Příspěvky nebo odpovědi uživatele TN..
Výpis
příspěvků
1
až
18
(18)
Asi jsou ty poznámky trefné
My a oni, přičemž "oni" jsou špatní. Chápu.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Podezřelé
Když dojdou argumenty, nasadíme osobní invektivy, že?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Vie niekto koľko je terminálov LNG v EU
Terminál v reálu existuje řadu let, jde o loď S188 společnosti Exmar: https://www.offshore-energy.biz/exmars-fsru-almost-ready-to-serve-at-eemshaven-lng-terminal/ Takže asi tak.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Jak se LNG dostane do ČR ?
Právě že náklady jsou malé, 0,085 % denně se přirozeně odpaří a je buď vráceno celé, nebo částečně spotřebováno na pohon a další energetickou spotřebu. To číslo udávají samotné lodní společnosti i výrobci tanků. Takže ještě jednou, pan kolega Štěpán v tomhle nemá pravdu, pokud jej citujete přesně.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Jak se LNG dostane do ČR ?
Tak vysoká spotřeba tankerem je hloupost, nemá smysl to dál komentovat.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Vie niekto koľko je terminálov LNG v EU
Plyn je nakupován pro ČR. Souhlasím, že ceny plynu jsou problém pro občany i podnikatele. Nicméně kvituji, že tato vláda aktivně situaci řeší a má plán k tomu, aby cena plynu mohla opět klesnout.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Jak se LNG dostane do ČR ?
Kdepak jste našel ta čísla? Odpar je u nejnovějších lodí s pohonem ME-GI, XDF jen 0,085 % denně, přičemž je plyn znovu zkapalňován nebo použit k pohonu, to dle dohody s vlastníkem nákladu. Starší lodě měly odpar 0,15 % denně a i ten je opět zkapalňován.Jinak plyn lze skladovat buď přímo na terminálu, nebo ve formě LNG v tanku.Co se týká Vaší obavy o dostatek odpařovací kapacity, to právě řeší nákup kapacity ve FSRU v Eemshavenu.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Vie niekto koľko je terminálov LNG v EU
Ano, Evropa v tomhle bodě zaspala a musí dohánět svět, kde je plyn ve formě LNG standardní součástí energetického mixu. A protože nás tlačí čas, je forma plovoucích odpařovacích terminálů (FSRU) jediná možnost jak ještě letos dostat nový plyn do Evropy. Samozřejmě že větší část bude zprovozněna až příští rok, hlavně kvůli propojení na soustavu plynovodu, jak zmiňujete. Ale půjde to.
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(3)
Vaše doporučení:
Jak se LNG dostane do ČR ?
Dobrý den,
forma LNG slouží pro dopravu v uzavřených tancích, tedy hlavně na moři. Odpařovací terminál v Eemshavenu (FSRU) jej opět přivede do plynného stavu a plyn se k nám dostane klasickými plynovody přes Německo. Při zkapalňování se sníží objem plynu 600x, takže se jej na loď vejde víc než v plynné formě.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
Bez agresivních států, napadajících sousedy...
Dosavadní doporučení:
přečíst
(6)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
Otázkou je co myslíte tím normálním stavem.
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
Těžko, s ruským plynem už nepočítá ani Německo:
“The share of Russian gas deliveries averaged 55% in the past, but this fell to 26% by the end of June,” the ministry said, adding that last year Russia supplied 46 Bcm of gas to Germany.
The ministry said the government was working in close cooperation with the federal states to ensure four floating LNG terminals would be put into operation this year and next with a combined capacity of at least 20 Bcm/year.
Russian gas share in Germany sinks as utilities eye LNG supply: ministry | Hellenic Shipping News Worldwide
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(9)
Vaše doporučení:
A co cena
Díky za reakci. Kontrakt na pronájem FSRU eliminuje další poplatky za odpaření (přeměnu LNG na plyn) a hlavně nám zajišťuje volnou kapacitu.
Cena plynu je otázkou samostatného kontraktu, který závisí na délce smlouvy, množství plynu a samozřejmě poptávce a nabídce. Například cena amerického LNG je v současné době $7,3447 za milion britských tepelných jednotek, tj. za 26,8 m3. Samozřejmě musíte přičíst cenu za pronájem lodi (opět záleží na délce kontraktu apod.), která při dlouhodobém kontraktu je 60-80 tis. dolarů za den při kapcitě lodi 174 tis. m3 LNG.
Dokud vše běželo jak bylo obvyklé, byl samozřejmě plyn přivedený plynovodem levnější, z Ruska i z Norska. Ale ruské energetické hry a válečné imperiální šílenství to změnily a ruský plyn je pro nás nebezpečný.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(16)
Vaše doporučení:
Tak to je dobře
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(15)
Vaše doporučení:
Tak to je dobře
Dosavadní doporučení:
určitě nečíst
(8)
Vaše doporučení:
Další zlodějina na občany
Maďarsko tak úplně dobrovolně ten ruský kontrakt nepodepsalo. Chtělo kratší dobu trvání, možnost změny podmínek po pěti letech apod. Ale nemělo na výběr, protože jinak se k plynu nedostane. Nezbývá jim, než platit násobně vyšší než slíbenou cenu po celou dobu kontraktu. A cena ruského plynu NENÍ 6 Kč, o kterých se často mluví.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(7)
Vaše doporučení:
Děkuji za stupidní odůvodnění nevýhodnosti plynu z Ruska
Děkuji za reakci, i když nechápu Vaše myšlenkové pochody, ve kterých z článku vyvozujete věci, o kterých tam není ani zmínka.
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(11)
Vaše doporučení:
Odkazy z článku
Odkazy z článku:
1.: https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/dalsi-dulezity-krok-pro-nezavislost-cesko-ma-prepravni-trasu-plynu-z-nizozemskeho-terminalu-1391742
2. https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/dalsi-dulezity-krok-pro-nezavislost-cesko-ma-prepravni-trasu-plynu-z-nizozemskeho-terminalu-1391742
3. https://www.lidovky.cz/nazory/plyn-od-madarskeho-statu-pro-obcany-za-pet-padesat-rada-zemi-drzi-umele-ceny-na-nizke-urovni.A220713_120130_ln_nazory_rkj
Dosavadní doporučení:
přečíst
(9)
Vaše doporučení:
1stránkovat diskuzi po
10 |
20 |
50