Příspěvky nebo odpovědi uživatele Jan Šťastník.
Výpis
příspěvků
1
až
1
(1)
Špatná zkušenost jak s instalací tak se servisem
Dobrý den, pane Šťastný,děkujeme za Vaší recenzi a zpětnou vazbu. Rádi bychom však vyjádřili i náš pohled na danou situaci, který se s tím vaším bohužel neshoduje.V roce 2020 jsme realizovali dodávku a montáž tepelného čerpadla pro ohřev vodu. Montáž jsme se snažili, s ohledem na chod komplexu, zrealizovat v co nejkratším čase. Velmi flexibilně jsme se snažili reagovat i na vaše požadavky nastavení a úprav systému. O rok později jste se na nás obrátil s žádostí o výměnu elektrického zásobníku TUV /mimo naší dodávku/. Vzhledem k faktu, že nemůžeme znát celý systém, jsme avizovali, že výměnu zásobníku v rámci dobrých vztahů provedeme, ale nebudeme zasahovat do systému a armatur starého systému. Vy jste navíc trval na instalaci pojistného ventilu s vyšším otevíracím přetlakem, než je běžné, a to i přes naše silné nedoporučení a upozornění na možnost poškození starého rozvodu potrubí. Na to jste nám řekl, že potrubí stejně občas praská a daný pojistný ventil máme instalovat. Po uplynutí cca 1 roku od instalace jsme od vás obdrželi email, ve kterém jsme se dozvěděli, že kvůli nám praskají trubky v celém hotelu a za vše /asi i za havarijní stav potrubí/ můžeme my.Mrzí nás, že máte v komplexu tyto problémy a také nás mrzí, že jste nás nekontaktoval hned při prvních potížích. Mohli jsme alespoň částečně komplikacím předejít a pomoct.Za tým Instalace ŠťastníkJan Šťastník
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
1