jim určetě vyplatí na té předražené ruské JE, holt ani Rusáci nedávají slevy zadarmo.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (28) 05.04.22 12:37  Jirka Sobotka  (242790)

Tak už jsme si zvykli noni?

Všechno nejdražší, platy a mzdy nejnižší, hospodařské propady a krize pravidelně největší a nejdelší. Já myslím, že se nám ta demokracie a hlavně ten kapitalismus vydařil na výbornou. Opravdu jen zaslepenec, fanatický přiznivec Babiše, Zemana a hlavně Putina, omezenec, ignorant, buran, komouš, bolšán, fašoun, socka a líný neschopa může tvrdit něco jiného. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (28)
Vaše doporučení:
přečíst (14) 05.04.22 14:58  Karlitos  (242648)

Tak už jsme si zvykli noni?

Je mi líto, ale za váš zkažený život nikdo nemůže. Jaký si to uděláš, takový to máš.

Dosavadní doporučení: přečíst (14)
Vaše doporučení:
přečíst (9) 05.04.22 17:44  Joewell  (242800)

Tak už jsme si zvykli noni?

Bohužel to je ohraná lež pětikolky a udavačů z Cajzlova!

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 05.04.22 23:12   ()

. . .

Příspěvek byl smazán.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 05.04.22 17:11  Jan jakub Noha  (242798)

Tak už jsme si zvykli noni?

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (25) 05.04.22 11:55  Petrosek  (242785)

Souhlasím.

Myslím, že odhad nákladů je naprosto reálný. Ale měsíčně.

Dosavadní doporučení: přečíst (25)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (11) 05.04.22 13:28  Dacan Strom  (241183)

Souhlasím.

To jako že bychom platili za plyn a za ropu 10x tolik, co teď? Co vás k takovému odhadu vede?

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (11)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 05.04.22 17:20  Boris  (225048)

Souhlasím.

Dnes plyn mesicne asi 3500, kdyby to bylo 35 tis, jeste by to slo, ale pro pnohe by to byla konecna. Pokud by spotreba na objekt a na hlavu byla do urcite vyse dotovana, o socialne slabe by bylo postarano.

Benzin za 200/L, jen by se jezdilo mene, to by lidem take prospelo se hybat. Na silnicich by bylo aut jak v 90. letech, Praha paradne prujezdna, cistsi vzduch, mene hluku, no neber to!

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 06.04.22 13:30  Dacan Strom  (235474)

Souhlasím.

Na dnešní platy stál začátkem 90. let taky benzin 180 Kčs/l a taky jsme to přežili a někdo na tu dobu rád vzpomíná.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (22) 05.04.22 10:47  JendoSlaff  (242586)

Wow! Neapokalyptický kovanda! :)

Gratuluji, konečně trochu pragmatičtější článek. Zdálo se mi, že Kovanda píše už jenom apokalytpické statě. Predikce se mi zdá taktéž až příliš optimistická. Na druhou stranu HDP česka nevychází z pálení plynu. Děláme naštěstí i produkty s přidanou hodnotou (za všechny sektory uvedu např. IT, nebo třebas ČEZ který každé zdražení plynu vítá navýšením ekonomických výhledů). Každopádně já v zimě mrznout nebudu, ČEZ má teď tyče do elektráren na pár let dopředu a přes léto hodím na dům tepelné čerpadlo. Sice ušetřím, ale za to mi už nebude zajímat jestli Putinovi zrovna šplouchá na maják. Případnej pohyb cen elektřiny mi od jara do podzimu díky solárům nezajímá a přes zimu mi ho krásně vykrejou dividendy ČEZu.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (22)
Vaše doporučení:

přečíst (33) 05.04.22 10:22  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (242779)

Tak to ma byť sudruzi tak a ne jinak :-)

My nepotřebujeme válečný, imperialistický a dezinformační plyn s ropou. My máme své smělé vize green death a demokraticky raději zmrzneme, než abychom se sklonili před imperiální velmocí. Nás nedostanou, huráááá... nechť žije nerozborné pritělstvo s Evrospků únijů a Bruselom.

Dosavadní doporučení: přečíst (33)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (23) 05.04.22 09:24  amco  (242450)

Asi nějací akademici žijící mimo realitu ne?

Závidím Radě pro ekonomické analýzy při francouzské vládě její optimismus postavený, bohužel, jen na víře. Já pořád nevidím tu flotilu dnes nevyužívaných tankerů na plyn, nové plynovody dostavěné do podzimu a nakonec ani producenty ochotné zvýšit těžbu ... Takže čísla hezká, ale jaksi obsahově prázdná a naplněná pouze vírou.

Srovnávat výpadek Fukušimy (tedy výpadek jedné jediné jaderné elektrárny) s kompletním odpojením celé Evropy od ruských surovinových zdrojů je, dle mého názoru, zcela scestné....

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (23)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (13) 05.04.22 10:52  JendoSlaff  (242586)

Asi nějací akademici žijící mimo realitu ne?

Proč si myslíte, že je to optimismus založený jenom na víře? Fukušima měla bohužel dost velký dopad na Německý a i Evropský energetický mix (předčasné zavírání jaderných elektráren a zvýšená závislost na Ruském plynu). Intenzita srovnatelná není, ale proč by neměl být srovnatelný trend reakce? Souhlasím s Vámi, že ani flotila ani trubky do pozimu nebudou. Kolik % HDP Evropy si myslíte, že je závislých na Ruském plynu?

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (13)
Vaše doporučení:
přečíst (16) 05.04.22 11:12  amco  (242450)

Asi nějací akademici žijící mimo realitu ne?

Proč by neměl být srovnatelný trend reakce? Protože fukušima byl ruční útočný granát, ale odpojení se od všech ruských surovin v Evropě je atomová bomba. Takže věřit, že trend reakce bude stejný, je opravdu jen silná víra.

Dosavadní doporučení: přečíst (16)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (10) 05.04.22 13:57  Dacan Strom  (241183)

Asi nějací akademici žijící mimo realitu ne?

Fukušima v důsledku znamenala kompletní odstavení jádra v Japonsku, což představuje desítky procent jeho energomixu a ruské suroviny představují desítky procent z jejich celkových dovozů, takže to srovnání není až tak mimo, v žádné komoditě není Rusko výhradní dodavatel a tento problém nevznikl na Ukrajině, to jsme si zavařili sami, žádný dodavatel by něměl mít víc, jak 20% trhu, bez ohledu na to co je dodavatel zač. Snížení závislosti na Rusku mělo proběhnout už dávno, minimálně s první ruskou okupací.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (10)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (10) 05.04.22 11:58  JendoSlaff  (242586)

Asi nějací akademici žijící mimo realitu ne?

Souhlasím s Vámi že fukušima byla kapka v moři. Zohledňujete ale ve svém srovnání i kompletní odchod Německa od jádra, což je přímý důsledek fukušimy? Se započtením odklonu Německa od jádra už mi to přijde jako jiná liga, né to samé jako celkový odchod od plynu, ale už né tak daleko. Jináč já počítam že trend bude stejný: dolu a pak nahoru. Otázkou je o kolik dolu - čili velikost trendu a jak rychle nahoru. Počítám, že jelikož pracovali s reálnými čísly tak zohlednili "kvantitu" jevu.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (10)
Vaše doporučení:

přečíst (13) 05.04.22 08:40  Pepa  pepca.bzavinaccentrum.cz  (242774)

a jak je tam zohledněna inflace?

úspory jsou cca 3 bilióny Kč, při 10 % inflaci je to krádež za 300 mld. Kč. Tak mi to nějak nevychází, nebo mi krádež pře inflaci expert Kovanda proplatí ze svého?

Dosavadní doporučení: přečíst (13)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (15) 05.04.22 10:58  JendoSlaff  (242586)

a jak je tam zohledněna inflace? - Na tom moc nesejde..

Z 7600 by se tak vyklubalo 8360 kč, to moc nemění. Odhaduji, že při dané predikci je těžké trefit násobek, čili bych počítal někde s nákladem na hlavu 3800-15200kč. To by pro většinu rodin stále bylo únosné. Pokud započítáme, že 10% české populace je v chudobě, tak by se to rozpusitlo mezi 90% populace. To jsme někde na 4200-17000 kč. Čili opět - není to slast, ale pokud je to "to nejhorší" co nám hrozí tak je to podle mě lepší, než vybombardované porodnice a zmasakrované vesnice.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (15)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 05.04.22 17:51  Joewell  (242800)

a jak je tam zohledněna inflace? - Na tom moc nesejde..

Bože ty žiješ kde?!?! Tu pec si myslí, že většina na to má. Ne nemá. To jen ... z Cajzlova, kteří vysávají celou republiku.Medián příjmu je cca 18000,- kč. Nikoliv průměrná mzda. Na tu dosáhne jen 1/10 obyvatel. Třeba já ji dosáhnu 1.56x. ale mám maminku, co má důchod 11000. Kdyby mne neměla, je hladová a zmrzlá!Pli vu na všechny co si myslí, že to dáme!

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 05.04.22 21:29  JendoSlaff  (235799)

a jak je tam zohledněna inflace? - Na tom moc nesejde..

Místo mého bydliště je nerelevantní. Upozornění, že průměr není medián je namístě. Souhlasím, že mé vyjádření bylo sociálně necitlivé. Myslím si, že by daná ekonomická zátěž měla být přenesena s citem - čili tak, aby se nedotkla, respektive dotkla co nejméně lidí, co mají již tak napnutý rozpočet. Myslím si, že plivat na všechny ale taky není správné. Mlíko je ale už rozlité. Otázka je, jesli se na Putina ... a vyplázneme za "přestavbu ekonomiky," nebo jestli se dál necháme vydírat. Ty prachy namísto na přestavbu mu dáme za plyn, ktrej má neskutečně cenově přestřelenej, aby měl prachy na dezinformační kampaně, bombardování civilů, kompenzaci rublu, prachy pro oligarchy a samozřejmě svojí aqua disko.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 05.04.22 21:33  Marek  (242652)

a jak je tam zohledněna inflace? - Na tom moc nesejde..

Karty nikdy nejsou rozdány bez toho aniž by předem ten co karty rozdává věděl komu je dává.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


Diskuze Kompletní odpojení od ruských energií by každého dospělého Čecha stálo průměrně 7600 korun, celkem 66 miliard, uvádí analytický tým při francouzské vládě. Česko by tak vyšlo 6x levněji než loňský schodek, další stránky: 1 | 2 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Kompletní odpojení od ruských energií by každého dospělého Čecha stálo průměrně 7600 korun, celkem 66 miliard, uvádí analytický tým při francouzské vládě. Česko by tak vyšlo 6x levněji než loňský schodek

Kompletní odpojení od ruských energií by každého dospělého Čecha stálo průměrně 7600 korun, celkem 66 miliard, uvádí analytický tým při francouzské vládě. Česko by tak vyšlo 6x levněji než loňský schodek - zdrojová stránka k tématu diskuze Kompletní odpojení od ruských energií by každého dospělého Čecha stálo průměrně 7600 korun, celkem 66 miliard, uvádí analytický tým při francouzské vládě. Česko by tak vyšlo 6x levněji než loňský schodek.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Kompletní odpojení od ruských energií by každého dospělého Čecha stálo průměrně 7600 korun, celkem 66 miliard, uvádí analytický tým při francouzské vládě. Česko by tak vyšlo 6x levněji než loňský schodek e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Kompletní odpojení od ruských energií by každého dospělého Čecha stálo průměrně 7600 korun, celkem 66 miliard, uvádí analytický tým při francouzské vládě. Česko by tak vyšlo 6x levněji než loňský schodek.


 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  670.00  +0.45% 
 ČEZ  921.00  -0.70% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 139.00  +0.04% 
 GEN DIGITAL  560.00  +0.90% 
 GEVORKYAN  256.00  +0.79% 
 KOFOLA CS  284.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  786.00  -1.32% 
 MONETA MONEY BANK  96.50  -0.41% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 940.00  -0.13% 
 PHOTON ENERGY  44.60  +0.45% 
 PILULKA LÉKÁRNY  177.00  -0.56% 
 PRIMOCO UAV SE  810.00  -2.41% 
 VIG  770.00  0.00% 
Komodity online
 Ropa 83.32 USD 16.05   
 Zlato 2378.14 USD 16.05   
 Stříbro 29.61 USD 16.05   
 Káva 197.45 USD 16.05   
 Cukr 18.32 USD 16.05   
 Bavlna 76.07 USD 16.05   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.